Bekijk originele versie : Zaalverhuur in Rotterdam?
roosje22
15-05-2003, 14:47
Wie weet een zaal te huur in Rotterdam waarbij je geen verplichte catering hebt? Mijn nicht gaat namelijk trouwen en bij elke mooie zaal die ze ziet heb je dus verplichte catering dus Hollanders :rolleyes:
Die moet je dus uitkopen erg belachelijk en als je ze zegt dat je traditioneel marokkaans eten wilt dus dat je daarom je eigen catering wilt zeggen ze ja hoor dat kunnen wij ook maken pffffffff wie kan ons helpen?
DonnaBella
15-05-2003, 15:37
jah weet je bij capelle a/d ijssel daar is een buurt waar allemaal van die zalen te huur zijn en er zit vast eentje bij waar je geen verplichte catering moet hebben maar je moet wel maanden van te voren reserveren
roosje22
16-05-2003, 10:21
Origineel gepost door DONNABELLA
jah weet je bij capelle a/d ijssel daar is een buurt waar allemaal van die zalen te huur zijn en er zit vast eentje bij waar je geen verplichte catering moet hebben maar je moet wel maanden van te voren reserveren
weet je misschien hoe ik hen kan bereiken?
OuJdIa_L
16-05-2003, 10:47
Origineel gepost door noual
waarom probeer je niet die boot, van die Chinees!Het heet iets met Ocean Paradise ofzo? Het ligt aan de haven dicht bij Zuidplein
jaaaaaaaaaaaa dat is een aanrader!!Het ziet er erg leuk uit......wollah haats heel mijn familie is daar getrouwd......heel apart daar;)
roosje22
16-05-2003, 11:22
Origineel gepost door OuJdIa_L
jaaaaaaaaaaaa dat is een aanrader!!Het ziet er erg leuk uit......wollah haats heel mijn familie is daar getrouwd......heel apart daar;)
daarom juist meis! heel marokko trouwt daar al en ze wil iets anders
Bent_Fes
17-05-2003, 16:24
Origineel gepost door noual
waarom probeer je niet die boot, van die Chinees!Het heet iets met Ocean Paradise ofzo? Het ligt aan de haven dicht bij Zuidplein
Nou sorry hoor, maar het ligt niet dicht bij Zuidplein hoe kom je daar bij....het is naast de Euromast!!
Bent_Fes
17-05-2003, 17:32
Maar de chinese boot heeft mooie zalen, heb zelf daar ook een bruiloft bijgewoont...is best een aanrader!
Hier is de websiteervan: http://www.oceanparadise.nl/
Origineel gepost door Bent_Fes
Maar de chinese boot heeft mooie zalen, heb zelf daar ook een bruiloft bijgewoont...is best een aanrader!
Hier is de websiteervan: http://www.oceanparadise.nl/
ja is erg mooi inderdaad maar heel marokko trouwt daar al. Is toch jammer dat je als marokkaan een buurthuis al gauw als de enige mogelijkheid kunt vinden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.