Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : The Bold And The Beautiful

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

noukha
25-03-2006, 23:49

hee dames wat vinden jullie van the bold? wat jullie terecht van wat amber heeft gedaan of niet? en wat vinden jullie van macy en deacon? ik vind die brooke een smerig wijf ze eet gewoon van twee walletjes, of zal ik zeggen van twee ballen:maf:

Nysha
25-03-2006, 23:54
Brooke is men favoriet...ik sta altijd aan haar kant amber and eric moeten het kind krijgen macy is lelijk en de rest ook soms kijk ik het als ik me verveel , 1 keer in de maand is voldoende :D

_Lady_widjan_
26-03-2006, 00:11
Hmmm.. ik kijk wel naar bold and the beautiful.. Maar is hier in belgie.. dusz ik weet niet of jullie voor zijn? :D of wij? :confused: Wat ik laatst had gezien..heb deze week niet meer gekeken.(midden in de examenperiode) Dat Amber een tweelingszus heeft.. is dat bij jullie al voorbij?!?!? of al gehad :hihi:

Miem
26-03-2006, 00:24
ik kijk het ook :o maar ik heb er niet van die diepzinnige meningen over brooke is wel een sloer van de bovenste plank, ik ben alleen voor haar als ze met stephanie ruziet want die is nog erger :maf2: ik vond het wel :cool: toen brooke haar vorige week probeerde te wurgen met een sjaaltje :haha: sally en clarke zijn een leuk team, een beetje de underdog, die zijn altijd leuker dan die kakkers die de boel daar overheersen, zoals die rick bluh wat een kwal en de belgen lopen achter ja :ego: :hihi: waarom horen we trouwens niks meer van darla en haar baby, heb ik soms wat gemist?

_Lady_widjan_
26-03-2006, 00:27

ik kijk het ook :o maar ik heb er niet van die diepzinnige meningen over brooke is wel een sloer van de bovenste plank, ik ben alleen voor haar als ze met stephanie ruziet want die is nog erger :maf2: ik vond het wel :cool: toen brooke haar vorige week probeerde te wurgen met een sjaaltje :haha: sally en clarke zijn een leuk team, een beetje de underdog, die zijn altijd leuker dan die kakkers die de boel daar overheersen, zoals die rick bluh wat een kwal en de belgen lopen achter ja :ego: :hihi: hahahaha Ok benieuwd dan!!! Maar kan pas vanaf woensdag weer kijken..elke dag om 18.00 uur!! want is niet leuk als je examens hebt! en dan je serie kijken..dan kan ik niet diep ingaan met het verhaal enzo.. :hihi: Maar vraagje.. Ridge en Bridget ? Krijgen die nu wat met elkaar?? Enn Macy en thorne.. die waren ook aant vieren in zo'n restaurant.. maar toen begon die vriendin te huilen enzo.;(dat was laatsteaflevering die ik had gezien ) en toen moest Bridget denken aan de kus met Ridge hahaha dan weet ik al wat meer!! :D

Miem
26-03-2006, 00:37
']hahahaha Ok benieuwd dan!!! Maar kan pas vanaf woensdag weer kijken..elke dag om 18.00 uur!! want is niet leuk als je examens hebt! en dan je serie kijken..dan kan ik niet diep ingaan met het verhaal enzo.. :hihi: Maar vraagje.. Ridge en Bridget ? Krijgen die nu wat met elkaar?? Enn Macy en thorne.. die waren ook aant vieren in zo'n restaurant.. maar toen begon die vriendin te huilen enzo.;(dat was laatsteaflevering die ik had gezien ) en toen moest Bridget denken aan de kus met Ridge hahaha dan weet ik al wat meer!! :D ridge en bridget krijgen niet echt wat, meer dan een kus komt er niet van. ridge gaat gewoon weer achter brooke en aan zij komt er nog achter dat ie met haar dochter heeft geviezerd als ze op het punt staan om te trouwen :hihi: en ja darla is dus hardstikke zwanger van thorne, ze dacht dat ze misschien een kansje bij hem had maar hij wilde vrolijk verder met macy, daarom moest ze huilen toch? uiteindelijk vertelt ze het aan macy dus die gaat scheiden van thorne en trouwt met deacon volg je het nog :maf2: of heb ik nu teveel verklapt

_Lady_widjan_
26-03-2006, 00:39
ridge en bridget krijgen niet echt wat, meer dan een kus komt er niet van. ridge gaat gewoon weer achter brooke en aan zij komt er nog achter dat ie met haar dochter heeft geviezerd als ze op het punt staan om te trouwen :hihi: en ja darla is dus hardstikke zwanger van thorne, ze dacht dat ze misschien een kansje bij hem had maar hij wilde vrolijk verder met macy, daarom moest ze huilen toch? uiteindelijk vertelt ze het aan macy dus die gaat scheiden van thorne en trouwt met deacon volg je het nog :maf2: of heb ik nu teveel verklapt hahahaha :wow: :wow: Dit vind ik dus echt leuk aan deze serie..iedereen krijgt gwn wat met mekaar!!:D Wel jammer van macy en thorne..ze passen wel bij elkaar!! maar dat ze nu wat met deacon heeft?:wow: :hihi: Ik ga het zekerzz verder volgen!!!!!!!!! *x* widyen :sjans:

miss_rif21
26-03-2006, 11:36
']Hmmm.. ik kijk wel naar bold and the beautiful.. Maar is hier in belgie.. dusz ik weet niet of jullie voor zijn? :D of wij? :confused: Wat ik laatst had gezien..heb deze week niet meer gekeken.(midden in de examenperiode) Dat Amber een tweelingszus heeft.. is dat bij jullie al voorbij?!?!? of al gehad :hihi: hihihihihihihi dan zijn wij ( fransa) veel verder!! ik ga niks verklappen!! brook raakt wel weer zwanger:D van .................................................. ............;;;;:hihi:

-Bubbels-
26-03-2006, 11:36
Brooke is men favoriet...ik sta altijd aan haar kant amber and eric moeten het kind krijgen macy is lelijk en de rest ook soms kijk ik het als ik me verveel , 1 keer in de maand is voldoende :D steffanie is lesbi in haar dagelijkse leven wisten jullie dat?? thorne en brook zijn eigenlijk broer en zus...tylor komt terug??snap ik niet want ze is toch dood?? een antiliaans e collega van me vertelde dat..(in curacou lopen ze 2 jaar voor)

miss_rif21
26-03-2006, 11:38
ridge en bridget krijgen niet echt wat, meer dan een kus komt er niet van. ridge gaat gewoon weer achter brooke en aan zij komt er nog achter dat ie met haar dochter heeft geviezerd als ze op het punt staan om te trouwen :hihi: en ja darla is dus hardstikke zwanger van thorne, ze dacht dat ze misschien een kansje bij hem had maar hij wilde vrolijk verder met macy, daarom moest ze huilen toch? uiteindelijk vertelt ze het aan macy dus die gaat scheiden van thorne en trouwt met deacon volg je het nog :maf2: of heb ik nu teveel verklapt darla krijgt wel een kans bij thorne:D en macy gaat dood :(

-Bubbels-
26-03-2006, 11:47
darla krijgt wel een kans bij thorne:D en macy gaat dood :( macy die stomme bemoeial..kinderdief

_Lady_widjan_
26-03-2006, 12:15
darla krijgt wel een kans bij thorne:D en macy gaat dood :( Gaat die alweer dood?!?!?

_Lady_widjan_
26-03-2006, 12:17
steffanie is lesbi in haar dagelijkse leven wisten jullie dat?? thorne en brook zijn eigenlijk broer en zus...tylor komt terug??snap ik niet want ze is toch dood?? een antiliaans e collega van me vertelde dat..(in curacou lopen ze 2 jaar voor) Thorne en brooke broer en zus? :confused: AWILIEEEEEEE!!!! ze hebben gwn incest gepleegd..want hun waren toch eerst een koppel!!! :hihi: BAH BAHHH!! :D En tylor die terug komt?!?! hoe doen ze dat toch bij die serie.. het ene moment ben je dood..en op de andere moment leef je weer!!!:confused: :hihi: En ik zie dat belgie weer eens achterloopt hééé :(

_Lady_widjan_
26-03-2006, 12:17
hihihihihihihi dan zijn wij ( fransa) veel verder!! ik ga niks verklappen!! brook raakt wel weer zwanger:D van .................................................. ............;;;;:hihi: Brooke zwanger van Ridge??:D:D Woon jij in frankrijk dan?:) *x* widyen :sjans:

batata112
26-03-2006, 12:19

eerst was taylor toch ontvoerd door een egyptische sheikh?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6