Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Borrels...

Pagina's : [1] 2

LZN
15-05-2003, 18:02

Borrels op werk, wat heb ik daar toch een hekel aan! :kwaad: Sta je daar met een j'orange in je hand met een fake smile :D ze3ma beetje mee praten en intresse in je collega's tonen terwijl je van binnen denkt; what the fuc k doe ik hier? :confused: maarja, er wordt van je verwacht dat je opdaagt dus...tja.. daar sta je dan.. wie van jullie heeft deze ervaring ook?.

esmaatjuuh
15-05-2003, 18:27
:haha: heb GEEN Ervaring... hahaha Moet ervan Lachen!

SweetRose
15-05-2003, 18:28
haha wholah..hehe op m'n stage hadden we in januari een feestje...al die belgen dronken champagne en al die sh*t...wat dronk zin 'n midar? Fruitsap...en ik dacht van..damn....3la ya alcoholiekers :jammer: :D:D ps: fruitsapje was heeeeeeeeeeeerlijk :p

Meryam20
15-05-2003, 19:52
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus Borrels op werk, wat heb ik daar toch een hekel aan! :kwaad: Sta je daar met een j'orange in je hand met een fake smile :D ze3ma beetje mee praten en intresse in je collega's tonen terwijl je van binnen denkt; what the fuc k doe ik hier? :confused: maarja, er wordt van je verwacht dat je opdaagt dus...tja.. daar sta je dan.. wie van jullie heeft deze ervaring ook? Ik snap je helemaal, na zo'n avond hoef ik voor de komende maanden geen cola meer!!!!! ;) Je heb gewoon pijn aan je kaken aan het eind van zo'n avond!!!! :rolleyes: En als je niet komt opdagen ben je niet collegaal zeggen ze!!! :rolleyes: En je bent altijd de Bob denken ze!!! Ben als eerste weg hahaha :D

T-ManiaC
15-05-2003, 19:57

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah oh my god!! Nooit meer, ik meld me ziek ofzo.. stelletje droge boeren!! :jammer:

Miss_mandalinna
15-05-2003, 20:07
Japz i know it, het mooie van alles is dat jij nuchter bent letterlijk en figuurlijk dan ;) Keep on doing that Liefs Mandalinna

Miss_mandalinna
15-05-2003, 20:08
p.s. jus is nog verdomd lekker ook good taste u have

DieselGirly
16-05-2003, 00:36
die borrels...........uuhhmm.......Betr borrels dan vergaderingen dat is pas erg..........:verdriet:

Meryam20
16-05-2003, 00:44
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus ja zeker! ik ben op die dag ook niet graag aanwezig, wanneer ik me collega's hoor zeggen; 'ga je mee borrelen?' dan denk ik; schiet me alsjeblieft dood :D ik meng me gewoon met me collega's ( zielepoten ) lach om hun domme grappen, en voor dat ze 't weten ben ik Foetsie! Na zo een avond voel ik me stukken beter als ik naar hun zeilig levensverhaal heb geluisterd, kom tot conclusie dat mijn leventje best goed is!!! :D

Angel
16-05-2003, 10:13
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus Borrels op werk, wat heb ik daar toch een hekel aan! :kwaad: Sta je daar met een j'orange in je hand met een fake smile :D ze3ma beetje mee praten en intresse in je collega's tonen terwijl je van binnen denkt; what the fuc k doe ik hier? :confused: maarja, er wordt van je verwacht dat je opdaagt dus...tja.. daar sta je dan.. wie van jullie heeft deze ervaring ook? In het begin toen ik leuke collega's had toen was het echt SUPER!!! We gingen dan ook weleens na werktijd wat drinken enzo, dat was wel leuk. Maar later na een fusie, toen iedereen werd verplaatst, was het minder leuk en ging ik niet meer naar de borrels. Ik zei gewoon dat ik geen zin had. Naturlijk hadden zij zoiets van, nou ja waarom kom je niet. Maar ja lekker boeiend, deed me weinig wat zij dachten :D

Pagina's : [1] 2