Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vlamingen HATEN Allochtonen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Islamist
24-03-2006, 16:17

BRUSSEL - Ruim de helft van de Vlamingen vindt dat allochtonen misbruik maken van sociale voorzieningen, dat ze vaker crimineel zijn dan autochtonen en dat ze de werkloosheid verhogen. De Vlaming is echter wel tolerant ten aanzien van allerlei andere zaken. Zo hebben ze geen problemen met alternatieve samenlevingsvormen, gelijke rechten voor homo's en lesbiennes en ethische kwesties, zoals het recht op euthanasie en wetenschappelijk onderzoek op embryo's. Dat blijkt uit een enquête onder 3000 Vlamingen door de Vrije Universiteit Brussel (VUB), die vrijdag bekend is gemaakt. http://www.telegraaf.nl/buitenland/35879181/Vlamingen_houden_niet_van_allochtonen.html :)

led_zeppelin
24-03-2006, 16:19
Wat ben je diplomatiek vandaag Islamist. Ik zou haast gaan denken dat je zusje hier onder jouw naam zit te posten. De allochtonen hebben het niet makkelijk in de lage landen zo te lezen. Ik ben benieuwd of de mening van de Vlamingen over allochtonen strookt met de werkelijkheid wat betreft het gebruik van sociale voorzieningen en criminaliteit.

Islamist
24-03-2006, 16:20
Wat ben je diplomatiek vandaag Islamist. Ik zou haast gaan denken dat je zusje hier onder jouw naam zit te posten. De allochtonen hebben het niet makkelijk in de lage landen zo te lezen. Ik ben benieuwd of de mening van de Vlamingen over allochtonen strookt met de werkelijkheid wat betreft het gebruik van sociale voorzieningen en criminaliteit. Verlaar je nader s.v.p. ?

led_zeppelin
24-03-2006, 16:21
Och, het viel me gewoon op. Is niet sarcastisch bedoeld hoor. (Vanmiddag wat posts in dat topic over Omega 3 vetten. Alleen een smiley onder dit bericht, etc. ) Alleen dat 'haten' is een beetje out of place in de topictitle, maar voor de rest....

Islamist
24-03-2006, 16:22

Och, het viel me gewoon op. Is niet sarcastisch bedoeld hoor. (Vanmiddag wat posts in dat topic over Omega 3 vetten. Alleen een smiley onder dit bericht, etc. ) Alleen dat 'haten' is een beetje out of place in de topictitle, maar voor de rest.... :bril: ----> Johnny Cash

Amira.benali_21
24-03-2006, 16:23
Salaam Alaykoem, Dat is ook hier in Nederland zo. En misschien ook soms terecht, vooral in Belgie weten ze er goed gebruik van te maken. Maar goed hun maken er zelf ook goed gebruik van en er zijn zat allochtonen die wel normaal werken en de belasting betalen, onder ander ik. waarom zouden alleen autochtonen (mis)gebruik mogen maken van de voorzieningen? Alaykoem Wasalaam

sjanghai
24-03-2006, 16:24
Vlamingen zijn ook allochtonen :P

led_zeppelin
24-03-2006, 16:24
:bril: ----> Johnny Cash Luister jij dat???? Vlamingen zijn ook allochtonen :P LOL

GodSent
24-03-2006, 16:25
:bril: ----> Johnny Cash Eindelijk in de brandende ring van vuur gevallen?

Islamist
24-03-2006, 16:25
Iedereen in Belgie haat allochtonen maakt geen reet uit of het Vlamingen zijn of Waloniers Waloniers ? Oh je bedoelt Walen. ''Iedereen in Belgie haat allochtonen'', kun je deze stelling ook bewijzen s.v.p. .

Islamist
24-03-2006, 16:27
belgen zien heel scherp wat er fout is in hun maatschappij. dat moet ik ze wel nageven. Er staat Vlamingen, wil je je daarop ook concentreren s.v.p.

sjanghai
24-03-2006, 16:29
Waloniers ? Oh je bedoelt Walen. ''Iedereen in Belgie haat allochtonen'', kun je deze stelling ook bewijzen s.v.p. . Vergelijkbaar in jouw uitspraak in een ander topic: "Wat wil je, als de norm bij Niet-Moslims de vernietiging van de Islam is."

Asdaq
24-03-2006, 16:29
Waloniers ? Oh je bedoelt Walen. ''Iedereen in Belgie haat allochtonen'', kun je deze stelling ook bewijzen s.v.p. . Ja klopt vlamingen haten Marokkanen over het algemeen.

Islamist
24-03-2006, 16:30
Vergelijkbaar in jouw uitspraak in een ander topic: "Wat wil je, als de norm bij Niet-Moslims de vernietiging van de Islam is." Je zegt het zelf goed, dat was een andere topic.

sjanghai
24-03-2006, 16:32

Je zegt het zelf goed, dat was een andere topic.Precies. Het geeft alleen aan dat er ook nog wel anderen zijn die generaliseren zonder daar enig bewijs voor te hebben. Doe er maar mee wat je wil.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11