Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boycot MATRIX reloaded

Pagina's : [1] 2

arrashied
16-05-2003, 02:01

Ik kreeg dit plaatje in mijn mail. Neem dit AUB serieus. voor ik dit wist wachtte ik sinds matrix 1 op deze film. Nu ik dit heb gezien...kan ik het niet. http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/202_045/ma.gif

Robbie
16-05-2003, 02:13
De hoofdfiguur, Keanu Reeves, is "the One". Dat is een duidelijke referentie naar Jezus. De hele film zit vol met referenties naar verschilledne geloven. Daar moet je niet zo'n stampij van maken.

Grietje
16-05-2003, 03:19
Jesus Christ Superstar is een prachtige musical. Ik wacht op de mohammedaanse versie in Carré.

Tetouanees
16-05-2003, 08:38
Origineel gepost door pista Moslim toch...waarom heb jij zo'n grote voeten? Zei roodkapje.. :D Dat is om me dikwijls kwaad te kunnen maken kind. Zei de moslim. Zei Pim...iets met achterlijk..... :confused: Wilde hij weer een bewerking van zijn achterste...... :D Show Pim what you got Pista..... :D Tetouanees..........

arrashied
16-05-2003, 10:47

Origineel gepost door h_o_e_r_e_nbaas Onzin. Ik ga hem wel kijken. Zal eens even kijken of ik hem al kan downen... :goedzo: Downen is zonde...joe3 maar .... euh ik vind net weer iets erover dat het NIET zo is. http://www.nationislam.com/files/matrix.html Ik denk dat ik toch maar zelf ga checke of het wel of niet zo is :)

freemale
16-05-2003, 11:02
Origineel gepost door arrashied Downen is zonde...joe3 maar .... euh ik vind net weer iets erover dat het NIET zo is. http://www.nationislam.com/files/matrix.html Ik denk dat ik toch maar zelf ga checke of het wel of niet zo is :) Ach houd toch op man, met die boycot onzin... Wat doe je in hemelsnaam in het westen??

arrashied
16-05-2003, 11:14
Origineel gepost door freemale Ach houd toch op man, met die boycot onzin... Wat doe je in hemelsnaam in het westen?? - Wonen - Leven - Studeren - Genieten van het feit dat mensen zoals jij me liever hier niet hebben - Profiteren van de 'economische situatie' (niet zo goed op dit moment maar goed) - Misschien ooit veroveren - Westen waar? ik zie alleen een verlengde van het midden-oosten - Jou hier wegjagen En trouwens niet zo kletsen over het westen. Je bent ook maar toevallig hier geboren, je ouders of hun ouders die komen ook ergens vandaan.(toerkieje) En ook belangrijk is dat ik mijn vrije MENING heb die jij niet waardeert.

arrashied
16-05-2003, 11:18
Origineel gepost door arrashied - Wonen - Leven - Studeren - Genieten van het feit dat mensen zoals jij me liever hier niet hebben - Profiteren van de 'economische situatie' (niet zo goed op dit moment maar goed) - Misschien ooit veroveren - Westen waar? ik zie alleen een verlengde van het midden-oosten - Jou hier wegjagen En trouwens niet zo kletsen over het westen. Je bent ook maar toevallig hier geboren, je ouders of hun ouders die komen ook ergens vandaan.(toerkieje) En ook belangrijk is dat ik mijn vrije MENING heb die jij niet waardeert. Ik dacht eigenlijk dat je een hollandse was maar kijk in je profiel en zie dat je turks bent ik heb in de bericht wijzing tussenhaakjes erbij gezet. :verdriet: Waar gaat het heen met de Karashes....:verdriet:

freemale
16-05-2003, 11:26
Origineel gepost door arrashied - Wonen - Leven - Studeren - Genieten van het feit dat mensen zoals jij me liever hier niet hebben - Profiteren van de 'economische situatie' (niet zo goed op dit moment maar goed) - Misschien ooit veroveren - Westen waar? ik zie alleen een verlengde van het midden-oosten - Jou hier wegjagen En trouwens niet zo kletsen over het westen. Je bent ook maar toevallig hier geboren, je ouders of hun ouders die komen ook ergens vandaan.(toerkieje) En ook belangrijk is dat ik mijn vrije MENING heb die jij niet waardeert. Ik ben hier wel geboren maar ik ga niet beginnen aan die boycot onzin. Jouw mening, is iets waar je niet over kunt twisten maar wel dat je één lijn moet trekken en als een film wilt gaan boycotten, tja.. ga dan heel je leven boycotten. Dat is wat ik met het westen bedoel. Nog iets, wie zegt dat ik je hier niet wil hebben? Wat ik zeg is dat je alleen maar gebruik maakt van 'boycotproducten' dus hoe kun je hier leven? Met een stomme film boycotten ben je alleen maar hypocriet bezig. Heb je trouwens een Nokia? Dan mag je die namelijk uit de raam gooien, is ook een van die producten.

arrashied
16-05-2003, 11:44
Origineel gepost door freemale Ik ben hier wel geboren maar ik ga niet beginnen aan die boycot onzin. Jouw mening, is iets waar je niet over kunt twisten maar wel dat je één lijn moet trekken en als een film wilt gaan boycotten, tja.. ga dan heel je leven boycotten. Dat is wat ik met het westen bedoel. Nog iets, wie zegt dat ik je hier niet wil hebben? Wat ik zeg is dat je alleen maar gebruik maakt van 'boycotproducten' dus hoe kun je hier leven? Met een stomme film boycotten ben je alleen maar hypocriet bezig. Heb je trouwens een Nokia? Dan mag je die namelijk uit de raam gooien, is ook een van die producten. Je hebt niet eens gelezen waar het over gaat dus ga maar lekker terug buiten spelen.

freemale
16-05-2003, 11:52
Origineel gepost door arrashied Je hebt niet eens gelezen waar het over gaat dus ga maar lekker terug buiten spelen. Huh? Ik dacht nou echt: 'heb ik nou echt niet goed gelezen' Maar toen ging ik het over lezen en toen nog een keer.... Ik heb het niet over het mooie weer hoor. Misschien zou jij ook meer eens goed moeten lezen.. Maar goed, jij bent het niet eens met mij en ik niet met jou. Blijkbaar is dat voor jou een doodlopende weg.

Moderator
16-05-2003, 11:56
Origineel gepost door pista Moslim toch...waarom heb jij zo'n grote voeten? Zei roodkapje.. :D Dat is om me dikwijls kwaad te kunnen maken kind. Zei de moslim. Zei Pim...iets met achterlijk..... :confused: Pimmetje is dood :D, en jij bent gebanned :) Moderator

freemale
16-05-2003, 11:58
Origineel gepost door Moderator Pimmetje is dood :D, en jij bent gebanned :) Moderator Hoezo gebanned?

Moderator
16-05-2003, 12:01
http://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=bannen Moderator

freemale
16-05-2003, 12:03

Origineel gepost door Moderator http://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=bannen Moderator Hahaha.. echt grappig.

Pagina's : [1] 2