Bekijk originele versie : Wie was er op Dunya?
Safira75
26-05-2002, 18:53
Enne...wie waren er vandaag allemaal op het Dunya festival??? Enne...hoe was het?? In ieder geval super NAT :)
tetouani79
26-05-2002, 19:16
ja dat wil ik ook wel weten, hoe was het daar, hoe was najat 3taboe, ze zou komen toch? ik wou dat ik kon gaan, was tot 12uur aan het werk.maar als er iemand is die wel is geweest wil ik ook weten hoe het was, dan ga ik vogend jaar meschien, insha'allah.
ben wel de engel, maar kan nit tegelijkertijd overal zijn :engel: :engel:
lelalaila
26-05-2002, 19:25
IK BEN NIET GEWEEST HAD EEN BRUILOFT MAAR IK WEET WEL DAT HET EEN ENORME MODDER POEL WAS!!!
Origineel gepost door tetouani79
ja dat wil ik ook wel weten, hoe was het daar, hoe was najat 3taboe, ze zou komen toch? ik wou dat ik kon gaan, was tot 12uur aan het werk.maar als er iemand is die wel is geweest wil ik ook weten hoe het was, dan ga ik vogend jaar meschien, insha'allah.
ben wel de engel, maar kan nit tegelijkertijd overal zijn :engel: :engel:
hoi tetouni ...effe een vraagje ...je schrijft altijd als onderschrift dat je jezelf een engel vind ....hoe kom je er steeds bij ?? en in welke hoedanigheid vind je jezelf een engel ???
tetouani79
26-05-2002, 19:38
mag het niet?????? ik vind mezelf de engel van jasmina en er zijn veel leden die het me mee eens zijn en die hebben gevraagd of de engel wer terug wil komen wnt die was even verdwaald. heb je daar problemen mee remmi. en ja in het echt ben iik wel een beitje een engel. de mensen de me kennen die weten het ook.
sorry safira ik zal niet meer je topic verpesten, maar ik moest antwoorden sorry, smahli of semhili.
ben de yasmina engel ja :engel: :engel:
nou van mij mag je hoor , maar je hebt niet echt een inhoudelijke antwoord gegeven op mijn vraag ....maar ja what ever !! :D
Safira75
26-05-2002, 19:59
Nou ik was dus zelf wel op Dunya- Het was best gezellig maar inderdaad een modderpoel. Jammer dat ze het weer uit de verschillende streken niet hebben kunnen bestellen :D
Salam to y'all,
Ik kom net thuis..... dunya was gezellig, was erg druk, ondanks het slecht weer. Hoe was het, hmmmmmmm....
Marokkaanse dorp was gezellig, leuke artiesten, er was een heel kort cabaret (lachen!!!!!). Ook de andere dorpen waren gezellig....
Maar wie echt super was........... NAJAT ATABOU, ze heft een hele, hele leuke show gegeven, muziek was PERFECT, haar dans was PERFECT, en haar contact met de publiek was PERFECT en de publiek zelf was PERFECT..... Van begin tot eind NASJAT
Veel leuker dan Cheb Khalid die vorig jaar was gekomen.
Boesaaa Widadje
salaam,
K kom er net ook vandaan en het was zeker een modderboel !!
verder was het wel gezelli vooral najet!!!!!!
Er hing echt een suppergezellige sfeer!
het was heel gezellig!!!!
najat was echt heel down to earth en was echt gezellig
ik heb echt volop gedanst en ben dus helemaal vies thuis gekomen
maar eerlijk gezegd regent het altijd met dunya festival
dus ik was het wel gewend!!!
kortom het was erg gezellig
nabil en nacer waren ook te gek!!! ;)
Ik heb er nu al spijt van dat ik niet kon gaan.......en niet geweest ben......!!!!!!!!!!!!!!!!
Ciao Baby ;)
En ja, ook ik was geweest en het was supergaaf, ondanks hoop regen en modder! Vooral Najat vond ik toppie, ze heeft ons uitstekend kunnen vermaken!! ;) Voor degene niet waren geweest...BAAALENNNNNNN!!! :zwaai:
Kiss kiss
ik heb gebedden dat het zo regen.......( en het is uit gekomen) Ik heb zeker geen spijt van dat ik niet gegaan ben...... het enigste wat je ziet MESAAG...
Salaam oe aleikom...
Ik was er ook met familieleden...het was inderdaad een modderpoel,we zagen er als verzopen katten uit maar Najat Aatabou heeft het enigzins goed weten te maken......
Nou die vrouw is echt een feestbeest!!!!
:zwaai:
Safira75
27-05-2002, 13:26
Ik vond dat meisje dat in het NEderlands ging zingen wel LEF hebben hoor! Ik zou het niet gedurfd hebben:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.