Bekijk originele versie : Mannen Zijn Klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!
ECHT WAAR, MANNEN ZIJN NIET TE VERTROUWEN..... NEEM DAT MAAR VAN MIJ AAN. ZE BELOVEN JE MOOIE DINGEN, EN VAN ALLES NOG WAT, MAAR UITEINDELIJK WILLEN E ALLEEN MAAR ANDERE DINGEN...................................
KEER OP KEER, DENK IK DAT IK EINDELIJK DE JUISTE HEB ONTMOET, MAAR DAARNA VOEL IK ALLEEN MAAR HAAT VOOR HEN. WANT ZIJ DENKEN DAT ZE ALLES KUNNEN MAKEN, EN WIJ MOGEN HELEMAAL NIETS....
DAMES HOE DENKEN JULLIE EROVER????????????????
KUS, MOI :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:.
mrs_jamila
26-05-2002, 23:09
Mannen zijn klootzakken.....Vrouwen zijn krengen.... :D
PABLO_ESCOBAR
26-05-2002, 23:11
Origineel gepost door Nouhayla
ECHT WAAR, MANNEN ZIJN NIET TE VERTROUWEN..... NEEM DAT MAAR VAN MIJ AAN. ZE BELOVEN JE MOOIE DINGEN, EN VAN ALLES NOG WAT, MAAR UITEINDELIJK WILLEN E ALLEEN MAAR ANDERE DINGEN...................................
KEER OP KEER, DENK IK DAT IK EINDELIJK DE JUISTE HEB ONTMOET, MAAR DAARNA VOEL IK ALLEEN MAAR HAAT VOOR HEN. WANT ZIJ DENKEN DAT ZE ALLES KUNNEN MAKEN, EN WIJ MOGEN HELEMAAL NIETS....
KUS, MOI :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Effe corrigeren, de mannen waar JIJ mee omgaat zijn misschien
allemaal klootzakken.
nouhayla ..misschien ligt het wel aan jou he , heb je daar wel eens bij stil gestaan ipv , oppervlakkig te gaan generaliseren
en bovendien , vrouwen kunnen net zulke monsters zijn als mannen
believe me !!
KUS, MOI :zwaai:
Hmmmm ik vind dat jij jongens niet het gevoel moet geven dat ze alles kunnen maken...en hun laten denken dat jij helemaal niets mag.JE moet duidelijk zijn vanaf het eerste moment..En je hoeft mannen niet perse gelijk te vertrouwen...en waarom zouden mannen je beloftes moeten maken..en vooral mooie dingen enzo..Jij bent toch zo een zelfstandige vrouw in deze maatschappij die mooie dingen van mannen helemaal toch niet nodig heeft ???????????? En als ze andere dingen willen dan moet jij ook je standpunt laten zien en weten waar jou grenzen zijn punt uit.
Ciao Baby ;)
BentDagilia
26-05-2002, 23:22
Mannen klootzakken?
Mannen je kunt niet zonder ze... en niet alle mannen zijn klootzakken... ;)
Bent Dagilia
Wolah illa mannen zijn klootzakken missen wij iets ??? Ja ik denk het wel jij moet niet veel zeggen wat is dat topic bij vrouw zoekt man.Jij schreef dat je een slechte reputatie hebt als vrouw en dat je niet meer maagd bent.Je hebt het aan jezelf te danken eerst goed profiteren van zehma de klootzakken en daarna kom je klagen over HUN ????
Beslama
BentDagilia
26-05-2002, 23:46
hehehehe heheheh 1000000 - 0 Voor stille..
Bent Dagilia :D
Asalaam
Ik heb ook je andere topic gelezen dat je bent weggelopen op je 17de en dat je gemeenschap voor het huwelijk hebt gehad, alcohol en drugs gebruikt. Tja, als je dit milieu zelf doelbewust hebt gekozen, dan kom je inderdaad klootzakken tegen.
Als jij respect had gehad voor je eigen lichaam en bovenal voor je schepper Allah dan was je zulke types niet tegen gekomen.
Je moet eerst respect voor jezelf alvorens je mannen tegen komt die respect voor je zullen hebben. Als je weer een relatie aangaat waarbij je aan je laat zitten, dan zal dat onherroepelijk fout gaan.
De oplossing is simpel: wend je toch Allah, ga geen relaties meer aan en richt je op een huwelijk.
Geloof me, dan kom je wel degelijk godsvrezende en praktizerende moslims tegen. En de islam belijdt je niet alleen met je hart maar ook met daden!
Moge Allah jouw zonden vergeven en je brengen tot het rechte pad inchallah!
Wa Salaam
Najib
Lieve meid omdat je misschien allemaal met verkeerde jongens hebt gegaan, scheer je ze allemaal over 1 kamp!!
Je moet op een jongen wachten die helemaal gek van jouw wordt en niet jij op hem.
Volgens mij heeft iedereen zijn slechte kanten!
Tussen 100 appels zijn er altijd wel een paar verrotte, dus geef nooit de moed op, wacht gewoon rustig af!!(als je snapt wat ik bedoel! ;)
doeg thallah je zuster soekran!!
Ja ik ben het helemaal met je eens......Dat de mannen die met jouw omgaan klootzakken zijn........Want wie gaat er nou om met zo'n dame om als jouw......Je moet niet teveel van ons mannen verwachten je moet ons ook een handje helpen.
Eigenlijk heb je van alles wat. Maar je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren...Want als wij dat zouden doen, zoals sommige al doen dan zijn alle meiden .....tjes.
Maar ik vind van niet je moet alleen de goeie persoon nog tegen komen.
igzeneej
27-05-2002, 10:18
Zij kent vast en zeker de verkeerde jongens !!! ....Maar ik zal wel wat toegeven !!! je hebt in veel zaken gelijk !!! ...Jongens zijn niet vaak te vertrouwen !!! ...Ik ben een voorbeeld van zo'n jongen :D
De groeten kamal !!!
:schrik2: igzenjee klein manneke van me!
Dit had ik dus echt niet van je gedacht???
ben jij niet te vertrouwen?? we moeten eens een keer serieus over praten waga???
oke thallah veel liefs jullie zuster soekran!! :zwaai:
Salaam
Ach ja........er bestaan van die klootzakken dat geef ik ook toe......ik vermijd ze liever......zou jij ook moeten doen!
Stille....hihi.....jij bent echt wel een speurneus!! je hebt je huiswerk gedaan....
Beslama.......Sahira... :zwaai:
igzeneej
27-05-2002, 11:53
Oeps die was Nouhayla vergeten !!! ...Jah als ze allemaal niet te vertrouwen waren dan kan het dus zo zijn dat jij nog 1000 halfbroertjes hebt op deze globe !!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.