Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben vreemdgegaan.....Kkon het niet laten..

Pagina's : [1] 2

LZN
15-05-2003, 13:44

Ik kon er echt niks aan doen...Opeens kreeg mijn tweede hersen (je weet wel die in me broek) de overhand....Maar ze is erachter gekomen..Wat moet ik nu doen?.

Lella_EL_Habiba
15-05-2003, 13:53
moet je maar niet vreemd gaan:lekkerpuh:

Masriya21
15-05-2003, 13:57
Origineel gepost door temsamni Ik kon er echt niks aan doen...Opeens kreeg mijn tweede hersen (je weet wel die in me broek) de overhand....Maar ze is erachter gekomen..Wat moet ik nu doen? wat je moet doen? wat een overbodige vraag zeg. Jij verdient haar niet anders had je haar nog gerepecteerd en je broek aangehouden (tfoe) :vingers:

Lella_EL_Habiba
15-05-2003, 13:58
Origineel gepost door Masriya21 wat je moet doen? wat een overbodige vraag zeg. Jij verdient haar niet anders had je haar nog gerepecteerd en je broek aangehouden (tfoe) :vingers: :goedzo:

RealMadridGirl
15-05-2003, 13:59

Origineel gepost door Masriya21 wat je moet doen? wat een overbodige vraag zeg. Jij verdient haar niet anders had je haar nog gerepecteerd en je broek aangehouden (tfoe) :vingers: helemaal gelijk

Lella_EL_Habiba
15-05-2003, 13:59
Origineel gepost door temsamni Maar vrouwen zitten altijd achter mij aan als levenloze schaapjes...copyright mijnfansforum.. :D :rolleyes::ego:

SaMiax
15-05-2003, 14:00
Origineel gepost door MijnFansForum Heeeeeeee SaMiax hoe is het je bent echt geruisloos binnnen gekomen hier voor straf moet je iets voor ons zingen jallah zid zing eens wat :zwaai:

chillversum
tja.....zit niks anders op dan het goedmaken met madame cinq!!

Masriya21
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba :goedzo: :D :zwaai:

soumaya1
15-05-2003, 14:05
jeh zieligheid....:jammer: maar wees er maar trots op...:rolleyes: als je mijn man was geweest......nou dan had je het wel geweten....:boos:

omaymaa
15-05-2003, 14:08
Nou die meid verdient niet zo'n sukkel als jij??? willie man, jullie mannen denken aan 1 ding. Wat zou jij doen als het tegenovergesteld was

Afrowoman
15-05-2003, 14:11
ik hoop dat ze je nooit vergeeft!!!!!!!!! zou ik namelijk ECHT niet doen!!!!!!!

Masriya21
15-05-2003, 14:12
Zulke jongens behoren in de bioindustrie tussen de varkens!!

divalatifa
15-05-2003, 14:14
nou....waar zal ik beginnen? Busteeeeeeed!!!!! Ja wat denk je nou? alles wat je doet heeft gevolgen hoor! Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen want ik weet niet hoe nijdig je vriendin is..... Als ik haar was had je de hoop al op kunnen geven! once a cheater always a cheater! Ik hoop dat je beseft hoe erg t eigenlijk is als iemand vreemd gaat en hoeveel pijn dat doet... maar is goed, genoeg ge*****ed! He, als je er echt spijt van hebt moet je haar dat vertellen en er alles aan doen om haar terug te krijgen. je weet zelf wel hoe je dat het beste kunt doen toch. Want er is niemand anders die jou dat kan vertellen. Wij kennen haar namelijk niet! maar even voor de duidelijkheid: volg je verstand in plaats van je *** :kwaad:

Dua
15-05-2003, 15:11

Jongens zijn echt zielig, i.p.v. je druk te gaan maken om die vriendin van je, ga je eens druk maken om wat Allah subhana wa taala er van vindt :( . Dua

Pagina's : [1] 2