Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rondom 10 kijken Nederland 1!!!!!!!!!!!!!

Makeen
15-05-2003, 22:05

Gaat weer eens over marokkanen :jammer: Over wat er 4 mei is gebeurt :zwaai:

C_warrior
15-05-2003, 22:06
Wat is er 4 mei gebeurd :confused:

marok_lady
15-05-2003, 22:06
????????????????

Makeen
15-05-2003, 22:08
Marokkanen hebben tijdens de "doden herdenking" problemen veroorzaakt. Met antisemitische slogans, en nog meer dingen

mobo24
15-05-2003, 22:38

Die sukkel met die baard heeft ons weer zwart lopen maken. Damn altijd weer hetzelfde verhaal, als er iemand is die ons zogenaamd moet vertegenwoordigen is het een sukkel die niet goed uit z'n woorden kan komen. Ik hoop dat ze mij in het vervolg vragen voor zo'n programma .. Zo dat moest er even uit....

Robbie
15-05-2003, 22:55
Wat is die Cohen een slappe burgemeester zeg !!

Zin_Rabat
15-05-2003, 23:04
ik vond hem wel een lekker ding zowel die aangebrande sinterklaas als die stonede cohen :stout:

gooja
15-05-2003, 23:12
Ik begrijp echt niet hoe ze het elke keer voor elkaar krijgen de mensen die de meeste onzin uitkramen uit te nodigen voor zo'n uitzending... Maar rondom tien heb ik al een tijdje geleden geboycot, omdat het heel duidelijk is dat de ncrv MENSEN NIET IN HUN WAARDE LAAT... Op zich had elbakali een paar goede punten en ik begreep hem wel, maar hij kon zijn zinnen niet goed formuleren... Het probleem is dat 'marokkanen' in zo'n uitzending hun mening graag willen laten horen hoe extreem ook in de oren van de autochtonen, maar als je een sterk afwijkende mening hebt, moet je die goed onderbouwen anders lijkt het alsof je onzin uitkraamt waar je geen touw aan kunt vastknopen...

Rabattia
15-05-2003, 23:52
Origineel gepost door mobo20 Die sukkel met die baard heeft ons weer zwart lopen maken. Damn altijd weer hetzelfde verhaal, als er iemand is die ons zogenaamd moet vertegenwoordigen is het een sukkel die niet goed uit z'n woorden kan komen. Ik hoop dat ze mij in het vervolg vragen voor zo'n programma .. Zo dat moest er even uit.... Helemaal met je eens... Die man heeft meer slecht als goed gedaan met zijn uitspraken (ook heel leuk hoe hij vond dat de hele 4 mei dodenherdenking moet worden afgeschaft.. :( ) Als jij wordt gevraagd voor die programma's, beloof dan wel even dat je dan niet van die rare statements gaat maken, ok ;)

Tijn
16-05-2003, 00:02
Origineel gepost door gooja Maar rondom tien heb ik al een tijdje geleden geboycot , omdat het heel duidelijk is dat de ncrv MENSEN NIET IN HUN WAARDE LAAT... Op zich had elbakali een paar goede punten en ik begreep hem wel, maar hij kon zijn zinnen niet goed formuleren... ....niet echt jouw sterkste kant he, dat boycotten :D

mziwna1
16-05-2003, 00:04
Origineel gepost door Tijn ....niet echt jouw sterkste kant he, dat boycotten :D :giechel:

Tijn
16-05-2003, 00:16
Origineel gepost door saidaaatje .. jouw oogjes zijn wel heel erg klein, zou maar gaan slapen als ik jou was ;)

gooja
16-05-2003, 00:37
Origineel gepost door Tijn ....niet echt jouw sterkste kant he, dat boycotten :D Scherp gezien :D Ik zag het toevallig toen mijn zusje aan het kijken was, eerst hield ik namelijk altijd in de gaten wanneer er een uitzending was... Nu niet meer, vandaar boycotten, maar je hebt wel een punt :D