Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Just wondering..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

IkBenNadina
24-03-2006, 21:29

Nog dames hier die in Ijsselmonde of Lombardijen wonen..?

IkBenNadina
24-03-2006, 21:31
of Charlois.. Safia, laat je eens horen. (nietSafia21) Jij hangt vast en zeker ook rond hier.

_GoudSterretje_
24-03-2006, 21:54
Nee, maar ik heb wel een vraagje over Rotterdam! Welke buurten zijn echt leuk daar om te wonen en dan bedoel ik eigenlijk, waar toch meer marokanen, moslims etc zijn? Ik heb gehoord Noord, maar waar meer? :o

IkBenNadina
24-03-2006, 21:55
Wil jij bij Marokkanen in de buurt gaan wonen dan? Lijkt me niet echt verstandig. Maar als je Marokkanen wil dan moet je naar Noord of West gaan.

KoezKoez
24-03-2006, 21:56

Ik zou het ook niet echt prettig vinden om alleen maar bij Marokkanen in de buurt te wonen, maar alleen met Hollanders vind ik ook niets.. dus liever gemixt.. :D

IkBenNadina
24-03-2006, 22:02
Ik ben in een omgeving opgegroeid met alleen maar Nederlanders om mij heen, en ik vond het echt heerlijkk. Lekker rustig. Nu er meer Marokkanen bij zijn komen wonen is het echt vreselijk. Je word door elk buurvrouw in de gaten gehouden, door elk buurman versierd. Walgelijkkk!

_GoudSterretje_
24-03-2006, 22:06
Nou liever gewoon een plek, waar veel moslims wonen, laat ik het zo zeggen :o Ik woon liever ergens waar over grote deel moslim is dan kefir. Kunnen jullie me altijd namen geven van buurten die toch wel leuk zijn daar aub :D?

_GoudSterretje_
24-03-2006, 22:07
Ik ben in een omgeving opgegroeid met alleen maar Nederlanders om mij heen, en ik vond het echt heerlijkk. Lekker rustig. Nu er meer Marokkanen bij zijn komen wonen is het echt vreselijk. Je word door elk buurvrouw in de gaten gehouden, door elk buurman versierd. Walgelijkkk! :haha: Dat is het mindere ervan dat wel. Maar ik ben onherkenbaar :hihi:

IkBenNadina
24-03-2006, 22:11
Nou liever gewoon een plek, waar veel moslims wonen, laat ik het zo zeggen :o Ik woon liever ergens waar over grote deel moslim is dan kefir. Kunnen jullie me altijd namen geven van buurten die toch wel leuk zijn daar aub :D? Ga maar in Charlois wonen, dat is in Zuid. Daar stikt het van de Marokkaanse vrouwen, getrouwd en wel.

oemDua
24-03-2006, 22:11
Ik woon in Lombardijen :moe:, ik wil weer terug naar Noord... tis hier vreselijk :traan1:

IkBenNadina
24-03-2006, 22:12
Ik woon in Lombardijen :moe:, ik wil weer terug naar Noord... tis hier vreselijk :traan1: Waar woon jij in Lomardijen?

_GoudSterretje_
24-03-2006, 22:14
Ik woon in Lombardijen :moe:, ik wil weer terug naar Noord... tis hier vreselijk :traan1: Wat is er niet leuk aan die buurt? Ik ken het verder allemaal niet hoor, maar ben wel benieuwd?

_GoudSterretje_
24-03-2006, 22:15
Ga maar in Charlois wonen, dat is in Zuid. Daar stikt het van de Marokkaanse vrouwen, getrouwd en wel. Weet je toevallig als er een moskee is? Ik heb het net fout verwoord, het gaaat me niet om de marokanne, maar eigenlijk meer om moslims.

IkBenNadina
24-03-2006, 22:17
Wat is er niet leuk aan die buurt? Ik ken het verder allemaal niet hoor, maar ben wel benieuwd? Is wel een leuke buurt hoor, wonen best veel Marokkaanse vrouwen. Ze hebben daar een soort clubje. Getrouwde vrouwen clubje. En elke dag is het raak, heeeel de dag concurreren ze met elkaar. Wie het leukste eruitziet, wie heeft weer wat nieuws gekocht, wat heeft die weer aan, wat heeft zij weer aan. Zo gaat dat daar. En 1 ding hebben die vrouwen daar allemaal gemeen. Ze hebben een huwelijk van niets.

IkBenNadina
24-03-2006, 22:18

Weet je toevallig als er een moskee is? Ik heb het net fout verwoord, het gaaat me niet om de marokanne, maar eigenlijk meer om moslims. Ja er is een Moskee daar..

Pagina's : [1] 2 3 4 5