Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Najib Amhali

Pagina's : [1] 2 3 4

Camilla27
25-05-2002, 20:21

De Cabaretier Najib Amhali....kennen jullie om zijn grappen lachen of niet? nou ik moet zeggen ik heb vandaag weer gekeken .......en echt ik kwam gewoon niet bij :D ben benieuwd wat andere van hem vinden :zwaai:

aSunnyFriend
25-05-2002, 20:41
toppie.+ ik hou echt niet van cabaret maar hij heeft zeker talent en een eigen stijl .......... Salahdin

SweetRose
25-05-2002, 20:47
Who's that.??? xxx

Dida
25-05-2002, 20:50
Hmmmmmmmmm ik had ook net gekeken..hahahaha wazzzzz grappig..ALATIEFFFFF ik herken alles gewoon wat tie zegt enzo..!!!!! GAat tie zeggen..ja ja daar komt echt vogel uit die klok..ik sweer het jou..ik heb gezien..!!! hahahahahhahahahaha !!!!!!!!!! Hopenlijk ga ik volgende week het live bekijken...yeahhhhh !! Ciao Baby ;)

Camilla27
25-05-2002, 21:33

Origineel gepost door Crazy_Baby Hmmmmmmmmm ik had ook net gekeken..hahahaha wazzzzz grappig..ALATIEFFFFF ik herken alles gewoon wat tie zegt enzo..!!!!! GAat tie zeggen..ja ja daar komt echt vogel uit die klok..ik sweer het jou..ik heb gezien..!!! hahahahahhahahahaha !!!!!!!!!! Hopenlijk ga ik volgende week het live bekijken...yeahhhhh !! Ciao Baby ;) ja en voor al die bandjes op nemen en naar maroc sturen.dat komt me zeeeeeer bekend voor :D :zwaai:

Dida
25-05-2002, 22:16
Origineel gepost door camilla27 ja en voor al die bandjes op nemen en naar maroc sturen.dat komt me zeeeeeer bekend voor :D :zwaai: Ja zeker wel..dat komt me ook bekend voor..Maar ik vond het echt grappig toen die moeder slaap kindje slaap ging zingen Marokkaanse versie..LA LA BOEJAAAAAAAAA hahahahahhahahah !! Ciao Baby ;)

Camilla27
25-05-2002, 22:19
Origineel gepost door Crazy_Baby Ja zeker wel..dat komt me ook bekend voor..Maar ik vond het echt grappig toen die moeder slaap kindje slaap ging zingen Marokkaanse versie..LA LA BOEJAAAAAAAAA hahahahahhahahah !! Ciao Baby ;) ja daar heb ik en mijn broers dus ook rot mee gelachen :D echt we kwamen niet meer bij :giechel:

MissRif
25-05-2002, 22:28
Hij is zekers goed.......heb gekeken daarnet, nou ik kwam niet meer bij van het lachen. Vervolgens zegt mijn vader: "is dat een marokkaan?" Hij kon het niet echt zien, maar ja mijn ouders zagen er ook niet zo de humor van in. Ach, you know parents.......... :D GreetingZz, :zwaai:

Dida
25-05-2002, 22:38
Hij is gewoon TOPPIE !! Ciao Baby ;)

ghazella
26-05-2002, 10:42
najib amhali is gewoon the best hij is gewoon f u c k i n g goed

DutchSpanishMuslim
26-05-2002, 11:57
Origineel gepost door camilla27 De Cabaretier Najib Amhali....kennen jullie om zijn grappen lachen of niet? nou ik moet zeggen ik heb vandaag weer gekeken .......en echt ik kwam gewoon niet bij :D ben benieuwd wat andere van hem vinden :zwaai: hahaha, ik vind hem ook echt goed, zeker omdat mijn vooroordelen over marokkanen hier bevestigt worden :D! vooral dat stukkie dat zn moeder hem ging wiegen vond ik gister echt super!!! volgende week insha Allah weer kijken he! salaaaam.

miss_alhoceima
26-05-2002, 12:52
Wie heeft gisteren om half 8 naar najib amhali gekeken? Ik heb echt kapot gelachen die gast is echt goed.

hajartje
26-05-2002, 12:55
Die van vorige week was grappiger met die ho.ersubsidie.. :giechel: ik ga volgende week wer kijken inshaAllah

senhajiaa
26-05-2002, 12:58
ja ik heb t ook gezien walah ik heb gelachen. Vooral toen hij in de kring moest vertellen over wat hij in t weekend gedaan had. sla is sla enzo, nari hij is lachen man, maar als je daar bent is het veel leuker dat weet ik nog wel. maar volgende week komt hij weer op tv dus weer kijken he

Sarahsalima
26-05-2002, 13:07

Ja ik kwam, ik zag en ik overwon. die man is goed man, echt respect voor hem. vooral die grap van die PAPIER HIER (efteling) hahahaha Vroeger ging hij langs scholen met zijn grappen , ik kan nog herinneren dat hij bij mij op school langs kwam, dat was lachennnn

Pagina's : [1] 2 3 4