Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nagellak

esina
15-05-2003, 15:01

ik heb een vraag voor YASMINNA! Laatst had ik samen met de meisjes op school een discussie over nagellak en bidden. Mijn vraag is nu: Mag men met nagellak bidden. En waarom is nagellak haram of is het toch hellel .... :confused: IK HOOP DAT JE ME SNEL MET EEN ANTWOORD KUNT HELPEN. :zwaai:

mimia
15-05-2003, 22:44
Om te bidden moet je dus loedoe doen en dan komt er geen water op je nagels, omdat die gelakt zijn.....en dan is je loedoe dus niet goed, waardoor je sala ook niet is toegestaan

laylatoelkader
15-05-2003, 23:08
maar nagellak is toch ook haraam, tenminste je mag niet mee naar buiten gaan.

chamalgirl
16-05-2003, 01:32
juist layla omdat het je nagels siert waardoor het je schoonheid vergroot daarom mag het niet en zoals de meeste zeiden........water moet op je nagels komen maar omdat daar lak op zit kan het niet en is loedoe verkeerd en het gebed wordt waarschijnlijk dan ook niet geteld maar zelf heb ik een vreselijke hekel aan nagellak.af en toe om te spelen ok, maar kom er niet mee als je met mij wilt eten echt goor vind ik dat

SABA__
09-11-2005, 11:06

ESENA IK ZIT OOK IN ZO'N PROBLEEM.. MAAR IK DOE HET WEL GEWOON. EN ALS IK GA WOEDOE DOE EN GA BIDDEN DAN DOE IK HET AF..(K)

shariza
10-11-2005, 00:24
SABA is het dan niet vervelend? k doe het alleen als ik ongesteld ben en meestal vergeet ik k te zetten, kom net achter........dus eigenlijk heb ik t nooit op....... maar wat de dames zeiden over loudo en t gebed klopt ik heb t zelf gelezen........ eigenlijk heeft t geen zin om t te zetten...........