Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hallo allemaal wie gelooft er in.....

_MaJesTeiT_
26-05-2002, 21:15

Hallo allemaal, Ik had gewoon een vraagje. Ik wil graag weten wie er allemaal in geesten gelooft. Wie van jullie denkt ze dat ze bestaan? Ik wil niemand bang maken of wat dan ook, ik ben gewoon nieuwsgierig wie er allemaal in geesten gelooft. Hopelijk krijg ik antwoord. Ik wens jullie en fijne avond en slaap lekker alvast. Doeiii :zwaai:

aSunnyFriend
26-05-2002, 21:25
Als kind had ik elke nacht de ergste nachtmerries. Ik werd wakker en erkende mijn ouders niet meer die namen mij dan mee naar het park en uiteindelijk werd ik dan rustig en weer normaal. Dit ging een jaar of 6 zo door totdat wij gingen verhuizen en van de ene op de andere dag stopten deze nachtmerries...................dus ja ik geloof in geesten... geesten die een huis tot een ongeluksplek maken.. Salahdin

satmaster
27-05-2002, 09:15
er zijn zowel goede geesten en slechte geesten, ik heb in het verleden van dichtbij gezien hoe mijn oma (allah ya rhamouha) bont en blauw werd "gegeseld" niemand aanwezig maar ik zag wel rode strepen en bloed op haar lichaam m.a.w. alsof ze met de zweep werd geslagen...eng dus ja ik geloof erin

missleila2002
27-05-2002, 09:28
salaam In de koran staat dat je er in moet geloven maar ik geloof er niet in. Masalaama leila

satmaster
27-05-2002, 14:20

dus m.a.w. jij gelooft ook niet in de koran ?!?!

MissCasa
27-05-2002, 14:27
ik geloof er wel in... ben zelfs bang dat ik er een ooit zie... :eek: je hoort toch ook wel eens mensen die bezeten zijn door el zjnoen... en die dan op speciale muziek anders gaan dansen met hun hoofd of zo

Ghizlanetje
27-05-2002, 18:46
Ik ben het helemaal met miss casa eens wat ze zegt, ik heb af en toe ook last van dat soort verschijnsel dat ik larjah krijg door n bepaalde muziek :(... Dus ik geloof er werkelijk in. Big Kis

muslimaa
27-05-2002, 19:02
salamoe alaikum, ik geloof zeker wel in geesten. alhamdoulilah heb ik er nog nooit een gezien. vroeger was ik echt als de dood voor geesten, altijd bang om er een te zien. maar hoe meer ik erover lees en nu ik weet wat de islam erover zegt, hoe minder bang ik ben. ik voel me heel veilig als ik een aantal soerats zeg voor ik ga slapen en als ik altijd 'bismillah' en 'a3oedoe bilahi mina sjaitani rajiem' zeg. je moet vooral niet bang zijn en vergeet niet dat Allah de machtigste is. Salamoe alaikum, Muslimaa

AbouRfissa
28-07-2011, 22:16
Ik geloof in menselijke geesten hahaha

Sukkell
27-08-2011, 20:16
Hoe kom jij bij een topic uit 2002? Heb je dan werkelijk zo weinig te doen dat je zulke oude topics aan het lezen bent :confused:

Superficiall
27-08-2011, 20:20
Hoe kom jij bij een topic uit 2002? Heb je dan werkelijk zo weinig te doen dat je zulke oude topics aan het lezen bent :confused: De vraag is ook hoe jij hier komt. Is een maand geleden ge'upt. :confused:

Sukkell
27-08-2011, 20:21
What the fuck, hij stond op de eerste pagina :confused: