Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er een vriendin/vriend en wie is er vrijgezel???

Pagina's : [1] 2 3

RIF_CHICKIE
26-05-2002, 14:58

okey mensen ik wil nu weer eens van iedereen weten of hij/zij een vriend/vriendin heeft ik begin uioteraard bij mezelf ik heb zelf wel een vriend en jullie?? wel reageren he niet alleen lezen en dan naar een volgende topic gaan??!!!!! kuzziezzz naoual :zwaai:

Camilla27
26-05-2002, 15:06
Origineel gepost door RIF_CHICKIE okey mensen ik wil nu weer eens van iedereen weten of hij/zij een vriend/vriendin heeft ik begin uioteraard bij mezelf ik heb zelf wel een vriend en jullie?? wel reageren he niet alleen lezen en dan naar een volgende topic gaan??!!!!! kuzziezzz naoual :zwaai: ben vrijgezel...mmmmmmm maar voor hoelang :D

RIF_CHICKIE
26-05-2002, 15:11
okey dat is een, weet je je mag eigenlijk best blij zijn dat je vrijgezel bent, want een vriend is ook niet alles je kent het wel als ie je een keer belt dan vraagt ie natuurlijk niet eerst hoe het gaat of groet ie je niet (voorbeeld: dag schatje, alles goed?? ) nee hoor meneer speelt het anders zodra ik de telefoon opneem is het: WAAR BEN JE? WAT DOE JE?? MET WIE BEN JE?? okey ik overdrijf een beetje maar toch en bovendien heb je dan geen vent die aan je kop zeurt om aandacht en tijd!! hahaha ach zo erg is het oook niet hoor!! kuzzie

Camilla27
26-05-2002, 15:17
Origineel gepost door RIF_CHICKIE okey dat is een, weet je je mag eigenlijk best blij zijn dat je vrijgezel bent, want een vriend is ook niet alles je kent het wel als ie je een keer belt dan vraagt ie natuurlijk niet eerst hoe het gaat of groet ie je niet (voorbeeld: dag schatje, alles goed?? ) nee hoor meneer speelt het anders zodra ik de telefoon opneem is het: WAAR BEN JE? WAT DOE JE?? MET WIE BEN JE?? okey ik overdrijf een beetje maar toch en bovendien heb je dan geen vent die aan je kop zeurt om aandacht en tijd!! hahaha ach zo erg is het oook niet hoor!! kuzzie Nou ik denk dat het toch aan de leeftijd ligt..........als een jonge(je vriend dan) je belt dan gaat het wel zo van waar ben je met wie etc. maar meid als een man je belt(je partner) dan gaat het zeker van : "he schat alles goed" :D

RIF_CHICKIE
26-05-2002, 15:20

tja wie weet ik weet het niet, misschien heb je gelijk!! iwa e mensen waar blijven jullie???? kuzzie

EternalTiara5
26-05-2002, 21:00
Origineel gepost door RIF_CHICKIE okey mensen ik wil nu weer eens van iedereen weten of hij/zij een vriend/vriendin heeft ik begin uioteraard bij mezelf ik heb zelf wel een vriend en jullie?? wel reageren he niet alleen lezen en dan naar een volgende topic gaan??!!!!! kuzziezzz naoual :zwaai: Ik ben vrijgezel!

satmaster
27-05-2002, 09:22
ik ben al 7 jaar gelukkig getrouwd en trotste vader van 2 kinderen een dochter vn 6 en een zoontje van (binnenkort 27 juli) bijna 2 jaar.

soekran
27-05-2002, 10:24
ik ben voor altijd vrijgezel totdat ik trouw natuurlijk!!! Wat die andere meisjes of jongens ook doen laat me koud! iedereen zijn eigen manier van denken! Maar verkering is niet voor mij weggelegd geef mij maar oud traditioneel! Een man die me ziet en me direct ten huwelijk vraagt!!! doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran :zwaai:

Sanae_23_
27-05-2002, 11:37
Salam Allemaal Ik ben verloofd maar zoals je al zei RIF_CHICKIE,, een vriend of vriendin hebben heeft zijn voor&nadelen,, ik heb voor mijn verloofde nooit een vriend gehad (ook geen vriendin hahahaha),, maar ik had echt een toffe leventje heerlijk met niemand rekening houden (behalve met mijn ouders maar dat is logisch).. en voor de rest was er niemand die tegen me vroeg WAT DOE JE en WAAR BEN JE en bla bla,, maar ja en de voordelen moet ik natuurlijk ook niet vergeten,, samen leuke dingen, dat je iemand hebt op je altijd kan rekenen en die altijd voor je is en iemand die heel erg gek op je is en die onwijs van je houd,, dat was mijn verhaal.. Groetjes San

DESPERADA
28-05-2002, 00:05
relatie Voor het huwelIjK.... NoHH MaNNN !! Never inschallaH...... ZoVeR Ik het van mijn oogpunt bekIjk, zitten er alleen maar negatieve kanten aan... Dat het tegen de wil van Allah SWT is geeft al genoeg aaN, Er is geen positieve reden die dat goed kan maken, of kan compenseren....... MaaR zo deNk Ik er maaR OveR...... :zwaai:

Dida
28-05-2002, 00:30
Single..baby but that doesn´t means im not looking..;) yeahhhhh!!! Ciao Baby ;)

ROXANNA1982
28-05-2002, 01:25
nou, ik ben lekker vrijgezeel. het is af en toe wel lekker om vrijgezeel te zijn.. maar helaas niet altijd even leuk.... want ook al zeg je ik ben lekker vrijgezeel komt een tijd dat je iets in jouwn leven mist EN WAT DAN??? Groetjes & -xxxxx- ROXANNA......

ghazella
28-05-2002, 10:36
vrijgezel ben een :nerd: daarom ben ik een vrijgezel

Nadoriaaa
28-05-2002, 14:40
waaaaaaaah.........ik ben nog lekker vrij... hihihihi :D Maar voor hoelang?????? :rolleyes: Weet je wat het bij mij is, nou ik wil pats boem gewoon in een keer de juiste persoon tegen komen en daarmee gaan trouwen :Iluvu: Get it Ik wil geen geflikke flooi voor mijn huwelijk!! Ik heb het gevoel dat ik hem deze zomer tegenkom inscha 'allah! Ma3a salamaa :zwaai: Nadoriaaa

tangia19
28-05-2002, 14:44

Origineel gepost door cowboy Ik ben ook even vrijgezel! Maar ja de zomer komt.............................................. ...... Cowboy. en dan playen jek al3jel???jongens van tegenwoordig ook ;) :D

Pagina's : [1] 2 3