Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen die vermoord worden gaan direct naar 'hemel'en moordenaars naar 'hel'.

Pagina's : [1] 2 3

freemale
15-05-2003, 15:11

Ja ja... geloof het of niet maar ook ik heb toen ik klein was koranles gehad. Er zijn een paar dingen die bij mij sterk zijn blijven hangen en dat is: Mensen die vermoord worden, gaan volgens de islam per direct naar hemel. Hoe slecht je ook bent geweest. Wat ik ook zeker niet ben vergeten: Moordenaar gaan per direct naar hel. Volgens mij voelen jullie wel aan waar ik naar toe wil.... 'De Joden die in Israel vermoord worden gaan naar hemel en de martelaars naar hel!!!!!!!!!!!!' (volgens islam) Kom niet met smoes dat er sprake is van jihad, zelfs in jihad mag je alleen maar iemand van voren (dus face to face) vermoorden....

Massin2953
15-05-2003, 15:26
:confused: ik ben ietsje laat van begrip. kan je me aantonen op de volgende foto wie naar de Hel gaat en wie naar de Hemel volgens jou? :rolleyes: http://www.bellapix.com/expos/public/global/ACCOUNTS/USER3dcf88d0b0aaa/images/3de20d4bcc9a8.jpg NO COMMENT!

freemale
15-05-2003, 15:28
Niet alleen moslims. Maar reageer gewoon inhoudelijk.

Massin2953
15-05-2003, 15:29
http://www.bellapix.com/expos/public/global/ACCOUNTS/USER3dcf88d0b0aaa/images/3dea20aa45f62.jpg NO COMMENT!

Massin2953
15-05-2003, 15:32

Origineel gepost door freemale Niet alleen moslims. Maar reageer gewoon inhoudelijk. http://www.bellapix.com/expos/public/global/ACCOUNTS/USER3dcf88d0b0aaa/images/3de209ff9f68a.jpg NO COMMENT!!

freemale
15-05-2003, 15:33
Origineel gepost door Masin2003 http://www.bellapix.com/expos/public/global/ACCOUNTS/USER3dcf88d0b0aaa/images/3de209ff9f68a.jpg NO COMMENT!! Zal ik ook effe plaatjes zoeken? Volgens mij weet jij wel wat voor foto's ik dan zal plaatse... :rolleyes:

freemale
15-05-2003, 15:34
Origineel gepost door MrCharme Eigelijk is Masin2003 ook mijn vijand, maar dat doet er niet toe... Als Marokkaanzijnde kom ik wel op voor hem. Luister freemale, hoe wil jij nou met iemand een inhoudelijk discussie voeren wanneer jij inhoudelijk gezien in je leven een trukse travestiet bent? Te gek voor woorden is dat... Waarom kom jij dan kijken?? :rolleyes:

Massin2953
15-05-2003, 15:40
Origineel gepost door MrCharme Eigelijk is Masin2003 ook mijn vijand, maar dat doet er niet toe... Als Marokkaanzijnde kom ik wel op voor hem. ey sodimieter lekker verder op! de laatste wie ik zou willen dat hij voor me opkwam is iemand als jij a sukkel! a aelkontelikkers! :bril:

freemale
15-05-2003, 15:43
Origineel gepost door MrCharme omdat ik mijn broerders moet inlichten hoe respecteloos je over ons cultuur en geloof aan het posten bent. Open dan een topic over mij. Net zo makkelijk... Maar als wilt kan ik wel over dat respectloze verder gaan? Jij zit gewoon reglrecht te kwatsen, hoezo respectloos? Ooit gehoord van KRITIEK? Ik ben een kritisch mens en ik uit die graag en als jij dat respectloos wilt noemen, hou jezelf voor de gek. En waarom stuur jij mij privemail? Je mag best in de openbare topics je frustraties over mij uiten....

Massin2953
15-05-2003, 15:43
Origineel gepost door freemale Zal ik ook effe plaatjes zoeken? Volgens mij weet jij wel wat voor foto's ik dan zal plaatse... :rolleyes: beste freemale, het gaat niet om foto's. en het gaat niet om kippetje eitje! het gaat om deze onmenselijke onrechtmatige bezetting. die tegen alle VNresolutie's druist. Daar gaat om!

Classy.Lady
15-05-2003, 15:46
Origineel gepost door Masin2003 ey sodimieter lekker verder op! de laatste wie ik zou willen dat hij voor me opkwam is iemand als jij a sukkel! a aelkontelikkers! :bril: Een beetje respect zou niet mis zijn..Wil je reageren..Doe dat..MAar doe dat zoals een man dat behoort te doen..Zonder scheldwoorden.. Scheldwoorden zijn een teken van zwakte..NO COMMENT! Verder... Origineel gepost door freemale Niet alleen moslims. Maar reageer gewoon inhoudelijk. Als we het gaan hebben over het inhoudelijk reageren..Dan zal jij de eerste zijn die daarmee zal moeten beginnen.. Ik snap niks van al die onzin die jij keer op keer uitkraamt.. Damn je zal wel een hele grote duim hebben om alles zo goed eruit te kunnen zuigen.... :eek: Kom niet met "Ooit heb ik gehoord bij koranles" ,maar kom met bewijzen vanuit de koran zelf! Tegen die tijd zal ik met alle plezier met jou in discussie treden..

an3sdej
15-05-2003, 15:51
Als de koran letterlijk genomen moet worden, dan heeft Freemale gelijk. Dan gaan gedode joden en christenen en ongelovigen direkt naar de hemel.

Classy.Lady
15-05-2003, 15:56
Origineel gepost door an3sdej Als de koran letterlijk genoemn moet worden, dan heeft Freemale gelijk. Dan gaan gedode joden en christenen en ongelovigen direkt naar de hemel. Dan mag ik toch wel even zeggen dat je niet zomaar even een vers kan pakken van de Koran en doen alsof je het begrijpt? Om een enkele vers van de Koran te kunnen begrijpen ( * Zucht..De zoveelste keer dat ik dit uitleg*..) ,Zul je de reden van de openbaring van die vers moeten weten,waar het op slaat dus (Want veel verzen zijn slaan slechts op een aantal mensen),de interpertatie ervan volgens de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) en als die er niet is,volgens de grote geleerden... Kijk tegen de tijd dat je met die dingen komt..Mag je van mij klakkeloos verzen van de Koran plaatsen...

an3sdej
15-05-2003, 15:59
Dus nemen we de koran NIET meer letterlijk, en luisteren we naar alle subjectieve Hadiths die opgesteld zijn door subjectieve mensen, met hun menselijke eigenschappen!!

Classy.Lady
15-05-2003, 16:01

Origineel gepost door an3sdej Dus nemen we de koran NIET meer letterlijk, en luisteren we naar alle subjectieve Hadiths die opgesteld zijn door subjectieve mensen, met hun menselijke eigenschappen!! Je verdraait mijn woorden..Neem ze enkel zoals ze staan...! Heb jij de Koran ooit gelezen?En zo ja..Heb je alles kunnen begrijpen?Waar het op slaat etc. ?? Dacht het even niet he...?

Pagina's : [1] 2 3