Bekijk originele versie : Waarom Is Een Meisje Gelijk Slecht Als Ze Rookt??
Zin_Rabat
15-05-2003, 14:19
En Maak er aub niet een laag van niveau topic van dus als je toch niets zinnigs kan zeggen zwijg dan
bedankt.........
en kom ook niet met omdat het zo is of het hoort niet
appart van het feit dat het haram is
maar gewoon dat ze dan minder waardig is of dan gelijk een sletje of zo :confused:
Corleone
15-05-2003, 14:21
Waarom Is Een Jongen Gelijk Slecht Als Hij Rookt??
Chatefemqemamu
15-05-2003, 14:23
I really don't care.... ik steek er nog ff 1 op
I'm bad :wijs:
shirien85
15-05-2003, 14:24
het is nou eenmaal haram. :)
je vergiftigd je zelf met roken en dat mag niet.
trouwens een meisje of een jongen het is allebei slecht maar bij ons marokaans cultuur is het een schande als een marokaans meisje rookt.
:zwaai:
Chatefemqemamu
15-05-2003, 14:24
Origineel gepost door temsamni
Omdat ze niet doet wat haar ouders zeggen..dus als ze al gaat roken wat overduidelijk niet mag van haar ouders..tja dan zou ze ook wel andere dingen doen!
en wat als haar ouders ervan weten?? :rolleyes:
hou die illy-redeneringen bij je s.v.p.
shirien85
15-05-2003, 14:26
Omdat ze niet doet wat haar ouders zeggen..dus als ze al gaat roken wat overduidelijk niet mag van haar ouders..tja dan zou ze ook wel andere dingen doen!
ja daar heb je wel gelijk in. :D :zwaai:
Chatefemqemamu
15-05-2003, 14:29
Het is gewoon zo...klaar uit!
uhhh jochie... welcome to the wordl... :)
als een meisje iets als roken verbergt voor haar ouders, vind jij het vanzelfsprekend dat ze nog veel van zulke dingen dan ook verbergt??
en wat jij nu zegt is dat het slecht is omdat ze erover liegt en verbergt...
-->maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn 2de vraag..
wat als haar ouders er wel van weten??????
of wou je dan zeggen dat die ouders dan ook niet sporen ofso?
shirien85
15-05-2003, 14:29
hhahhaaha :lol: geen discussie meer yek. : zwaai:
Afrowoman
15-05-2003, 14:31
er was laatst een topic geopend dat als een meisje gaat roken ze ontmaagd is!!!!!!!!!!!
sorry maar het word gewoon steeds gekker hier!!!!!!!!!!
belachelijk gewoon :watte?:
Chatefemqemamu
15-05-2003, 14:31
slaat nergens op!!
dus als een meisje iets verbergt, dan wil dat zeggen dat ze meteen ook nog veel ergere dingen doet en verbergt??
yahh right stupid people outhere dammnn!!
-en wat als haar ouders er wel van weten???
dan verbergt ze niks... wat wou je er dan van zeggen??
Chatefemqemamu
15-05-2003, 14:33
Jij begrijpt het tenminste :D
en jij nog lang niet!!!
you need a wake-up-call dude.
Zin_Rabat
15-05-2003, 14:37
tfoeee wat een domme domme logica.......
maar goed ik kan ook niet meer van je verwachten je weet niet beter
Hindaatje
15-05-2003, 14:41
Als ze weten dat een marok. meisje rookt,dan vinden ze haar scheinheilig...Ze denken ohh ze doet iets wat allah(swt) verboden heeft.,dus dan doet ze vast nog ergere dingen..:rolleyes:
Zin_Rabat
15-05-2003, 14:42
Origineel gepost door shirien85
het is nou eenmaal haram. :)
je vergiftigd je zelf met roken en dat mag niet.
trouwens een meisje of een jongen het is allebei slecht maar bij ons marokaans cultuur is het een schande als een marokaans meisje rookt.
:zwaai:
any way sweety ik heb het al aangegeven appart van het feit dat het haraam is maar wat ik nou bedoel waarom marokkanen zo een lage redenatie hebben ik bedoel als je begint haraam ma haraam prima voor ene jonge ook en denk je dat als een jonge is die rookt dat zijn ouders dan trots op hem zijn???
Zin_Rabat
15-05-2003, 14:47
Origineel gepost door Hindaatje
Als ze weten dat een marok. meisje rookt,dan vinden ze haar scheinheilig...Ze denken ohh ze doet iets wat allah(swt) verboden heeft.,dus dan doet ze vast nog ergere dingen..:rolleyes:
dus stel ik roddel wat overgens heeeel erg haraam is dan ben ik gelijk ontmaagd of ik steel dan ben ik gelijk een H.oer want ja ik doe iets dat fout is dus dan zal ik al het andere ook wel doen....
weetje soms denk ik doen jullie nou alleen maar als of jullie dom zijn of ontbreekt er iets bij heeel veel marokkanen en dan versteld staan als de autochtone vinden dat de islaam belachelijk is weetje
dat hebben we allemaal aan ons zelf te danken bij alles wat we doen doen we dat zogenaamd in naam van de islaam in naam van allah terwijl je bij je zelf niet denkt van moet dit echt zo volgens de islaam???....
any way :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.