Bekijk originele versie : wat vinden jullie meiden belangrijk aan een jongen????
RIF_CHICKIE
26-05-2002, 14:38
dag mensen,
alles goed?? (ben ik weer hoor) maja.....
that´s life ha?
mijn vraag is dit keer:
wat vinden jullie belangrijk aan een jongen\man??
--uiterlijk
--innerlijk
--karakter
--gedrag
--prestatie´s
--betrouwbaarheid
--studie
--eerlijkheid
--genoeg geld
--auto
--eigen huis
--of gewoon als ie maar lief is
wil graag jullie antwoorden horen!!!
maar ik zal zelf ook vertellen wat ik belangrijk vindt
ik hou van een jongen/man die eerlijk tegen je is betrouwbaar waar je mee kan lachen en praten over gewoon alles weet je, hij moet gevoel voor humor hebben, spontaan, lief en gezellig zijnen een beetje modern natuurlijk :gniffel:
dat wass het mensen nu is ´t jullie beurt, jongens mogen natuurlijk ook reageren met wat zij belangrijk vinden aan meiden
liefs naoual
Sarahsalima
26-05-2002, 14:41
Dat hij een auto heeft.
WAHAHAHAH grapjeeeee.
Hmmmm nou hij moet een moslim zijn..en gevoel voor humor hebben gezellig..!!! En niet zo snel op te teentjes getrapt zijn ..want af en toe heb ik weleens van die humor die te ver gaat.. :p
Enne eerlijk zijn...
Ciao Baby ;)
Ciao Baby ;)
tha_lady
26-05-2002, 14:46
Origineel gepost door Crazy_Baby
Hmmmm nou hij moet een moslim zijn..en gevoel voor humor hebben gezellig..!!! En niet zo snel op te teentjes getrapt zijn ..want af en toe heb ik weleens van die humor die te ver gaat.. :p
Enne eerlijk zijn...
Ciao Baby ;)
Ciao Baby ;)
juist ja!
laterZ :blauwkus:
Heeeeeeeeee,
Wat ik belangrijk aan een jongen vind, is dat hij op de eerste plaats een leuke uitstraling moet hebben..................grappig moet zijn........betrouwbaar is.............en hij moet een uitdagende type zijn daar hou ik wel van. :stout: .................en voor de rest moet hij een modern zijn dat we af en toe een reisje kunnen maken naar andere landen behalve Marokko....................en HIJ MOET NATUURLIJK WEL GEK OP MIJ ZIJN anders gaat het niet door...... :koppel:
Zozo Nadia dat zijn heel wat eisen........................ :zwaai:
Origineel gepost door Crazy_Baby
Enne eerlijk zijn...
Ciao Baby ;)
Ciao Baby ;)
ja ik heb dat ook een humor die soms te ver gaat ook als het niet zo
bedoeld is!!!
kwa uiterlijk dat hang af van hoe je zelf bent!!!
KIES ZEKER NOOIT VOOR EEN JONGEN OMDAT HIJ EEN MOOIE AUTO HEEFT, OF VR ZIJN UITERLIJK MAAR KIES HEM VR WIE HIJ IS !!! :zwaai:
Ja maar die humor vind ik altijd zo leuk..!!! Dan heb je ook meer lol met elkaar snappie..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Ciao Baby ;)
RIF_CHICKIE
26-05-2002, 15:35
tja wat zal ik zeggen ieder zijn eigen smaak
Origineel gepost door Leeuwenhart
En mensen...het gaat niet om haar figuur of die been die bloot is.
Het gaat om haar uitstraling en haar koppie!
Sorry Leeuwenhart........ik dacht dat je een betere smaak had................zij heeft helemaal geen lieve koppie...............tenminste dat vind ik.................maar ja ieder zijn eigen smaak........... :zwaai:
RIF_CHICKIE
26-05-2002, 15:53
tja ik vind haar ook niet echt mooi of een leuke uitstraling hebben maja,.............................t´is jou keuze!!
thalla
Kom er later op terug
BBYE ALLEMAAL :zwaai:
Camilla27
26-05-2002, 16:01
En mensen...het gaat niet om haar figuur of die been die bloot is.
Het gaat om haar uitstraling en haar koppie!
mooi koppie: ja uitstraling nee........ze straalt niet veel uit hoor :zwaai:
RIF_CHICKIE
26-05-2002, 16:01
redou redou redou schaam je een beetje je laat je vrouw toch niet naakt aan ons zien!!!!!!
hahaha he geintje he
beslama
Ze kijkt wel een beetje ****.terig...! Maar daar gaat het niet om!
Maar het gaat om het totale beeld!
DAAR HEB JE WEER GELIJK IN...............
Camilla27
26-05-2002, 16:03
Origineel gepost door REDOU
SO DIT IS MIJN DROOM VROUW
http://www.lachmenu.nl/wwereld/funny/page01/images/18.jpg
MOOI HE??? :D
BBYE
mijn god zeg!!!!!!!!! haal dat ding daar weg!!!!!!!!!!! je bent wel erg zeg pfffffff :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.