Bekijk originele versie : Wie schaamt zich voor zijn ouders?
RealMadridGirl
16-05-2003, 09:49
Je hebt van die mensen dat als hun ouders langs liepen dat ze zich omdraaide omdat ze zich voor hun schamen. Ik bedoel maar ik schaam me niet en ik ziou me ook nooit schamen. Die mensen die zich wel schamen daar heb ik geen woorden voor!!!!
:rolleyes:
diegene die voor zijn ouders schaamt.. :auw:
ze hebben je op de wereld gezet.. je moet ze juist dankbaar zijn..
RealMadridGirl
16-05-2003, 09:52
Dat vind ik nou ook!!!! :goedzo:
:melig:
cheb mami is gewoon :Iluvu: :Iluvu:
BintElmagreb
16-05-2003, 09:55
Dat hebben de nederlanders heel vaak.
Ik heb dat zekerzz niet!
Kom nou je bent toch niet gek geworden om je voor ze te schamen....
Allah yahdie die het wel doen.
Zin_Rabat
16-05-2003, 09:58
makkelijk he om dingen weer naar andere te schuiven dat doen de nederlanders :confused:
echt raar wallah echte rare mensen ik vraag me altijd af of dit soort figuren er wel over na denken voor ze iets zeggen?
iki_mocro
16-05-2003, 10:11
I love MY MUM AND DAD
IK schaam me nooit voor hen!!!!
zij staan op nummer 1
Als je voor je ouders schaamt, zegt dat meer over jezelf dan over je ouders.
Hoe laag kun je zinken als je dat doet :rolleyes: :rolleyes:
ik niet ben gek op mijn ouders en schaam helemaal niet voor mijn ouders...zij zijn POWER!!!!!
Origineel gepost door h_o_e_r_e_nbaas
Ik schaam me voor mijn vader... hij draagt strings.
:lol:
Sweet_Diamond
16-05-2003, 10:27
Origineel gepost door Zin_Rabat
makkelijk he om dingen weer naar andere te schuiven dat doen de nederlanders :confused:
echt raar wallah echte rare mensen ik vraag me altijd af of dit soort figuren er wel over na denken voor ze iets zeggen?
Nederlanders juist niet, ik weet niet hoe je drbij komt, maar je ziet t veel vaker bij ons Marokkanen gebeuren............... in de meeste gevallen hebben wij Marokkanen binnenshuis een goeie band met onze ouders en Nederlanders buitenshuis........dat is wat ik zie/merk....
bint_duh_bledie
16-05-2003, 10:28
nee joh mijn ouders nee gek ik denk anders om die schamen zich soms kapot om mij op straat doe ik soms best gek en dan lopen ze kilometers verder zhema ze kennen mij niet
Origineel gepost door bint_duh_bledie
nee joh mijn ouders nee gek ik denk anders om die schamen zich soms kapot om mij op straat doe ik soms best gek en dan lopen ze kilometers verder zhema ze kennen mij niet
dat komt volgens mij bij velen bekend voor :hihi: :hihi:
Kschaam me niet voor ze.
Maar af en toe, dan maakt me vader het echt bont hoor.
Lopen we over straat.
Mn broertje begint vervelend te doen.
Pats, deelt ie em een klap uit.
Iedereen kijken.
Tjah, dan kan k af en toe wel door de grond zakken...
Zin_Rabat
16-05-2003, 10:41
Origineel gepost door Sweet_Diamond
Nederlanders juist niet, ik weet niet hoe je drbij komt, maar je ziet t veel vaker bij ons Marokkanen gebeuren............... in de meeste gevallen hebben wij Marokkanen binnenshuis een goeie band met onze ouders en Nederlanders buitenshuis........dat is wat ik zie/merk....
hahhahah waarom val je mij aan meid das toch wat ik zeg
Lezen is ook een Vak :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.