Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mobieltjes op een bruiloft!??

LZN
15-05-2003, 13:43

Pfffff.... je ziet het zo vaak echt vreselijk vind ik dat!! Zit je in een drukke zaal en zie je daaro iemand in een hoekje druk bellen!!.

Miss_mandalinna
15-05-2003, 13:45
Weet je wat je dan moet doen in plaats van op de kaart zetten : bidoen adfal (geen kinderen mee nemen) bidoen portable er op schrijven could help is een gratis tip liefs mandalinna

Bario_Woman
15-05-2003, 13:48
moet kunnen.. :gniffel: Ik doe het zelf ook...athans...ik ga niet zelf bellen dat niet. MAar als ik naar een feest ga, gaat mn 06 op tril. Alleen bepaalde gesprekken neem ik dan aan. (maar loop hiervoor meestal naar buiten) GC

fatimaatjee
15-05-2003, 13:49
JUIST JA :goedzo:

-Reda-
15-05-2003, 13:57

Origineel gepost door GrandCherokee moet kunnen.. :gniffel: Ik doe het zelf ook...athans...ik ga niet zelf bellen dat niet. MAar als ik naar een feest ga, gaat mn 06 op tril. Alleen bepaalde gesprekken neem ik dan aan. (maar loop hiervoor meestal naar buiten) GC psies, gewoon ff naar buiten lopen. Het heeft tog geenz in om in de zaal te blijven want als het goed is (n bij ons is het heel goed :D) hoor je tog niets :hihi:

Meryam20
15-05-2003, 14:09
Origineel gepost door GrandCherokee moet kunnen.. :gniffel: Ik doe het zelf ook...athans...ik ga niet zelf bellen dat niet. MAar als ik naar een feest ga, gaat mn 06 op tril. Alleen bepaalde gesprekken neem ik dan aan. (maar loop hiervoor meestal naar buiten) GC Juist, dat doe ik ook. Als je sommige mensen ziet, nou die praten niet maar schreeuwen!!!! Het valt echt op dat het meestal oude mensen zijn!!!!

Bario_Woman
16-05-2003, 14:32
Origineel gepost door Meryam20 Juist, dat doe ik ook. Als je sommige mensen ziet, nou die praten niet maar schreeuwen!!!! Het valt echt op dat het meestal oude mensen zijn!!!! Ja wallah! niet normaal sommige gasten. Als die gasten praten...wajouw...dan lijkt t net of ze aan een microfoon met 5 boxen zijn verbonden! Zo erg! :kwaad: Waar ik veel moeite mee heb is als ik in 't Openbaar Vervoer zit en er komt zo'n Zuid Afrikaans figuur (die alleen frans spreken) naast me zitten en tot overmaat van ramp een gesprek voert door zn tellie., Ik ga dan werkelijkwaar DOOD! En laten we het dan niet hebben over de kauwgom die ze 100 jaar lang in hun mond houden...IEUW.... :(

Meryam20
16-05-2003, 14:38
Origineel gepost door GrandCherokee Ja wallah! niet normaal sommige gasten. Als die gasten praten...wajouw...dan lijkt t net of ze aan een microfoon met 5 boxen zijn verbonden! Zo erg! :kwaad: Waar ik veel moeite mee heb is als ik in 't Openbaar Vervoer zit en er komt zo'n Zuid Afrikaans figuur (die alleen frans spreken) naast me zitten en tot overmaat van ramp een gesprek voert door zn tellie., Ik ga dan werkelijkwaar DOOD! En laten we het dan niet hebben over de kauwgom die ze 100 jaar lang in hun mond houden...IEUW.... :( hahahahahahahahahahahahaha ben ik blij dat ik een auto heb!!!! Dat gebeurt bij mij als ik boodschappen aan het doen ben en dan zit er zo'n voor me!!!! Nou echt heel de winkel kan meegenieten!!! :rolleyes:

C_OUJDIA
16-05-2003, 14:40
Origineel gepost door GrandCherokee moet kunnen.. :gniffel: Ik doe het zelf ook...athans...ik ga niet zelf bellen dat niet. MAar als ik naar een feest ga, gaat mn 06 op tril. Alleen bepaalde gesprekken neem ik dan aan. (maar loop hiervoor meestal naar buiten) GC :goedzo: precies...

Bario_Woman
16-05-2003, 14:42
Origineel gepost door Meryam20 hahahahahahahahahahahahaha ben ik blij dat ik een auto heb!!!! Dat gebeurt bij mij als ik boodschappen aan het doen ben en dan zit er zo'n voor me!!!! Nou echt heel de winkel kan meegenieten!!! :rolleyes: Yeah well..I have a car too...but sometimes I HAVE 2 take tha bus. en dan kan ik wel :huil: en wil ik dit soort mensen echt :auw: En dan ook nog eens het feit dat ik een hekel heb aan de Franse taal... :kwaad: verschrikkelijk gewoon. De Nederlandse Goverment zou dit soort mensen eerst moeten laten 'integreren'voordat zij bij ons aan de deur klopen .. :ego: hihi :hihi:

Ikkeh
16-05-2003, 14:55
Is je avatar niet een beetje te overdreven?!

Soefy
16-05-2003, 15:44
Origineel gepost door GrandCherokee Yeah well..I have a car too...but sometimes I HAVE 2 take tha bus. en dan kan ik wel :huil: en wil ik dit soort mensen echt :auw: En dan ook nog eens het feit dat ik een hekel heb aan de Franse taal... :kwaad: verschrikkelijk gewoon. De Nederlandse Goverment zou dit soort mensen eerst moeten laten 'integreren'voordat zij bij ons aan de deur klopen .. :ego: hihi :hihi: :eek: :hihi: