Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eind-examenkandidaten opgelet....

Pagina's : [1] 2

saidaaatje
15-05-2003, 21:43

Ik wens jullie heel veel suc6 de komende weken......moge jullie insha'allah het allemaal goed maken....en slagen;) don't worry....gebruik je gezonder verstand...ga niet te laat naar bed..en vooral.....rust goed uit ook tijdens het leren..... ik weet hoe jullie je voelen, mijn examentijd zal ik nooit vergeten...

saidaaatje
15-05-2003, 21:54
strange, niemand die eind-examen doet:confused:

DonnaBella
15-05-2003, 21:56
ja ik, dankje saidaatje ik zal het nodig hebben :D

saidaaatje
15-05-2003, 21:58
ur welcome meid.......

Dida
15-05-2003, 22:19

nouj met mijn eindexamen heb ik echt gechilld ..:cool: Tip voor de mensen die eindexamens hebben ..als je vrije dagen hebben tussenin je examens...benut ze goed..ga gewoon lekker uitslapen ..laat slapen ..lekker genieten van je vrijheid ..dan volgende ochtend met examens ..je boekje pakken onderweg naar school doornemen ..en dan je examens maken .. relax...

saidaaatje
15-05-2003, 22:27
Origineel gepost door -RaChiDa¿- nouj met mijn eindexamen heb ik echt gechilld ..:cool: Tip voor de mensen die eindexamens hebben ..als je vrije dagen hebben tussenin je examens...benut ze goed..ga gewoon lekker uitslapen ..laat slapen ..lekker genieten van je vrijheid ..dan volgende ochtend met examens ..je boekje pakken onderweg naar school doornemen ..en dan je examens maken .. relax... we zagen er wel als oer-mensen uit he...zo tusssen de examens doo als je thuis zat:hihi:

Dida
15-05-2003, 22:31
Origineel gepost door saidaaatje we zagen er wel als oer-mensen uit he...zo tusssen de examens doo als je thuis zat:hihi: :D ..pCies ..met kroeshaar ..net een zon echt Cricistijd maar ik heb nog nooit wat geleerd ..alleen met Nederlands me favo vak ..:engel:

italiaanse
15-05-2003, 22:37
Dankjewel lieverds ! Ik heb ook examen, maar ga gelukkig met goede cijfers het examen in...dus kan me zelfs onvoldoendes veroorloven, niet dat ik ze moet gaan halen....maar toch het is fijn gevoel.... ik blijf gewoon lekker rustig, relaxed, wel op tijd slapen natuurlijk. Sommigen klasgenoten freaken helemaal, maar dat is niet goed lijkt me. Nogmaals bedankt, doeeeeg ! Liefs van Letizia

saidaaatje
15-05-2003, 22:44
juistem...ik stond echt heel goed toen ik de examens inging..en had altijd alles bijgehouden qua leren dus examen was puur herhalen en oefenen....

Hindaatje
15-05-2003, 22:53
Me 2...Ik heb morge frans..K wens iedereen succes!

saidaaatje
15-05-2003, 22:55
succes allemaal...en frans is een eitje voor ons;)

lovely_mariam
15-05-2003, 22:59
ja ik heb morgen ook frans om half 2 wajooww het jaar vloog voor bij man maar thanx voor je succes heb ik hard nodig maar gelukkig sta ik er goed voor ik hoef alleen maar drieeen en vieren te halen om te slagen ...maar thanx anyway

Hindaatje
15-05-2003, 23:03
ik ook gelukkig...k mag een 2,5 halen voor frans...maar tog de zenuwen blijven..Vooral omdat ik geen zin heb om iets te leren..Maar hamdoulilaah sta ik er nie slecht voor:D

lovely_mariam
15-05-2003, 23:07
goed zo hindaatje heel veel succes morgen

Hindaatje
15-05-2003, 23:10

jij ook meid!

Pagina's : [1] 2