Bekijk volle/desktop versie : Help Mijn Leven Is Verpest, Wat Moet Ik Nu Doen, Help!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2002, 22:45

Citaat door Nouhayla:
HALLO ALLEMAAL!!

HET BEGON ZO, TOEN IK 17 JAAR WAS BEN IK WEGGELOPEN VAN HUIS, EN ZOMAAR BIJ EEN JONGEN DIE IK HELEMAAL NIET KENDE INGETROKKEN IN EEN STAD VER WEG VAN MIJN OUDERS. HIJ HEEFT MIJ TOENTERTIJD ONTMAAGD, WANT IK DACHT ECHT DAT HIJ MET MIJ ZOU TROUWEN. IK ROOKTE, DRONK AF EN TOE, EN HIJ BLOWDE TOENTERTIJD 50 GULDEN PER DAG, DIE IK VERDIENDE MET WERKEN IN EEN KOFFIESHOP. IK HEB ALLES VOOR HEM OPGEGEVEN, OOK MIJN STUDIE!!!!!!

IK BESLOOT OM NA 1.5 JAAR WEG TE GAAN BIJ HEM, WANT HIJ ZAT AL 8 MAANDEN ZONDER WERK EN LIET MIJ OP DE GROND SLAPEN, ENZ. DAAR ONTMOETTE IN EEN ANDERE JONGEN, MAAR DEZE WAS ILLEGAAL, EN EEN DRUGSDEALER. IK ONTMOETTE OOK ZIJN VRIENDEN EN TROK BIJ HEM IN. IK HEB ZOVEEL MET HEM MEEGEMAAKT, VAN POLITIE-INVALLEN TOT BRAKAGE, DIE VRIENDEN VAN HEM ZIJN OOK NIET TE VERTROUWEN. NU NA 8 MAANDEN ALLEEN, ZIT HIJ IN MAROKKO OP MIJ TE WACHTEN (OFTEWEL OP ZIJN PAPIEREN), ZIJN VRIENDEN HEBBEN MIJ OP STRAAT GEGOOID, IK BEN FULLTIME GAAN WERKEN, ZODAT HIJ OVER KAN KOMEN, EN LEEF AL 8 MAANDEN ALLEEN!!!!!!

ECHT MONOGAAM, BEN IK NIET GEWEEST, MAAR DAT KOMT OMDAT IK ZOVEEL TEGENSLAGEN HEB GEHAD, IK WEET DAT IK BETER KAN, IK HEB VWO GEDAAN, HEB GOEDE OUDERS, EN HOOP DAT ALLAH (SWT) MIJ OOIT ZAL VERGEVEN, WIE WIL MIJ NOG?? WIE ZAL NOG OOIT RESPECT HEBBEN VOOR MIJ??? ECHT WAAR IK BEN TEN EINDE RAAD, HIJ KOMT BINNENKORT NAARNEDERLAND, EN DENKT ECHT DAT IK WEER TERUG IN DAT LEVENTJE WIL!!! EEN LEVEN VOL BEDROG, HARAM, EN SLECHTE DINGEN.

OP DIT MOMENT WOON IK ERGENS ANDERS, EN HEB IK WEER CONTACT MET MIJN OUDERS, HELP ME, HELP ME................................................ .........
.

26-05-2002, 23:21


Wa salama Nouhayla,

Ik wilde persoonlijk even op je andere topic inspringen, maar zal het hier maar doen: niet alle mannen zijn klootzakken(topic die je opende),je moet de juiste man vinden!!

Ten tweede is je leven niet verpest, Allah swt vergeeft het indien men nadien op correcte weg wil gaan. Die correcte en definitieve weg hangt van jou af, waarbij de weg zal opengaan tot een betere,warme en liefdesvolle weg met ruime doelstellingen. De weg begint met het definitief stoppen met roken en drinken. De weg begint met definitieve contact met je ouders die om je geven.
Ik geef je de raad, als broeder,niet met mensen op te springen die zich op slechte paden bevinden. Denk bij jezelf hoe het gaat eindigen en wat je toekomstmogelijkheden zijn.
Inschallah komt dan alles goed ya gti en ik wens je veel sterkte!!

Je broeder

Said

29-05-2002, 12:49
he, sommigen dingen kunnen weer van voor af aan beginnen he, als je begrijpt wat ik bedoel !!

de groeten

29-05-2002, 15:01
Lang heb ik niet meer bij Yasmina gezeten omdat er veel onzin bij komt kijken maar toch lees ik vandaag jouw berichtje.

Potver, dit alles is niet mis zeg. Maar je moet je vooral voor blijven houden dat je leven nog steeds zin heeft. Jij bent het geloof in jezelf kwijt dat is waar heel je leven om draait. Wat anderen van je denken of vinden moet nu even niet belangrijk voor je zijn. Je bent niet dom, je hebt tenslotte gestudeerd en bewezen dat je heel wat kan opbrengen. Je kan alles wat je wil bereiken als je jezelf er maar voor inzet. Je hebt de enge nachten met al die verkeerde mensen overleeft waarom zou je dit niet overleven? Jij beslist met wie je verder wilt. Als je voor jezelf al weet dat het niet goed is waar je mee bezig bent is het al een hele stap in de goede richting. Stop met die relatie! Zonder man houd je leven echt ook heel veel in hoor! Potver je bent het net zoals iedereen waard om voor te vechten.

Denk niet omdat je nu geen maagd bent dat je niks meer waard bent zeg. Welke boer gelooft daar nog in? Jouw ouders weten heus wel dat je geen lieverdje bent geweest en hebben je ook weer geaccepteerd. Dat zijn de mensen die van je houden en jij van hen hoort te houden.

Je mag niet opgeven. Ook jij hebt recht op een gelukkig bestaan met of zonder fouten. Je bent echt niet minder als een ander. Ik hoop dat dit je wat oppept en hoop dat je de juiste beslissing gaat nemen betreft je relatie en jezelf natuurlijk. Je mag me altijd mailen als je wil. Kop op en vecht voor jezelf. Liefs Ambrino

29-05-2002, 16:10


MEN MAAKT WELEENS FOUTEN IN HUN LEVEN. ER ZIJN NOU EENMAAL DINGEN IN HET LEVEN DAT SOMS ZO PIJNLIJK IS EN NIET PRECIES WEET HOE JE ERUIT MOET KOMEN.

LIEVERD, JE MOET BLIJ ZIJN DAT JE TENMINSTE FAMILIE EN DAN BEDOEL IK JE OUDERS ZIJN DIE OM JE GEVEN EN DAAR VOOR JE WILLEN ZIJN. GRIJP DIE KANS, HUN ZIJN DE ENIGE WAAROP JE KAN VERTROUWEN. MANNEN KOMEN EN GAAN, MAAR JE FAMILIE HEB JE ER MAAR EEN. IK ZOU EEN MOORD DOEN OM MIJN OUDERS WEER TERUG IN MIJN LEVEN TE HEBBEN, JAMMER GENOEG HEB IK ZE NIET MEER.

JE LEEFT MAAR EEN KEER OP AARDE, WEES ER ZUINIG OP, VERPEST JE TOEKOMST NIET VOOR EEN MAN, DENK REDELIJK. JE BENT EEN INTELLECTUEEL DAME. GA WEER TERUG WONEN BIJ JE OUDERS, WIN HUN VERTROUWEN WEER TERUG EN PROBEER JE STUDIE WEER OP TE PAKKEN, JE KRIJGT ALLEEN MAAR SPIJT ALS JE NAARMATE JE OUDER WORDT, DAT JE NIET HEBT GEDAAN WAT JE MOEST DOEN.

DIE MANNEN DIE MISBRUIK OP JE HEBBEN GEMAAKT, DIE GAAN VAN DE ENE NAAR DE ANDERE, WAT BEREIK JE DAAR MEE, NIETS!!!! ALLEEN MAAR ELLENDE, EN VERGEET OOK NIET TRAUMATISCHE GEBEURTENISSEN.

DIE MAN UIT MAROKKO, WACHT NAMELIJK OP JE OM EENMAAL NAAR NEDERLAND TE KOMEN, OMDAT JIJ DE ENIGE KANS VOOR HEM BEN OM OVER TE STEKEN. HIJ HOUDT NIET ECHT VAN JE, DE MANIER HOE HIJ JOU DESTIJDS BEHANDELDE, DAT NOEM IK ECHT GEEN LIEFDE. ALS HIJ EENMAAL HIER IS, DAN BESTA JIJ ECHT NIET VOOR HEM, GELOOF ME MAAR, HEB ZOVAAK GEHOORD EN MEEGEMAAKT MET AANTAL MEIDEN DIE IK KEN.
HIJ WEET DAT JIJ EEN ZWAKTE VOOR HEM HEBT, DAAR MISBRUIK DIE ALLLEEN MAAR.

JE LICHAAM MOET JE NIET ZOMAAR AAN IEMAND GEVEN, DIE ALLEEN MAAR LIEVE WOORDEN TEGEN JE ZEGGEN. WACHT NOU GEWOON OP DE JUISTE PERSOON DIE JOU ECHT WAARDEERT EN ECHT EEN TOEKOMST MET JE WILT OPBOUWEN. EN GELOOF ME MAAR, DIE BESTAAN ECHT. ER ZIJN GENOEG MANNEN MET EEN GOED INNERLIJKHEID, DIE MEER NAAR BINNEN KIJKEN, DAN NAAR HET VERLEDEN.
PROBEER RESPECT VOOR JEZELF TE HEBBEN, ALS JE GEEN RESPECT VOOR JEZELF HEBT, DAN RESPECTEER NIEMAND JOU.
PROBEER IN IEDER GEVAL JOU LEVEN WEER TERUG TE PAKKEN, DOORMIDDEL OM WEER JE RELATIE MET JE OUDERS TE HEBBEN.
WEES DAAR AUB ZUINIG OP, JE MOET EEN KEER REALISEREN ALS ZE ER EENMAAL ER NIET ZIJN, DENK DAAR EENS OVER NA. IK DENK DAT JOUW OUDERS ZIELSVEEL VAN JE HOUDEN. EN HET MAAKT VOOR HEN ECHT NIET UIT, WAT JE ALLEMAAL UITGESPOOKT HEBT, ZE WILLEN ALLEEN MAAR DAT JE FOUTEN INZIET EN VAN JE FOUTEN MOET LEREN. WE ZIJN EENMAAL HIER OP AARDE OM VAN ONZE FOUTEN TE LEREN.
JIJ HEBT DINGEN MEEGEMAAKT, DIE JOU ZO DIEP IN DE PUT HEEFT GEBRACHT, ALS JE DAAR WEER TERUG GA, DAN WEET IK ZEKER DAT JE ALLEEN MAAR IN ELLENDE KOMT, WEES VOORZICHTIG, ER ZIJN MANNEN DIE GELD VAN JE WILLEN VERDIENDEN, DOOR TE WERKEN ALS xxxx. OF INBRAAK MOET PLEGEN OM GELD VOOR ZE TE VERDIENEN. HET BEGINT EERST HEEL ONSCHULDIG EN HET EINDIGT IN EEN BEPAALDE SFEER, DAT JE ALLEEN MAAR DE DOOD WILT WENSEN.
ALS JE VERSTANDIG BENT, GA TERUG NAAR SCHOOL. BEHAAL JE DIPLOMA EN HOPENLIJK INSALLAAH HEB JE EEN HELE GOEDE TOEKOMST MET EEN GOEDVERDIENDE BAAN EN DAN ZAL ALLES NAAR JE TOEKOMEN WAT JE ALTIJD HAD GEWENST. JOU WARE IS EENMAAL HIER OP AARDE, HIJ ZOEKT JOU EN GELOOF ME MAAR, OP EEN DAG ZUL JE VERBAASD KIJKEN DAT DIE VOOR JE NEUS STAAT EN JOU TEN HUWELIJK VRAAGT EN VOORDAT JE HET WEET HEB JE HUISJE BOOMPJE BEESTJE.

JE ZAL WAT TEGENSLAGEN KRIJGEN ALS JE DOORVECHT OM ALLES WEER TERUG TE PAKKEN. MAAR JE MOET DE MOED NIET OPGEVEN.
WEES STERK EN ALLAH(SWT) ZAL JE ZEKER NIET IN DE STEEK LATEN EN GELOOF ME MAAR. ER KOMT EEN DAG, DAT JE HEEL ERG GELUKKIG ZAL ZIJN.

IK WENS JE IN IEDER GEVAL VEEL STERKTE TOE EN DENK AAN JE ZELF.

XXXJES EN GROETJES

SARAH

02-11-2008, 19:25
Ik moet morgen dus bloed laten trekken bij de dokter voor mijn wijsheidstanden. Maar ik heb gerookt maar ben ermee gestopt voor een tijdje maar ik ben bang dat de dokter dat toch zal zien in mijn bloed kan dat of testen ze het bloed op iets anders, waar kijken ze naar als je bloed moet laten uittrekken voor wijsheidstanden.ik ben bang dat hij het tegen mijn vader zal zeggen, stel dat mijn vader het vraagt ofzo aan de dokter. Ik wil niet dat mijn vader teleurgesteld is in mij. pfff wat nu?ik wi

02-11-2008, 19:35

Citaat door Berberse_Meid18:
Ik moet morgen dus bloed laten trekken bij de dokter voor mijn wijsheidstanden. Maar ik heb gerookt maar ben ermee gestopt voor een tijdje maar ik ben bang dat de dokter dat toch zal zien in mijn bloed kan dat of testen ze het bloed op iets anders, waar kijken ze naar als je bloed moet laten uittrekken voor wijsheidstanden.ik ben bang dat hij het tegen mijn vader zal zeggen, stel dat mijn vader het vraagt ofzo aan de dokter. Ik wil niet dat mijn vader teleurgesteld is in mij. pfff wat nu?ik wi


Als je ermee gestopt bent is het toch moeilijk te achterhalen in het bloed? Hoe lang geleden ben je gestopt?

Als je vader het komt te weten is het inderdaad een teleurstelling...met zo'n slechte en ongezonde gewoonte is het maar beter ook dat je gestopt bent. Tegenwoordig is het niet meer stoer om te roken maar eerder een zwakte.

Bij het bloedonderzoek gaan ze waarschijnlijk na of je geen ontsteking hebt ofzo.


02-11-2008, 21:08

Citaat door Berberse_Meid18:
Ik moet morgen dus bloed laten trekken bij de dokter voor mijn wijsheidstanden. Maar ik heb gerookt maar ben ermee gestopt voor een tijdje maar ik ben bang dat de dokter dat toch zal zien in mijn bloed kan dat of testen ze het bloed op iets anders, waar kijken ze naar als je bloed moet laten uittrekken voor wijsheidstanden.ik ben bang dat hij het tegen mijn vader zal zeggen, stel dat mijn vader het vraagt ofzo aan de dokter. Ik wil niet dat mijn vader teleurgesteld is in mij. pfff wat nu?ik wi



Sorry, maar wat heeft dat met dit topic te maken?

02-11-2008, 21:59
ga terug naar huis!

02-11-2008, 22:55
als ik jou was zou ik absoluut niet meer met die gast-uit marokko- omgaan, want uit je verhaal kan ik concluderen dat hij alleen maar papieren wil.. daarna zal hij je tog als vuil behandelen.. en een man die respectloos met je omgaat, heb je niet nodig.. of je nu ten einde raad bent of niet, je moet sowieso nog meer slechte dingen doen of keuzes , die jouw leven nog erger kunnen beinvloeden...

daarnaast , allah beproeft mensen die hij liefheeft, wat jou is overkomen betekent niet dat jij nooit vergeven zal worden door allah, maar je moet er van leren en er het beste van maken. zie dat maar als je levensdoel, na alles wat je hebt meegemaakt in je verleden!

of ze je nu nog zullen accepteren- ik neem aan dat je mannen bedoeld- meid, als je gewoon berouw gaat tonen en je leefsituatie veranderd, komt er wel een dag dat de zon in je leven gaat schijnen..
je hebt nu weer contact met je ouders. das tog een goed teken , neem ik aan

waarom ga je niet gewoon terug naar ej familie en wie weet wordt t daardoor allemaal veel beter..

waar je in ieder geval mee moet beginnen, is afstand doen van je verleden en alle mensen die erin voorkwamen!

ga lekker studeren,bidden en allah aanbidden en vergeet die mannen gewoon even
dan komt t allemaal weer goed inshallah!

02-11-2008, 23:01

Citaat door Berberse_Meid18:
Ik moet morgen dus bloed laten trekken bij de dokter voor mijn wijsheidstanden. Maar ik heb gerookt maar ben ermee gestopt voor een tijdje maar ik ben bang dat de dokter dat toch zal zien in mijn bloed kan dat of testen ze het bloed op iets anders, waar kijken ze naar als je bloed moet laten uittrekken voor wijsheidstanden.ik ben bang dat hij het tegen mijn vader zal zeggen, stel dat mijn vader het vraagt ofzo aan de dokter. Ik wil niet dat mijn vader teleurgesteld is in mij. pfff wat nu?ik wi

als je 18 bent dan kan je je dokter vragen om t geheim te houden.. dat is ie immers verplicht te doen als je t niet wilt vertellen

als je lang niet meer hebt gerookt , is de nicotine allang uit je lichaam , dus dan merk je er ook niks van...

02-11-2008, 23:06

Citaat door Nouhayla:
HALLO ALLEMAAL!!

HET BEGON ZO, TOEN IK 17 JAAR WAS BEN IK WEGGELOPEN VAN HUIS, EN ZOMAAR BIJ EEN JONGEN DIE IK HELEMAAL NIET KENDE INGETROKKEN IN EEN STAD VER WEG VAN MIJN OUDERS. HIJ HEEFT MIJ TOENTERTIJD ONTMAAGD, WANT IK DACHT ECHT DAT HIJ MET MIJ ZOU TROUWEN. IK ROOKTE, DRONK AF EN TOE, EN HIJ BLOWDE TOENTERTIJD 50 GULDEN PER DAG, DIE IK VERDIENDE MET WERKEN IN EEN KOFFIESHOP. IK HEB ALLES VOOR HEM OPGEGEVEN, OOK MIJN STUDIE!!!!!!

IK BESLOOT OM NA 1.5 JAAR WEG TE GAAN BIJ HEM, WANT HIJ ZAT AL 8 MAANDEN ZONDER WERK EN LIET MIJ OP DE GROND SLAPEN, ENZ. DAAR ONTMOETTE IN EEN ANDERE JONGEN, MAAR DEZE WAS ILLEGAAL, EN EEN DRUGSDEALER. IK ONTMOETTE OOK ZIJN VRIENDEN EN TROK BIJ HEM IN. IK HEB ZOVEEL MET HEM MEEGEMAAKT, VAN POLITIE-INVALLEN TOT BRAKAGE, DIE VRIENDEN VAN HEM ZIJN OOK NIET TE VERTROUWEN. NU NA 8 MAANDEN ALLEEN, ZIT HIJ IN MAROKKO OP MIJ TE WACHTEN (OFTEWEL OP ZIJN PAPIEREN), ZIJN VRIENDEN HEBBEN MIJ OP STRAAT GEGOOID, IK BEN FULLTIME GAAN WERKEN, ZODAT HIJ OVER KAN KOMEN, EN LEEF AL 8 MAANDEN ALLEEN!!!!!!

ECHT MONOGAAM, BEN IK NIET GEWEEST, MAAR DAT KOMT OMDAT IK ZOVEEL TEGENSLAGEN HEB GEHAD, IK WEET DAT IK BETER KAN, IK HEB VWO GEDAAN, HEB GOEDE OUDERS, EN HOOP DAT ALLAH (SWT) MIJ OOIT ZAL VERGEVEN, WIE WIL MIJ NOG?? WIE ZAL NOG OOIT RESPECT HEBBEN VOOR MIJ??? ECHT WAAR IK BEN TEN EINDE RAAD, HIJ KOMT BINNENKORT NAARNEDERLAND, EN DENKT ECHT DAT IK WEER TERUG IN DAT LEVENTJE WIL!!! EEN LEVEN VOL BEDROG, HARAM, EN SLECHTE DINGEN.

OP DIT MOMENT WOON IK ERGENS ANDERS, EN HEB IK WEER CONTACT MET MIJN OUDERS, HELP ME, HELP ME................................................ .........


Ik heb respect voor je. Meid ga terug naar je ouders, pak je oude leventje weer op school etc.., verdiep je in de islam en vraag vergiffenis. Respect van marokkaanse straatschoffies heb je niet nodig, zolang je maar respect hebt voor jezelf (afstand nemen van die rare mensen en lharam) en Allah zal je inshallah vergeven, wie zijn wij om jou te beoordelen dat laat ik wel aan onze lieve heer over. Ga terug naar huis en alles komt goed inshallah.

02-11-2008, 23:06



Citaat door Berberse_Meid18:
Ik moet morgen dus bloed laten trekken bij de dokter voor mijn wijsheidstanden. Maar ik heb gerookt maar ben ermee gestopt voor een tijdje maar ik ben bang dat de dokter dat toch zal zien in mijn bloed kan dat of testen ze het bloed op iets anders, waar kijken ze naar als je bloed moet laten uittrekken voor wijsheidstanden.ik ben bang dat hij het tegen mijn vader zal zeggen, stel dat mijn vader het vraagt ofzo aan de dokter. Ik wil niet dat mijn vader teleurgesteld is in mij. pfff wat nu?ik wi



Dokter heeft beroepsgeheim. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Hoop voor je dat je niet meer die slechte daad zal verrichten.

Veel succes!

03-11-2008, 00:22
alle respect voor jou

want jij bent een van de weinige die haar verhaal hier durft neer te zeten en die niet ontkent.
meid ik zal je zeggen ga terg naar je ouders en volg de juiste pad.
Die man in marokko moet je daar maar voorlopg laten hij gebruikt je alleen voor zen papieren want als hij echt respect voor je had had hij je niet bij een stel mannen in huis gezet.


je mag me altijd mailen voor een luisterend oor

tppi

03-11-2008, 00:26
Voordat er nog meer reacties komen...dit is een topic van 2002. Ik denk niet dat degene die de topic heeft geopend nog wacht op onze raad...hopelijk heeft ze goede keuzes gemaakt in haar leven.


Pagina's : [1] 2 3