Bekijk originele versie : verkering
bnialhoucima
15-05-2003, 15:08
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Sommige wijven zij o zo schijnheilig nou ik snap niet dat deze meiden zo zerma geen gevoelens hebben. Trouwen doen jullie met iemand die jullie nooit gekend hebben. Nou fijne huwlijksnacht gewenst alvast hahaha Tfoe af en toe moeten marokaanse meisjes zo schijheilig doen. ADat je verkering heb wil toch niet zeggen dat je het met diegene doet Meiden volg je gevoel als je je grenzen maar kent!!!!!!!!!!!!
Atlas_Gebergte
15-05-2003, 15:39
Sallaam zuster Bnielhoucima, meid als je de koran had gelezen dan zou je wel weten dat verkering in de islam haram is oftwel een relatie voor het huwelijk is haram, dus meid gaat je hart de islam volgen of volgt je hart de haram dingen op? ga dat maar aan jezelf stellen. Volgens mij weet je niet waar je over praat zuster. Ga kennisvergaren voordat het telaat is en bezaai hier geen fitna rond en zuster noem de zusters hier niet schijnheilig, want ze doen niks verkeers als ze zich aan de regels van de islam houden.. Moge Allah je op het rechte pad houden.
Wa Sallaam Alikoum :zwaai:
ja zuster ik ben het helemaal met je mee eens je mag geen eens verkering laat staan het doen.
zoals gezegd wordt begin eerst met jezelf en daarna over andere mensen beginnen
Origineel gepost door bnialhoucima
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Sommige wijven zij o zo schijnheilig nou ik snap niet dat deze meiden zo zerma geen gevoelens hebben. Trouwen doen jullie met iemand die jullie nooit gekend hebben. Nou fijne huwlijksnacht gewenst alvast hahaha Tfoe af en toe moeten marokaanse meisjes zo schijheilig doen. ADat je verkering heb wil toch niet zeggen dat je het met diegene doet Meiden volg je gevoel als je je grenzen maar kent!!!!!!!!!!!!
groot gelijk meid
maghrebgirl20
16-05-2003, 23:22
Origineel gepost door bnialhoucima
sorry hoor meid, maar je bent echt onzin aan het aankondigen. in de koran staat letterlijk dat contact met jongen buiten je fam. verboden is, zelfs met je eigen neven.
ik heb respect voor die meiden, echt waar
Tuurlijk!
Hoe kan je trouwen met iemand die je niet kent?
Maar je moet je grenzen kennen ken meiden die geplayd werden en gebruikt ... ze dachten ook dat ze een serieuze relatie hadden.
Maar heel vaak is het zo als je getrouwt bent, de man zich opeens zich helemaal anders gaat gedragen dan hij voorheen deed.
Dus hoe goed "Goed kennen" is?
Nobody knows.
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam zuster Bnielhoucima, meid als je de koran had gelezen dan zou je wel weten dat verkering in de islam haram is oftwel een relatie voor het huwelijk is haram, dus meid gaat je hart de islam volgen of volgt je hart de haram dingen op? ga dat maar aan jezelf stellen. Volgens mij weet je niet waar je over praat zuster. Ga kennisvergaren voordat het telaat is en bezaai hier geen fitna rond en zuster noem de zusters hier niet schijnheilig, want ze doen niks verkeers als ze zich aan de regels van de islam houden.. Moge Allah je op het rechte pad houden.
Wa Sallaam Alikoum :zwaai:
Ben ik helemaal mee eens!!!!!!
chouroek
18-05-2003, 18:47
das zeker duidelijk dat vrouw en man geen onwettige relaties mogen hebben!
Ik heb een vraagje aan al die meiden die nou koraan erbij halen!
hebben jullie NOOIT contact met een mehrem gehad(wees eerlijk)ALLAH ziet alles en hoort alles?
want ik ben namenlijk geschroken van een zogenaamde zuster met een gimaar kwam haar tegen met haar vriendje die ook zogenaamde praktiserende broeder dat zag je ana die baard!
Atlas_Gebergte
19-05-2003, 10:06
Salaam Schouroek, meid ik zal je eerlijk antwoord geven hoor, want als ik toch tegen je ga liegen dan ziet Allah toch alles, dus waarom liegen tegen de buitenwereld?????? Meid ik zelf heb nooit een relatie gehad ofzo en ben nooit in contact geweest met jongens, hamdoulillah ik ben nu getrouwd met een praktiserende moslim die ik voorheen alleen van gezicht kende, maar niet persoonlijk, na dat we onze trouwakte hadden getekend, toen hebben we elkaar beter leren kennen, en altijd nog met een getrouwde nicht erbij. Hamdoulillah het gaat nu uitstekend, ben blij dat ik het op deze manier heb gedaan, en moge Allah ons helpen in slechte en goede tijden.
Wa Salaam Alikoum
chouroek
28-05-2003, 09:44
salaam atlas!
Als het echt zo is(alah oe a3lam) dan vind ik je echt goed bezig, maar dat je nadat ej de trouwacte had getekend waren jullie HALAAL voor elkaar en je nicht hoefde niet mee zuster!
maar ik wens je vele jaren vol liefde met je man!
Atlas_Gebergte
28-05-2003, 10:52
Sallaam Chouroek sokran meid, maar me nicht was erbij omdat ik het leuk vond en gezellig, ik heb geen geheimen voor me nicht vandaar. maar hamdoulillah alles gaat goed nu en gewoon op Allah vertrouwen dan red je het wel.
Wa Sallaam Alikoum
Salaam Zusters,
Ten eerste is het inderdaad Haram om een voorhuwelijkse relatie te hebben.
Ten tweede waarom zou die "wijven" jou gaan vertellen dat ze zondes begaan zodat jij in het dag des oordeels tegen hen gaat getuigen!
Als iemand een fout maakt houd diegene het voor zichzelf en Allah en toont berouw erom en vraagt vergiffenis. Dit geldt voor alle zonden en fouten.
Zo strooi je inderdaad ook fitna en dat is ook een zonde Bnialhoucima.
Ik val niemand aan en zeg alleen mijn mening. Dus vat het niet verkeerd op.
Beslamaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.