Bekijk originele versie : Sleuteloverdracht...
Miss_Banana
15-05-2003, 17:22
Ben sinds vanmiddag in het bezit van de sleutel van ons nieuwe huis. Ons huis is vandaag opgeleverd en over 2 maandjes zitten we er insha allah in.
Zijn er hier nog mensen die pas een nieuw huis hebben gekocht? (wat er allemaal bij komt kijken :jammer: )
spoorloos_1
15-05-2003, 17:35
Origineel gepost door MijnFansForum
ik heb nu 3 jaar een eigen koopwoning ...je zult alleen maar roddels horen..hoe je aan geld bent gekomen vooral als je een mooie auto ook in bezit bent :)
ze zullen helemaal gek worden en roddels gaan zich opstappelen net als de hypotheekaflossing ..wees op tijd met je betalingen !
maar gefeliciteerd met je nieuwe huis
Isheti7en
Miss_Banana
15-05-2003, 17:37
ik heb nu 3 jaar een eigen koopwoning ...je zult alleen maar roddels horen..hoe je aan geld bent gekomen vooral als je een mooie auto ook in bezit bent :)
ze zullen helemaal gek worden en roddels gaan zich opstappelen net als de hypotheekaflossing ..wees op tijd met je betalingen !
maar gefeliciteerd met je nieuwe huis
Ik denk niet dat ik last ga krijgen van die roddels, want ik blijf gewoon met mijn ouders wonen.
Maar je weet het: zodra mensen slecht over je gaan praten, dan is het niets anders dan jaloezie.
Hoe lang heb je erover gedaan om je huisje helemaal op te knappen en hoe kom je erachter hoe je je huis in wilt richten?
Miss_Banana
15-05-2003, 17:44
ik heb een bepaalde bedrag betaald en de rest deed iemand dat voor mij
van slaapkamer tot de woonkamer....die kan je gewoon bij een prijs afspreken waneer je bankstel gaat kopen ....ik heb alleen maar ja gezegd en mijn moeder was de baas welke kleur en wat binnen kwam :)
Ik zit nu al te struggelen met mijn slaapkamer. Ik weet in elk geval dat er laminaat op de grond komt en dan mijn muren gestuukt gaan worden. Maar voor de rest weet ik niet wat ik er mee aan moet.
Wilde eerst creme met bordeauxrood, maar heb een mooi bed gezien die er helemaal niet bij zou passen.
Miss_Banana
15-05-2003, 17:50
ewa je moet je eigen keuze maken ...trouwens hebben jullie een huis gekocht die al bestond of gewoon die nog moest gemaakt worden ?
ik denk het laaste als ik het goed heb
Het laatste. Hijs vandaag opgeleverd. Maar we hebben de badkamer er al in zitten. Nu de rest nog. Moet nog VEEL gebeuren! Plavuizen, vloerverwarming, keuken, muren stuken, laminaat. En dan pas de inrichting en het verven enzo.
DE_STALKER_LAMM
15-05-2003, 18:13
eigenlijk heb ik geen huis nodig ...ben steeds uithuizig bij lieve vriendinnetjes...het is eigenlijk voor me stom een huis te kopen als ik alles gratis kan krijgen bij mijn echte vriendinnetjes en die nog lekker kunnen koken..al mijn extra geld stuur ik naar behoeftige mensen op deze aarde....trouwens een schaduw mag er altijd wezen ..
SweetRose
15-05-2003, 18:42
Ik ben nog te petiet om te kopen :D
SaraZena
15-05-2003, 22:55
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Ik heb ook huisje gekocht :)
en ik ben nog laaaaaang niet klaar er mee.
Ik wil er nog zo veel aan doen.
Alleen twijfel ik heel erg over de inrichting....daar ben ik nog niet helemaal uit.
of het wordt modern of 1001 nachten style.
Succes met het inrichten van het huis.
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.