Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik was vandaag op het Consulaat

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
15-05-2003, 23:17

Ik moest vandaag naar het consulaat in R'dam en ik heb me zo erg lopen ergeren aan dingen ik heb ****ing 4 uur moeten wachten op een uitrekseltje zo erg en het ergste was nog dat ik in wachtkamer zat met allemaal vrouwen die elkaar van top tot teen aan keken en om hun heen liepen er allemaal kleine kinderen te bleren en af en toe zag je een hoofd van een man om de hoek komen kijken om zijn vrouw op te halen ( zema :jeweetog:) kortom het was weer een rwina op het marokaanse consulaat te R'dam

lovely_mariam
15-05-2003, 23:20
thanx for charing this with us :rolleyes:

Masriya
15-05-2003, 23:20
Opgeblazen hoofd ergens ronlopen hier, ergggggggggg

mimi_tangaouia
15-05-2003, 23:22
Origineel gepost door Masriya Opgeblazen hoofd ergens ronlopen hier, ergggggggggg heey meissie hoe is het met je nog steeds last van je k u t je

salwa23
15-05-2003, 23:24

hahahahahaha mimi toch

Tijn
15-05-2003, 23:25
Origineel gepost door mimi_tangaouia heey meissie hoe is het met je nog steeds last van je k u t je ....doe dat vrome hoofddoekie maar af, kleurd namelijk niet goed bij je taalgebruik ;)

ougtilamya
15-05-2003, 23:27
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik moest vandaag naar het consulaat in R'dam en ik heb me zo erg lopen ergeren aan dingen ik heb ****ing 4 uur moeten wachten op een uitrekseltje zo erg en het ergste was nog dat ik in wachtkamer zat met allemaal vrouwen die elkaar van top tot teen aan keken en om hun heen liepen er allemaal kleine kinderen te bleren en af en toe zag je een hoofd van een man om de hoek komen kijken om zijn vrouw op te halen ( zema :jeweetog:) kortom het was weer een rwina op het marokaanse consulaat te R'dam wejoooow en ik moet nog gaan en ben pas voor plan om in juni te gaan nou denk niet dat het verstandig is :confused:

Miss_Banana
15-05-2003, 23:28
Origineel gepost door Tijn ....doe dat vrome hoofddoekie maar af, kleurd namelijk niet goed bij je taalgebruik ;) Kleurd = kleurT ;)

Tijn
15-05-2003, 23:30
Origineel gepost door Miss_Banana Kleurd = kleurT ;) thanx voor je knipoog & je mooie lippen en ja, zelfs een koe valt wel eens door de manT :D

semir
15-05-2003, 23:30
spellingscontrole is dat tegenwoordig ook hardware?

mimi_tangaouia
15-05-2003, 23:32
Origineel gepost door salwa23 hahahahahaha mimi toch en toen was ze stil

lovely_mariam
15-05-2003, 23:32
ik heb examens morgen maar ik kan niet slapen en leren:verdriet:

mimi_tangaouia
15-05-2003, 23:34
Origineel gepost door ougtilamya wejoooow en ik moet nog gaan en ben pas voor plan om in juni te gaan nou denk niet dat het verstandig is :confused: ik zou maar zsm gaan als ik jou was hoe eerder hoe beter

mimi_tangaouia
15-05-2003, 23:36
Origineel gepost door lovely_mariam ik heb examens morgen maar ik kan niet slapen en leren:verdriet: wat doe je hier dan nog ksssst moven wegwezen :zweep:

ougtilamya
15-05-2003, 23:36

Origineel gepost door mimi_tangaouia ik zou maar zsm gaan als ik jou was hoe eerder hoe beter ik ga incha allah volgende week maar he weer jij waneer ze open zijn

Pagina's : [1] 2