Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vind jij dat je als moslim onderscheid mag maken...

Pagina's : [1] 2

LZN
15-05-2003, 19:42

Vind jij dat je als moslim onderscheid mag maken...Tussen een Marokkaanse moslim...En een Turkse Moslim...Omdat jij Marokkaans bent? 1.Ja 2.Nee.

latike
15-05-2003, 20:13
nee ik vind ook dat het niet kan

superwomen
15-05-2003, 21:08
Ik vind dat je zoiezo geen onderscheid tussen mensen kunt maken. :zwaai:

laylaatje
15-05-2003, 21:27
ik vind het geen verschil moslim is moslim of je nou turks marokaans egyptisch of wat dan ook bent;)

GangstaLovin
15-05-2003, 21:38

Origineel gepost door Aiam Vind jij dat je als moslim onderscheid mag maken...Tussen een Marokkaanse moslim...En een Turkse Moslim...Omdat jij Marokkaans bent? 1.Ja 2.Nee Nope ....Trouwens leuke ondertekening (Butterfly van Mariah ....geweldig nummer)

mayanummer1
16-05-2003, 11:58
Ik vind dat je geen onderscheidt mag maken! Ik val op Kaapverdiaanse jongens en daar zitten ook moslims tussen dus...

shafia
16-05-2003, 23:51
tuurlijk mag dat niet in de tijd van de profeet vrzmh bekeerde vele mensen zich arabieren en zelfs neger slaven..en geloof me die waren allemaal het zelfde in de ogen van onze profeet vrzmh. dus hoe kan je hier nu onderschijt tussen maken??? dat is gewoon te balachelijk voor woorden

Makeen
17-05-2003, 07:03
Origineel gepost door Aiam Vind jij dat je als moslim onderscheid mag maken...Tussen een Marokkaanse moslim...En een Turkse Moslim...Omdat jij Marokkaans bent? 1.Ja 2.Nee De Rasoullah (saws) zei: Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier; noch is de blanke man beter dan de zwarte of de zwarte beter dan de blanke man; behalve dan door het Godsbewustzijn (taqwa) dat hij verkregen heeft. Waarlijk, de edelste onder jullie is degene met de meeste taqwa. Heb ik de boodschap overgebracht?” “Ja, o Boodschapper van Allâh,” antwoordden de metgezellen.

afraha
19-05-2003, 17:12
Salaam, Maar had je er ook bij verteld dat hij een moslim is want ook tussen turken zitten niet moslims. Als iemand een oprechte moslim is dan zijn er voor zover ik weet geen bezwaren. Het maakt dan ook niet uit waar je wortels vandaan komen. Beslama

newkid
19-05-2003, 17:16
Ik denk dat je helemaal geen onderscheidt moet maken met wat voor een ras, volk of geloof. Juist daar zit het nest van de haat jegens een ander. We zijn toch allemaal mensen.

Makeen
19-05-2003, 20:44
Origineel gepost door Aiam De meest zeggen nu dat je geen onderscheid mag maken....Maar toen ik een topic had gezet over mijn vriendin die verliefd is op een turk...Zeiden de meeste wel, dat een Marokkaan bij een Marokkaan hoort...En niet anders...Ik hoop dat het je wel aan het denken heeft gezet :zwaai: Veel marokaanse ouders komen racistisch over omdat ze vaak willen dat hun kinderen met marokkanen trouwen en het liefst van dezelfde stam! Maar dat is de cultuur van marokkanen, maar wat zij willen en doen is in strijd met de islam!

afraha
20-05-2003, 15:52
Origineel gepost door Aiam [QUOTE]Origineel gepost door afraha Salaam, Maar had je er ook bij verteld dat hij een moslim is want ook tussen turken zitten niet moslims. Als iemand een oprechte moslim is dan zijn er voor zover ik weet geen bezwaren. Het maakt dan ook niet uit waar je wortels vandaan komen. Beslama [/QUOTE Salaam Afraha, Jaah...Ik had er ook bij verteld dat hij een oprechte moslim is...Maar alsnog kreeg ik andere reacties SALAAM AIAM, Als hij een oprechte moslim is dan maakt het niet uit waar hij vandaan komt. Dat je zulke reacties kreeg, begrijp ik dan niet. :( In de tijd van de profeet Mohammed(vzmh) werden zelfs ongelovigen gelovigen van de Islam en zelfs Masieh. Zie Al Risalah Beslamaa :zwaai:

afraha
20-05-2003, 16:05
Salaam Aiam, Dan begrijp ik niet dat ze zo hebben gereageerd. Want een oprechte moslim maakt niet uit waar hij vandaan komt is een moslim. In de tijd van de Rassoel Mohamed (vzmh) waren Masieh en ongelovigen en slaven die moslim werden. Al Risalah zegt al genoeg hierover.

shafia
20-05-2003, 16:15
ik vind dat natuurlijk ook onzin....wel kafiers uitschelden maar zodra ze moslim worden dan wilt men niet dan hun zonen of dochters er mee trouwen dat is echt fout! gair inscha Allah

afraha
20-05-2003, 16:28

Origineel gepost door Aiam [QUOTE]Origineel gepost door afraha Salaam, Maar had je er ook bij verteld dat hij een moslim is want ook tussen turken zitten niet moslims. Als iemand een oprechte moslim is dan zijn er voor zover ik weet geen bezwaren. Het maakt dan ook niet uit waar je wortels vandaan komen. Beslama [/QUOTE Salaam Afraha, Jaah...Ik had er ook bij verteld dat hij een oprechte moslim is...Maar alsnog kreeg ik andere reacties Salaam Aiam, Hij is een oprechte moslim dus voor diegenen die zo gereageerd hebben verwijs ik naar Al Risalah. Voor hem en jouw vriendin veel geluk en moge de liefde van Allah jullie beiden leiden. Beslamaa

Pagina's : [1] 2