Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle hulp en ideeen zijn welkom!!!!!

sammie83
26-03-2006, 14:10

salam aleikhoem, Ik wil inchaalah een winkel gaan openen voor verkoop en eventueel voor verhuur van marokkaanse kleding, accecoires, Bruids/doopsuiker, geboortekaarten/uitnodigingen, verhuur van stoelen voor bruidspaar Daarom vroeg ik me af of iemand die een een winkel heeft me misschien kan helpen met welke stappen ik moet ondernemen om dit rond te kunnen krijgen. Ik hoop dat jullie misschien ook nog iedeeen hebben voor verkoop of verhuur van dingen die ik over het hoofd heb gezien en daar toch wel vraag voor is. Alle ideeen zijn welkom. Alvast bedankt Groetjes sammie

Lhbib_el_Qalb
26-03-2006, 14:39
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan je misschien meer vertellen. Je moet als eerst weten waar, er moet wel animo voor zijn dus denk vooral aan de steden waar veel Marokkaanen wonen en waar je niet dicht op andere Marokkaanse winkels zit. Ik weet niet wat je allemaal moet inschakelen voor zoiets, maar als je bijvoorbeeld op de Zwartjanstraat loopt zie je veel lege winkels staan en dan kan je de nummers bellen die op de ramen staan om zo meer informatie te winnen. Je moet ook wel veel geld achter handen hebben want de eerste maanden kosten altijd veel geld, zoals de inrichting en inkoop van spullen. Ik zou ook goed aan marketing doen en je onderscheiden van andere met unieke en originele spullen.

sammie83
26-03-2006, 14:53
Dank je wel voor je reactie. Ben van plan om in Breda te openen, is wel vraag naar hier. Er is pas een winkel geopend, maar die verkoopt alleen jurken en zoals jij al aangaf moet ik me goed onderscheiden. Geld ja dat is inderdaad belangrijk, we zijn aan het sparen en wil ook een lening aanvragen, maar ik moet eerst een goed ondernemingsplan hebben, anders kijg ik denk niet zomaar een lening om te starten.

Lhbib_el_Qalb
26-03-2006, 15:24
Dank je wel voor je reactie. Ben van plan om in Breda te openen, is wel vraag naar hier. Er is pas een winkel geopend, maar die verkoopt alleen jurken en zoals jij al aangaf moet ik me goed onderscheiden. Geld ja dat is inderdaad belangrijk, we zijn aan het sparen en wil ook een lening aanvragen, maar ik moet eerst een goed ondernemingsplan hebben, anders kijg ik denk niet zomaar een lening om te starten. Jah idd.. je moet een goed ondernemingsplan hebben jah en daarmee moet je naar de bank gaan anders krijg je geen lening idd..!!