Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom??

Pagina's : [1] 2

Nala
15-05-2003, 23:15

Soms zie je wel eens een auto rijden waarin de man achter het stuur zit, en de vrouw achterin in. Waarom zit ze daarzo en niet gewoon naast haar man... of is het gewoon toevallig dat ik dat zag?? hebben jullie dat ook gemerkt? ik vond het wel heel vreemd......

babyboy
15-05-2003, 23:19
Ja klopt, ik vind dat ook vreemd, dat valt nog wel een beetje mee. Maar waar ik helemaal niet tegen kan is, als je een man ziet lopen, en een paar meter achter loopt de vrouw. Je gaat je toch niet schamen om naast je vrouw te lopen. Ik zou tenminste nooit mijn vrouw een paar meter achter me laten lopen.

SweetRose
15-05-2003, 23:21
Jah Mij is het ook opgevallen..het zijn meestal de heeeel strenge manne die hun vrouwen op de achterbank laten zitten.. Nou zeg..als je voor haar schaamt..waarom ben je er dan mee getrouwd? :rolleyes:

semir
15-05-2003, 23:22
vrouwen zij aantastlijk? man is bang voor haar, je weet voor het geval dat ze gaat schakelen, of aan hand rem zitten, het is maar voor veiligheid;)

Nala
15-05-2003, 23:25

Net of ze ze3ma niet het recht heeft om naast hem te zitten ofzoo, ik heb zitten denken waarom een man zijn vrouw niet naast zich laat zitten maar ik begrijp het gewoon niet :confused:

Nala
15-05-2003, 23:27
Origineel gepost door sweet_boyyy Ja klopt, ik vind dat ook vreemd, dat valt nog wel een beetje mee. Maar waar ik helemaal niet tegen kan is, als je een man ziet lopen, en een paar meter achter loopt de vrouw. Je gaat je toch niet schamen om naast je vrouw te lopen. Ik zou tenminste nooit mijn vrouw een paar meter achter me laten lopen. Nee ik vind ook dat je juist trots moet zijn.... je vrouwtje naast je... maar goed.. zo zie je maar weer...

Masriya
Origineel gepost door semir vrouwen zij aantastlijk? man is bang voor haar, je weet voor het geval dat ze gaat schakelen, of aan hand rem zitten, het is maar voor veiligheid;) Je bedoeld voor het geval ze op die koppeling gaat geilen, en hem verneukd. En dat een man niet achter zit is beter, je weet wel de uitlaatgas, straks geilt hij op die, en verneukd hij hem. Who knows...

babyboy
ik zou mijn vrouw laten rijden, en ik ga in de kofferbak, hahaha nee hoor, ik vind het niet kunnen dat een man zijn vrouw niet naast hem laat zitten omdat hij zich voor haar schaamt.

semir
15-05-2003, 23:32
voor het geval je een vrouw/klein meisje hebt zoals masriya? die geilt op alles;)

Masriya
15-05-2003, 23:34
Origineel gepost door semir voor het geval je een vrouw/klein meisje hebt zoals masriya? die geilt op alles;) Hahahaha niet op alles, alleen op alles dat op een slurfie lijkt :stout:

Nala
15-05-2003, 23:36
Als ik zo iets zie, dan vraag ik me echt af gaan we nou vooruit of juist meer naar achteren??? Maar goed als die vrouwen het goed vinden om achterin plaat te nemen wie ben ik dan??

semir
15-05-2003, 23:37
het schelt wel een plek bij jou misriya, kunnen er meer mensen in een auto, ze laten jou gewoon op zo een schakelaar zitten? wel geinig voor de gene die moet schakelen

Masriya
15-05-2003, 23:38
Origineel gepost door semir het schelt wel een plek bij jou misriya, kunnen er meer mensen in een auto, ze laten jou gewoon on schakelaar zitten? wel geinig voor de gene die moet schakelen Die trekt dan gewoon aan mijn haar dan ga ik alle kanten op :hihi:

Masriya
15-05-2003, 23:42
okeeeeeeeeee gepoerde hoofden wel altijd paardestaartje dragen jaaaaaaaaaaaaaa zo gaat die man aan me trekken aan mijn pipi langkous staartjeeeeesssssss

semir
15-05-2003, 23:44

:( bad girl

Pagina's : [1] 2