Bekijk originele versie : Waarom denk ik met mijn pik!
Ik kan er gewoon niks aan doen! Ik heb mijn eigen gedachtes en mijn pik heeft z'n eigen gedachtes...eigenlijk is het een apart wezen dat toevallig aan mijn lichaam zit vastgeplakt! :D Als ik zeg KOEST..dan gaat ie stijgeren...Op de momenten waarop je het het minst verwacht steekt hij zijn kop op...Op de momenten dat je het zou verwachten slaapt ie lekker door...Ongeveer 50 keer per dag laat hij zien dat ik niet meer van hem afkom en nog steeds als een parasiet aan mijn lichaam zit vastgeplakt... :kwaad: Soms hebben we ruzie..soms zijn we beste vrienden. :rolleyes: ..Soms is hij eerder wakker dan mij en doet z'n best om mij ook wakker te maken....Hiervoor ben ik hem grote dank verschuldigd want daardoor ben ik vaak genoeg toch op tijd op afspraken gekomen en heb me niet verslapen....Soms wil hij alleen dat ik wat liefde aan hem toon...Soms wil hij dat ik hem in mijn handen neem en troost....
Welke mannen hebben nog meer last van deze parasiet?.
Afrowoman
15-05-2003, 15:48
:lol: :lol:
wat ben jij zielig zeg!!!
Owja heb je hem weer hoor.
samiratjee
15-05-2003, 15:49
:rolleyes: mannen....zijn gewoon STUPID :lekkerpuh
somaya20
15-05-2003, 15:50
Origineel gepost door temsamni
Ik kan er gewoon niks aan doen! Ik heb mijn eigen gedachtes en mijn pik heeft z'n eigen gedachtes...eigenlijk is het een apart wezen dat toevallig aan mijn lichaam zit vastgeplakt! :D Als ik zeg KOEST..dan gaat ie stijgeren...Op de momenten waarop je het het minst verwacht steekt hij zijn kop op...Op de momenten dat je het zou verwachten slaapt ie lekker door...Ongeveer 50 keer per dag laat hij zien dat ik niet meer van hem afkom en nog steeds als een parasiet aan mijn lichaam zit vastgeplakt... :kwaad: Soms hebben we ruzie..soms zijn we beste vrienden. :rolleyes: ..Soms is hij eerder wakker dan mij en doet z'n best om mij ook wakker te maken....Hiervoor ben ik hem grote dank verschuldigd want daardoor ben ik vaak genoeg toch op tijd op afspraken gekomen en heb me niet verslapen....Soms wil hij alleen dat ik wat liefde aan hem toon...Soms wil hij dat ik hem in mijn handen neem en troost....
Welke mannen hebben nog meer last van deze parasiet?
TFOE JE BENT OVERSEXT WALLAH JE HEBT HULP NODIG OF EEN VROUW DIE JE ELKE AVOND EEN FLINKE BEURT GAAT GEVEN.... :eek:
DonnaBella
15-05-2003, 15:50
wwwwwwwwwwwaaaahhahahahahhahahhahahahahhahahahahaa aaaaa wat hebben mannen het tog weer moeilijk :rolleyes:
Origineel gepost door temsamni
Welke mannen hebben nog meer last van deze parasiet?
Ah hoofd.
Kom es ff online.
Ik kom niet meer bij. :giechel:
Hahahah.
Echt ziekelijk!
Kgaat ff de ongediertebestrijding bellen!
divalatifa
15-05-2003, 16:11
:schrik: tfoeeee, schaam je een beetje....
damnnn.. je bent echt blij he dat je er een hebT :jammer:
houria22
15-05-2003, 16:49
SUkkEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rif_ridster
15-05-2003, 16:52
leveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eenloos!!!
niets te doen? volgens mij heb je niets anders dan je p..
:lol: :lol: :lol: :lol: Ye debiel :lol:
miriammetje
15-05-2003, 17:05
wajooow mahsjemties!!!!!!!!! dit is echt niet normaal..moge allah je vergeven voor je zondes en verbeteren ...amien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.