Bekijk originele versie : Rond om tien
Wie heeft er gisteren gekeken?
Wat vonden jullie ervan?
Ik was :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Want het was zoals gewoonlijk het zelfde liedje.
freemale
16-05-2003, 10:59
Wat was dat dan? Ik had wat gezapt
Het ging over dode herdenking, een aantal jongens had de twee minuten silte verstoord.
wat ik nog het ergste vond was dat ze alles maar weer op de ouders "opvoeding" en de moskee afschoven.
Een docent maatschapijleer beweerde dat zijn leerlingen "marokkaanse jongeren" heel grove uitlatingen deden over het joodse volk. Dit kwam volgens hem doordat ze dit thuis van de ouders mee krijgen.
bla bla bla :o
freemale
16-05-2003, 11:11
Origineel gepost door FAOUZIA
Het ging over dode herdenking, een aantal jongens had de twee minuten silte verstoord.
wat ik nog het ergste vond was dat ze alles maar weer op de ouders "opvoeding" en de moskee afschoven.
Een docent maatschapijleer beweerde dat zijn leerlingen "marokkaanse jongeren" heel grove uitlatingen deden over het joodse volk. Dit kwam volgens hem doordat ze dit thuis van de ouders mee krijgen.
bla bla bla :o
Is dat niet zo dan?
Wat die jongens gedaan hebben is natuurlijk 100% fout. Hoe anti-joods je ook bent, het geeft geen enkele pas om dan een dodenherdenking te verstoren. Dat allereerst. Maar de 'schuldvraag' kun je niet zo makkelijk beantwoorden lijkt mij.
Mysteryguest
16-05-2003, 12:30
Toen ik nog een jaar of 10/ 11 was weet ik nog dat ik met mijn NEDERLANDSE vrienden oorlogje aan het spelen was op dodenherdenking................ wisten wij veel!
C Yah
Die leraar had last van Islamofobie, Cohen is wel ok en die presentator had er spijt van dat die marokkaanse schrijver ook was uitgenodigd.
Origineel gepost door Rajaa21
Die leraar had last van Islamofobie, Cohen is wel ok en die presentator had er spijt van dat die marokkaanse schrijver ook was uitgenodigd.
...tot zover het commentaar op de Dutchies (ben `t er gedeeltelijk mee eens), maar wat kan je melden over de Marokkaanse broeders?
Zin_Rabat
16-05-2003, 12:48
:maf2:
jij bent zo ziek :D
zo dat moest er even uit
volgens mij he lijk jij op die leraar die gisteren meskien helemaal door de lint ging heel die ogen sprongen er zo wat uit meskien hahahhahaha
nog even en ze lagen op de grond zo gefrustreed was hij ik denk dat je wel wat weg hebt van hem ;)
Origineel gepost door Zin_Rabat
:maf2:
jij bent zo ziek :D
zo dat moest er even uit
volgens mij he lijk jij op die leraar die gisteren meskien helemaal door de lint ging heel die ogen sprongen er zo wat uit meskien hahahhahaha
nog even en ze lagen op de grond zo gefrustreed was hij ik denk dat je wel wat weg hebt van hem ;)
:schrik2: BOOEEEEEEEEE en tfoe zegt de koe!
zo dat moest er ook ff uit....en dat zonder persoonlijke verwijten:maf2:
Ben bang dat ik niet veel van die vent weg heb, maar als jij dat er graag wilt bijfantaseren :verliefd: dan houd ik je niet tegen ;)
Zin_Rabat
16-05-2003, 12:56
Origineel gepost door Tijn
:schrik2: BOOEEEEEEEEE en tfoe zegt de koe!
zo dat moest er ook ff uit....en dat zonder persoonlijke verwijten:maf2:
Ben bang dat ik niet veel van die vent weg heb, maar als jij dat er graag wilt bijfantaseren :verliefd: dan houd ik je niet tegen ;)
Laf Joe Toooooooooo Sweety :stout: :rolleyes: :Iluvu:
(Tfoe Hala Kamertek ;) )
Laf Joe Toooooooooo Sweety :stout: :rolleyes: :Iluvu:
(Tfoe Hala Kamertek ;) )
....dis mij iets te easytoget :D
;)
alhoewel die knipoog brengt me weer aan `t twijfelen :Iluvu: .....eens ff denken, hoe zou dat gaan?....een koe op een muis...volgens mij zoiets als; piiiiep zei de muis :hammer: :D
Zin_Rabat
16-05-2003, 13:13
hhahahahahaha
een koe op een muis
hmmmm
:rolleyes:
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.