Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom is het leven zo verkankerd

LZN
15-05-2003, 16:09

Soms denk ik bij mezelf van waarom het leven zo hard is, vooral mijn leven. Mijn leven bestaat alleen maar uit problemen en elke ruzie met ouders en vrienden en broertjes. dan denk k bij mezelf van ik moet een einde aan maken en mezelf doodschieten, dat is de beste oplossing dan is iedereen van me af en vooral mijn ouders, want die begrijpen mij helemaal niet en als ik ruzie met hun heb dat wordt alleen maar over gesproken en daar kan ik echt niet tegen, die praatjes of die preken van hun over geld en allerlei shit. Waar heb je je geld verspild en waar ga je naartoe en wanneer kom je terug zijn de standaard vragen van mijn ouders en daar heb ik echt een hekel aan, ik ben het zat. Elke dag problemen en elke dag preken, mensen bemoeien zich gewoon teveel met zaken of dingen die hun niks aangaan, en dat vind ik nou net iets teveel. Ik bedoel ik bemoei me ook niet met mijn ouders zaken of iemands anders problemen ik probeer wel altijd mee te helpen maar dan krijg je een antwoord van bemoei je gewoon met je eigen zaken. en als ik aan hun vraag van waarom m\bemoeien jullie dan met mijn zaken zeggen ze van we geven om jou e \n we willen het beste voor jou. nou blijkbaar is er wat mis met mij, want ik probeer andere mensen te helpen en dan is het gewoon stank voor dank. alles wat ik doe is niet goed, en mijn leven moet veranderen op de een of andere manier. en dat zal ik binnenkort doen insalah. en ik hoop voor mijn medemens dat ze niet zulke problemen hebben als ik en geen enkel probleem hebben. god zijdank voor alles, asalamohalikom broeders en zusters..

TwinkleEye_19
15-05-2003, 16:19
Sbar is 't antwoord ;)

SaMiax
ik begrijp wat je bedoelt.. ik krijg ook allerlei gezeik naar mijn kop gesmeten... hie legier insha allah..

somaya20
Origineel gepost door Sjaitaan Soms denk ik bij mezelf van waarom het leven zo hard is, vooral mijn leven. Mijn leven bestaat alleen maar uit problemen en elke ruzie met ouders en vrienden en broertjes. dan denk k bij mezelf van ik moet een einde aan maken en mezelf doodschieten, dat is de beste oplossing dan is iedereen van me af en vooral mijn ouders, want die begrijpen mij helemaal niet en als ik ruzie met hun heb dat wordt alleen maar over gesproken en daar kan ik echt niet tegen, die praatjes of die preken van hun over geld en allerlei shit. Waar heb je je geld verspild en waar ga je naartoe en wanneer kom je terug zijn de standaard vragen van mijn ouders en daar heb ik echt een hekel aan, ik ben het zat. Elke dag problemen en elke dag preken, mensen bemoeien zich gewoon teveel met zaken of dingen die hun niks aangaan, en dat vind ik nou net iets teveel. Ik bedoel ik bemoei me ook niet met mijn ouders zaken of iemands anders problemen ik probeer wel altijd mee te helpen maar dan krijg je een antwoord van bemoei je gewoon met je eigen zaken. en als ik aan hun vraag van waarom m\bemoeien jullie dan met mijn zaken zeggen ze van we geven om jou e \n we willen het beste voor jou. nou blijkbaar is er wat mis met mij, want ik probeer andere mensen te helpen en dan is het gewoon stank voor dank. alles wat ik doe is niet goed, en mijn leven moet veranderen op de een of andere manier. en dat zal ik binnenkort doen insalah. en ik hoop voor mijn medemens dat ze niet zulke problemen hebben als ik en geen enkel probleem hebben. god zijdank voor alles, asalamohalikom broeders en zusters. SJAITAAN JIJ BENT HET PROBLEEM WE MOETEN JOU UITROEIEN EN ALS ER GEEN SJAITAAN MEER IS DAN KOMT ALLES GOED....:stout:

somaya20
15-05-2003, 16:20

Origineel gepost door somaya20 SJAITAAN JIJ BENT HET PROBLEEM WE MOETEN JOU UITROEIEN EN ALS ER GEEN SJAITAAN MEER IS DAN KOMT ALLES GOED....:stout: nee deze was een beetje flauw sorry voor die stomme berichtje... oke forgive me... en ja je hebt gelijk het leven is verkankert...maar wat gaan we daar aan doen....

divalatifa
15-05-2003, 16:24
hey sjaitaan, eerst even dit: waarom noem je jezelf sjaitaan??? is niet goed he? maar ok gaat me niet aan! he het leven is wat je er zelf van maakt. Ik ken je natuurlijk niet en ik weet niet hoe je leeft maar ik weet wel dat iedereen ouders heeft die preken, zeiken over dingen die hun nix aan gaan. Maar het zijn je ouders en daar moet je respect voor hebben, het is waar wat ze zeggen. Ze bemoeien zich zoveel met jou omdat je hun zoon bent, het is hun taak om zich met je te bemoeien. Tuurlijk willen ze weten waar je heen gaat en wat je doet, is logisch. Wees daar blij om dat je ouders hebt die om je geven en die het wat kan schelen!!! Ik weet ook verder niet hoe oud je bent maar zolang je bij hun in huis woont willen ze dat je je aan de regels hou, en ja, dat je geld geeft of voor jezelf bewaard. believe me....dat heeft iedereen!!! Hou je gewoon rustig en maak je niet te druk dan komt het wel goed. Problemen horen bij het leven..... Allah zal je daarvoor belonen (remember that)

TwinkleEye_19
15-05-2003, 16:31
En waarom beantwoordt je m'n pm niet :verdriet:

ChebaB
15-05-2003, 17:01
Origineel gepost door Sjaitaan Soms denk ik bij mezelf van waarom het leven zo hard is, vooral mijn leven. Mijn leven bestaat alleen maar uit problemen en elke ruzie met ouders en vrienden en broertjes. dan denk k bij mezelf van ik moet een einde aan maken en mezelf doodschieten, dat is de beste oplossing dan is iedereen van me af en vooral mijn ouders, want die begrijpen mij helemaal niet en als ik ruzie met hun heb dat wordt alleen maar over gesproken en daar kan ik echt niet tegen, die praatjes of die preken van hun over geld en allerlei shit. Waar heb je je geld verspild en waar ga je naartoe en wanneer kom je terug zijn de standaard vragen van mijn ouders en daar heb ik echt een hekel aan, ik ben het zat. Elke dag problemen en elke dag preken, mensen bemoeien zich gewoon teveel met zaken of dingen die hun niks aangaan, en dat vind ik nou net iets teveel. Ik bedoel ik bemoei me ook niet met mijn ouders zaken of iemands anders problemen ik probeer wel altijd mee te helpen maar dan krijg je een antwoord van bemoei je gewoon met je eigen zaken. en als ik aan hun vraag van waarom m\bemoeien jullie dan met mijn zaken zeggen ze van we geven om jou e \n we willen het beste voor jou. nou blijkbaar is er wat mis met mij, want ik probeer andere mensen te helpen en dan is het gewoon stank voor dank. alles wat ik doe is niet goed, en mijn leven moet veranderen op de een of andere manier. en dat zal ik binnenkort doen insalah. en ik hoop voor mijn medemens dat ze niet zulke problemen hebben als ik en geen enkel probleem hebben. god zijdank voor alles, asalamohalikom broeders en zusters. Bedenk dat je ouders het best voor je willen en jezelf van kant maken is ook geen oplossing! Heb geduld en dan komt alles goed inshallah. xxx :zwaai: