Warzazate
26-05-2002, 22:43
Ik keek er al gelange tijd met een potje gemengde gevoelens tegen op, maar gaf uiteindelijk lankmoedig toe. Immers, ik zou vroeg of laat ook met een Fatima moeten trouwen. Althans, dat is als ik mijn familie geen oneer wil aandoen. Normaal gesproken geniet ik vleselijk gezien alleen van Hollandse meisjes, vanwege zogenaamde principes. Maar een uitgebreide voorbeschouwing die leidde tot een door-de-vingers-zien-effect liet mij die bewuste zondag afwijken van mijn standpunt. Ik zag deze gelegenheid als een soort stage, niet-blijvend dus want hier zou ik mijn toekomstige vrouw echt niet tegenkomen. Toen ik de parkeerplaats opkwam met de gammele 205 van mijn broertje was het al duidelijk. Mijn opponenten op het gebied van versieren zouden dit keer veel wanna-be players, mislukte lover-boys en een aantal verdwaalde zoontjes van pappa's, goed opgesloten in de gevangenissen van Spanje wegens onsuccesvolle hasj-smokkel, zijn. 'Tjemig, had ik toch die gouden ketting van mijn broertje om m'n nek moeten hangen, hopelijk kom ik een aantal geschoolde meisjes tegen van niveau die dwars door dat patserige heen kunnen kijken', komt spontaan in me op. In de rij voor de kassa begon het geflirt al met de nodige bombarie. Omringd door mooie bruine kijkers, lange zwarte wimpers en geëpileerde wenkbrauwen die me veelvuldig aan die van Michael Jackson deden denken liet ik mijn ogen kostelijk genieten. Het gebruikelijke en bekende geschreeuw en gekakel van mijn vrouwelijke landgenoten om de gebruikelijke en bekende aandacht te trekken zorgde ervoor dat ik me vrij op mijn gemak voelde. Een deja-vu tafereel dat me deed herinneren aan de bosjes mokro chics die na een middagje Rotterdam de intercity terugpakken richting Tilburg/Eindhoven. Hitsig en zonder uitzondering te strak gekleed in Dolce&Gabanna, Prada of DKNY proberen ze de aandacht te trekken van iedere loslopende naffer. Een hele amusante ontwikkeling, vooral als je in je achterhoofd houdt dat in de tussentijd hun vaders zich baardkrabbend in de moskee lopen af te vragen hoe het toch allemaal kon mis gaan met hun dochters. Nadat ik betaald had aan de blonde Marokkaanse schone achter het glas- waarvan ik tot op heden mijn twijfels heb over de natuurlijkheid van haar haarkleur alsmede van de cupmaat van haar volle boezem- me verwelkomend met een alles betekenend glimlachje, liep ik aangestoken big smilend naar binnen. Gedeeltelijk verdoofd door Mr. Johnny Walker himself zo steeds losser wordend, begon ik deze ontdekkingstocht in de wondere wereld die raïparty heet als een soort van ontmaagding te zien. Een bevestiging van mijn Marokkaan-zijn om alvast te wennen aan een relatie met een toekomstige Fatima. De opzwepende beats van Khaled en Cheb Mami voldeden ruim om me steeds meer in de stemming te laten komen. Mijn doortastendheid was ik enigszins verloren ondanks de aanwezigheid van veel oogcontact. Want achter elke jongen zag ik een broer of op zijn minst een aanverwant in de derde lijn die me buiten met zijn kompanen op zal staan wachten na afloop van het feestgedruis als ik ook maar iets in mijn hoofd zou halen. Aarzelingen en beredeneringen ten spijt trok ik na een tijdje de stoute schoenen aan. De hele stoute moet ik eerlijk bekennen en liet deze mij naar een groepje exotisch schoon brengen. We praatten over de gebruikelijke ingrediënten school en werk, afkomst en herkomst en hoeveel broers ze hadden. Aan het aantal broers valt het riscicogehalte af te leiden naar ik weet. Fatima, Soukaina en Malika waren mijn prooien voor de avond. Telefoonnummers waren het minimale rendement toen ik die fonkelende oogjes zag, vooral Soukaina was stout. Eigenlijk wilde ik de dames in alle eerlijkheid vertellen dat ik ze alle drie wel zag zitten maar zag hiervan af want Fatima alias de Geschoolde keek dwars door mijn mooie woordjes in tegenstelling tot de twijfelende Malika, de mooiste van de drie. Soukaina met haar zwoele uitstraling die me veelvuldig aan Selma Hayek deed denken bleef maar met mijn vingers spelen. Op een gegeven ogenblik begon ik te bemerken dat er een fysieke mutatie begon plaats te vinden zo net onder mijn middel. Fatima de Geschoolde was in mijn ogen de veredeling van een parttime moslimgirl, normaal compleet met 3 hoofddoeken de een nog strakker dan de ander inclusief lange leren jas, geheel in het zwart alsof ze de verpersoonlijking is van rouw. Maar die zo nu en dan haar gelovige plicht te grabbel gooit om te genieten van al de zondige geneugten des levens. Isn't life wonderfull! Malika de Mooie had slechts haar betoverende schoonheid en haar kauwgum die ze vanuit haar mond met alle precisie heel voorzichtig om haar wijsvinger wist te winden om me daarna triomfantelijk aan te kijken alsof ze een wereldrecord had verbroken. Nee, ik hield het maar bij Stoute Soukaina. Ik was ervan overtuigd dat ik samen met haar voor aardig wat illegaal vuurwerk zou kunnen zorgen in bed. Maar hoe zou ik haar tussen de lakens krijgen? Een procédé dat niet altijd soepeltjes verloopt als je met een Marokkaanse te maken hebt. De werkelijkheid bleek de verwachting gelukkig te overtreffen. In positieve zin. Rond de klok van 20.00, de gebruikelijke tijd om een raïparty te beëindigen stond ik al ruim een half uur buiten hevig zoenend met Soukaina. Haar gulzige mond en haar op mijn onderlip plaaglijk bijtende tandjes maakten me wild van extase. Een telefoontje naar mijn goede vriend Mo en we stonden voor zijn deur. Hij maakte zich snel en verbaasd uit de voeten want hij zag me doorgaans alleen met blond en blauw/groen langskomen. De volgende ochtend bleef het bij een gemaakte glimlach van mij en verliefde oogjes van haar. Jippie, eindelijk een Marokkaanse in mijn 'telefoonboekje' dacht ik nadat ik haar gecomplimenteerd had vanwege haar buitengewone orale kwaliteiten, die mijn mannelijkheid meer dan voldoende hadden bevestigd en waarvan ik het genot heel de nacht had mogen ondervinden. Als blijk van dank en omdat ik Stoute Soukaina zeker meermaals wil terugzien zocht mijn hoofd voor het afscheid onder de douchestralen ook tussen haar beentjes om haar intens te laten genieten. Een Marokkaanse horen klaarkomen klinkt als muziek in mijn oren. Darkchild muziek wel te verstaan!(zie rodneyjerkins.com) Ik had werkelijk nooit durven dromen dat ik condooms zou gebruiken na mijn eerste raïparty bezoekje. Het eerste dat ik doe als ik aanbeland op mijn bekende zolder is op internet kijken waar en wanneer de eerstvolgende raïparty plaatsvindt. Om de Nederlandse 2-vliegen-in-een-klap-spirit hoog te houden bestel ik gelijk ook een paar pakjes Durex op www.wehkamp.nl.....