Bekijk originele versie : Koninghuis van MarocCO>>>Moet het wEG of is het GOed zO
Damaghrabi
15-05-2003, 22:29
.
Sinds de onafhankelijkheid van Marokko is er heel wat veranderd in Marocco maar zo veel is er ook niet veranderd in sommige streken van marocco... Er zijn talloze plaatsen waar ze nog geen water hebben of elektriciteit of telefoon... die mensen daaro leven in de middeleeuwen terwijl marocco heel veeld geld binnen haalt vooral door ons migranten.
dus.. is het niet tijd voor een president in marocco of vinden julie het allemaal goed zo..want de koning geeft talloze paleizen terwijl sommige mensen van z'n koninkrijk niet eens eten hebben om te overleven..
het word eens tijd dat ze die mooie praatjes in RABAT gaan waarmaken
Damaghrabi
15-05-2003, 23:00
en iedereen kust z'n hand en ik heb gemerkt dat ze dat in heel arabische wereld doen :confused:
wat denken ze nou dat ze een soort goden zijn ofzo die de bevolking moet aanbidden..ik bedoel ze hebben allemaal standbeelden en portretten overal in hun land terwijl de ISlam ertegen is
chicamaroquia
15-05-2003, 23:05
Je moet niet vergeten dat de koning afstammeling is van de profeet Mohammed (vzmh)...
Origineel gepost door chica*******a
Je moet niet vergeten dat de koning afstammeling is van de profeet Mohammed (vzmh)... :confused: en hoezo dat???????
Damaghrabi
15-05-2003, 23:43
Je moet niet vergeten dat de koning afstammeling is van de profeet Mohammed (vzmh)...
dat claimen alle arabische leiders en dat moet je echt niet geloven..
saddam hossein claimt ook dat ie een afstammeling is en de voormalige koning van jordanie en ga zo maar door.... das gewoon propaganda om de moslim bevolking koest te houden..
en vertel me eens waar je deze onzin vandaan haalt!!!
en als het zoo was...wat dan nog??...moet die daarom goed zijn omdat die van de profeet afstamt??.....dus je beredenering als DIE KLOPT slaat toch nergens op
Atlasleeuw
17-05-2003, 14:27
dat is dus een leuk verzinsel, waarmee ze het volk drogeren. én zelfs al ook al stamt ie van hem af a dombo, we aanbidden geen profeet (vzmh) maar we aanbidden ALLAH
Atlasleeuw
17-05-2003, 14:28
Origineel gepost door D*********
.
Sinds de onafhankelijkheid van Marokko is er heel wat veranderd in Marocco maar zo veel is er ook niet veranderd in sommige streken van marocco... Er zijn talloze plaatsen waar ze nog geen water hebben of elektriciteit of telefoon... die mensen daaro leven in de middeleeuwen terwijl marocco heel veeld geld binnen haalt vooral door ons migranten.
dus.. is het niet tijd voor een president in marocco of vinden julie het allemaal goed zo..want de koning geeft talloze paleizen terwijl sommige mensen van z'n koninkrijk niet eens eten hebben om te overleven..
WEG MET DIE VUILE CRIMENELE ALAWITISCHE FAMILIE, IN DE VUILNISBAK ERMEE!!!
spoorloos_1
17-05-2003, 14:32
.
Als ik jou was zou ik maar een tijdje niet naar Marokko gaan.
Atlasleeuw
17-05-2003, 14:35
Origineel gepost door spoorloos_1
Als ik jou was zou ik maar een tijdje niet naar Marokko gaan.
Die jongen zegt waar het op slaat, als jij hypocriet wilt zijn fijn voor je. :rolleyes:
en iedereen kust z'n hand en ik heb gemerkt dat ze dat in heel arabische wereld doen :confused:
wat denken ze nou dat ze een soort goden zijn ofzo die de bevolking moet aanbidden..ik bedoel ze hebben allemaal standbeelden en portretten overal in hun land terwijl de ISlam ertegen is
Ik zat gister even naar een marokkaanse zender te kijken en daar lieten ze slachtoffers van de aanslagen in casa zien en de koning was daar. Ook al waren ze helemaal verwond en in het verband, ze kussen toch zijn hand, ik had toen zoiets van :confused: ( dat heb ik wel vaker let daar maar niet op :D ).
P.S dit was in het ziekenhuis...
Damaghrabi
20-05-2003, 14:04
Origineel gepost door 7eloua
Ik zat gister even naar een marokkaanse zender te kijken en daar lieten ze slachtoffers van de aanslagen in casa zien en de koning was daar. Ook al waren ze helemaal verwond en in het verband, ze kussen toch zijn hand, ik had toen zoiets van :confused: ( dat heb ik wel vaker let daar maar niet op :D ).
P.S dit was in het ziekenhuis...
Ik zou nooit z'n handen kussen..never..
wat jij? als je hem toevallig onmoet wat ga je doen..z;n hand kussen óf erop spugen :D
dat zeggen alle arabische leiders:)
het is gewoon om het volk dom te houden
Weg met de monarchie
Dalilah18
20-05-2003, 21:50
weet je wel niet hoeveel mensen er alleen al in marokko zijn die afstammen van de profeet vzmh. Het gaat om tientallenduizenden. En van sommigen is het bloed nog zuiver. Het marokkaanse koningshuis, net als de jordaanse heeft door al het trouwen met mensen die niet van de profeet afstammen zeer verdund bloed gekregen. Maar heiligheid moet je verdienen door er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen. Wij zijn onder Allah allen gelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.