Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veel Allochtoonse jongeren op jouw school?

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
15-05-2003, 19:30

Salaam allemaal... :D ff een vraagjuh... :o Zitten er op jouw school veel allochtoonse jongeren?(Marokkanen,Turken,Algerijnen,enz...) Op mijn school zitten er wel wat allochtoonse jongeren jah maar toch zijn die belgen in de meerderheid!... :rolleyes: En wat me opgevallen is...er zitten meer Algerijnen op m'n school dan Marokkanen... :D Maar toch zijn ze allemaal erg leuk! Ik kan me beter amuseren met hen dan met die belgen :jammer:

Ladyx1983
15-05-2003, 19:32
bij mij meerderheid is ned shie 7 mocro's en een paar 100 moluukers:jammer:

Lady_moi
15-05-2003, 19:33
bij mij geen enkele belg walou niks nada wel turken marokanen algerijnen tunisiens marokanen in meerderheid

Marocca
15-05-2003, 19:33
Origineel gepost door MijnFansForum dan woon jij niet in antwerpen :) ergens in een platteland waar in de buurt een asielcentrum is te vinden :) Excuse me Mister!

Marocca
15-05-2003, 19:34

Origineel gepost door ladyx1983 bij mij meerderheid is ned shie 7 mocro's en een paar 100 moluukers:jammer: 100 Molukkers..??? :confused: Serieus wella? Zoveel man! :D

Marocca
15-05-2003, 19:36
Origineel gepost door lady_moi bij mij geen enkele belg walou niks nada wel turken marokanen algerijnen tunisiens marokanen in meerderheid Cool! :wijs: Is echt veel leuker...wollah...met hen kan je tenminste over(bijna) alles praten en ze begrijpen jou dan ook maar probeer eens wat uit te leggen aan die belgen..:jammer:

Marocca
15-05-2003, 19:37
Origineel gepost door MijnFansForum jij woont in antwerpen ----> Borgerhout :) als geen 1 belg bij jou op school zit Ohwww...dus je beweert dat ik ergens op het platteland woon met een asielcentrum in m'n buurt wella???!!! Wat een logica! damn! Rot een eind op man en praat enkel over dingen die je WEET!

BentDagilia
15-05-2003, 19:38
Iwa ik zat paar jaar geleden op Mondriaan.. 99.9 % allochtoon waarvan zeker 90 % Marokkaan hahaha en nu zit ik op een wat gare school al hoewel er wel zeker meer dan 60 % allochtoon zijn waaronder 50 % of zo Marokkaan hahah dus altijd Op een zwarte school gezeten ;)

Lady_moi
15-05-2003, 19:38
Origineel gepost door MijnFansForum jij woont in antwerpen ----> Borgerhout :) als geen 1 belg bij jou op school zit :D haha marocca ja das waar en die leerkrachten moeten maar es proberen om hun mond open te zetten over sommige meiden hun hoofdoek wee die krijgen gans de school tegen hen is trouwens een meisjesschool ik heb echt geluk jong! al zeg ik het zelf

amianis
15-05-2003, 19:39
Wij (de marokkanen) zijn seriues in de minderheid bij ons op school. Maar Turken zijn er nog minder! en Algerijnen, Egyptebaren, Tunesiers bijna helemaaal niet! Ben omringd door belgen :(

Marocca
15-05-2003, 19:41
Origineel gepost door lady_moi :D haha marocca ja das waar en die leerkrachten moeten maar es proberen om hun mond open te zetten over sommige meiden hun hoofdoek wee die krijgen gans de school tegen hen is trouwens een meisjesschool ik heb echt geluk jong! al zeg ik het zelf Cool... :D We zijn niet voor niets Marokkanen he! :hihi: Enne..kzit nu in m'n laatste jaar secundair ...what means>volgend jaar naar een hoge school :stout: Geef nekeer een paar tips! :cool:

Marocca
15-05-2003, 19:43
Origineel gepost door amianis Wij (de marokkanen) zijn seriues in de minderheid bij ons op school. Maar Turken zijn er nog minder! en Algerijnen, Egyptebaren, Tunesiers bijna helemaaal niet! Ben omringd door belgen :( Bij ons zijn er ook weinig marokkanen hoor...veel algerijnen en Amianis,believe me...ze zijn knap :hihi: Nee ff serieus...teveel belgen is ook ni echt gezellig he! :huil:

Ladyx1983
Origineel gepost door MijnFansForum dan woon jij oosten van nederland of in drenthe :) neeee wrong ik woon in utrecht maar de opl die ik doe wordt niet veel gedaan door mocro's :rolleyes: en trekt meer moluukers aan :p

-Reda-
De vraag moet zijn: Veel Autochtonen op jouw school? Je moet ze bij ons zoeken...

BentDagilia
15-05-2003, 19:44

eej hahah erg hoor in Belgiƫ wollah hahahahah... Wajoow alle scholen die ik ken zitten vol marokkanen echt waar ik ook ga ik zie MAROKKANEN :D wel gezellig :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3