Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen help me!

Pagina's : [1] 2

soussiab
15-05-2003, 15:35

meiden ik heb echt advies nodig van jullie! ik zal mn verhaal beginnen ik heb een oom waar ik vroeger heel goed mee op kon schieten maar op een dag kwam hij naar me toe en zei dat ik even naar hem moest luisteren oke zei ik hij keek me aan en ik lachte ik zei wat is er aziz! ik ben verliefd op je zei hij ik schok me dood! ik wist niet wat ik moest zeggen je bent mn oom! schreeuwde ik nou en schreeuwde hij terug. hij luisterde geoon niet hij praatte maar door over dat hij al jaren gek op mij is en enzo siendsdien ontwijk ik hem en praat ik niet met hem maar mn vermoed iets maar ik wil niets tegen mn moeder zeggen. ik wil niet de oorzaak zijn van een familliebreuk! ik ben wel bang voor hem want hij drinkt n soms probeert hij aan me te zitten. ik ga deze zomer naar marokko en dan zie ik hem weer wat moet ik doen

mimia
09-06-2003, 19:36
nou...van dit soort berichten krijg ik kippevel.... leg je oom uit dat het HARAM is! misschien gaat ie daar normaal van denken!! aalah je7fed

BeautifulLady
09-06-2003, 20:44
:jammer: dit is erg, bescherm jezelf meid, en vertel het je ouders...voordat er straks wat ergs met je gebeurd.

ladymarueca
09-06-2003, 22:54
ja meid vertel het aan je ouders,of aan je moeder in ieder geval. Je weet nooit wat er kan gebeuren en mischien kan het dan te laat zijn. Blijft in ieder geval uit z'n buurt en blijf zekersss nooit alleen met hem!! allah iehefdek inshallah!! xxx from a lady

s_soumaya18
10-06-2003, 03:06

ZOALS IEDEREEEEN HIER JE AL HEEFT GEZEGD: VERTELLLLLLLL HET AAN JE OUDERSSSSSSS EN HET ALLERBELANGRIJKSTE BESCHERM JEZELFFF VEEEL SUCCES MEIDDD

magrabiah
10-06-2003, 14:59
Origineel gepost door soussiab meiden ik heb echt advies nodig van jullie! ik zal mn verhaal beginnen ik heb een oom waar ik vroeger heel goed mee op kon schieten maar op een dag kwam hij naar me toe en zei dat ik even naar hem moest luisteren oke zei ik hij keek me aan en ik lachte ik zei wat is er aziz! ik ben verliefd op je zei hij ik schok me dood! ik wist niet wat ik moest zeggen je bent mn oom! schreeuwde ik nou en schreeuwde hij terug. hij luisterde geoon niet hij praatte maar door over dat hij al jaren gek op mij is en enzo siendsdien ontwijk ik hem en praat ik niet met hem maar mn vermoed iets maar ik wil niets tegen mn moeder zeggen. ik wil niet de oorzaak zijn van een familliebreuk! ik ben wel bang voor hem want hij drinkt n soms probeert hij aan me te zitten. ik ga deze zomer naar marokko en dan zie ik hem weer wat moet ik doen wajooww!!! :wow: Zeg t liever hoor!! En als er een familiebreuk is dan is t cker niet jouw schuld. Jij hebt tog nix gedaan!! :eek: Zeg t voor t te laat is!! Ik walg van zulke mensuh, ieggg :jammer:

Danae
10-06-2003, 15:21
Is dit de broer van je vader of moeder of een aangetrouwde oom? Als het het eerste is dan ben je niet eens meer veilig voor je eigen mahram? :confused: Ik zou het gelijk zeggen tegen mijn ouders hoor, omdat je niet eens meer veilig bent voor je eigen oom. Familiebreuk of niet, dat is echt niet jouw fout. De hele familie hoeft het ook niet te weten maar vertel het gewoon aan je vader of moeder. Meid sterkte!

nadia_el3
10-06-2003, 21:25
Je moet eerst aan jezlef denken meid en dan pas aan de familie. Je kunt hem beter een stap voor zijn, voordat hij je dadelijk wat aandoet wat je niet terug kunt draaien... VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN... Allah i7efdek........

Miss_Crazy
10-06-2003, 22:08
ik zou tu gewoon vertellen aan je ouders zoals de meeste al zegguh ;)

anissa1985
11-06-2003, 11:52
jazeker moet je het aan je ouders vertellen, en VOORAL uit zijn buurt blijven. een tip: als die aan je gaat zitten, verdedig dan je zelf en geef hem een trap tussen zijn *** dan houd ie gelijk op :D :zwaai: xxx anissa

LadyLo
06-07-2003, 01:26
deze topic heb ik eerder gezien. heb toen als advies gegeven dat je hem op jou moet laten afknappen. ga goor eten voor hem met open mond en dom lachend, maak je expres lelijk, stink, laat scheten en maak duidelijk dat jij ze laat, dat soort dingen! klinkt misschien raar maar ik denk wel dat het helpt!!!meen het echt serieus!!!

boelilie
06-07-2003, 20:48
hey daar ik vroeg net aan mijn moeder wat je moest doen en ze zei dat je dit echt aan je ouders moet vertellen en je moet je niet schuldig voelen dat jij de familie uit elkaar hebt gehaald als er iemand daarvoor schuldig is dan is hij het je moet echt je moed ophalen en doen wat hoort anders blijft hij doordoen en ik las net dat een meisje zei dat je goor moet doen zoals boeren laten en scheten enzo dat is toch nergens voor nodig jezelf veranderen voor niets je moet dit echt aan je ouders vertellen ik wens je veel geluk schat beslema dikke kus Nawel

SaraZena
06-07-2003, 23:03
Als je weer in marokko bent en hij probeert weer iets of hij zegt er iets over , ga dan onmiddelijk naar je ouders en vertel het hun!!! Ga hem nou niet ontwijken in de hoop dat ie er mee ophoudt of zo...gewoon aan je ouders vertellen en die zullen het wel verder afhandelen. Succes meid! :)

LadyLo
06-07-2003, 23:08
jah, ik was dat meisje die had gezegd dat hij op je moest afknappen. wat mijn eerste adies natuurlijk is, is dat ze het aan moeder verteld, maar ze zegt met nadruk dat ze dat niet wil doen, dus is dit mijn 2e advies, kan niks anders bedenken, en denk wel dat het zou lukken.

Pagina's : [1] 2