Bekijk originele versie : meiden met donkere kringen onder ogen!
sanae_mae
24-03-2006, 15:39
http://vrouw.nl/site/list_messages/2027
ik heb deze gehaald ! hoop dat het werkt, ik had m als tester bij make up gekregen, vond m wel oke en nu heb ik het potje!
dikratoen
24-03-2006, 15:45
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goede creme die de wat donkere lijnen rondom je ogen wat laat afnemen, ik zal deze proberen en wie weet is dit wel HET cremetje...
sanae_mae
24-03-2006, 15:46
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goede creme die de wat donkere lijnen rondom je ogen wat laat afnemen, ik zal deze proberen en wie weet is dit wel HET cremetje...jaaaah ik hoop het ook
sanae_mae
24-03-2006, 15:49
Hmmmm interessant... wat is de prijs van deze creme?schrik niet! het is best klein potje maar je heb ook heel weinig nodig echt vingertopje het kost €31,50
dikratoen
24-03-2006, 15:53
jaaaah ik hoop het ook
Weet je wat...laten we elkaar op de hoogte houden van de eventuele vorderingen..ok?
Ik las ook net die topic over Talika Eyelash en ga die denk ik ook maar aanschaffen :o heb op zich wel redelijk volle wimpers maar ik gebruik de laatste tijd niet altijd mascara en dan is het wel leuk als je winpers net iets voller van nature (met een beetje hulp :D) zijn.
dikratoen
24-03-2006, 15:54
schrik niet! het is best klein potje maar je heb ook heel weinig nodig echt vingertopje het kost €31,50
In dat stukje stond €35,00, dus meevallertje :hihi:
ps: gewoon bij de Douglas of echt bij DA ofzo gekocht??
sanae_mae
24-03-2006, 15:57
Weet je wat...laten we elkaar op de hoogte houden van de eventuele vorderingen..ok?
Ik las ook net die topic over Talika Eyelash en ga die denk ik ook maar aanschaffen :o heb op zich wel redelijk volle wimpers maar ik gebruik de laatste tijd niet altijd mascara en dan is het wel leuk als je winpers net iets voller van nature (met een beetje hulp :D) zijn.ja die heb ik gister ook erbij gekocht alles bij de douglas
http://vrouw.nl/site/list_messages/2027
ik heb deze gehaald ! hoop dat het werkt, ik had m als tester bij make up gekregen, vond m wel oke en nu heb ik het potje!
Hoi, Laat het mij ook weten of het helpt tegen donkere kringen. Ik heb er ook last van en zou graag willen weten wat het beste is om het te camoufleren. Dus graag meer tips of ervaringen, ik zou het graag willen weten???;)
Thanx:kus: Moccah
Chouaffa...
25-03-2006, 11:00
ja die heb ik gister ook erbij gekocht alles bij de douglas
Hoeveel was die Eyelash? En kan ik het ook bij DA halen k heb namelijk zo'n stempelkaart :D
De oogcreme met vitamine a van kruidvat kost nog geen twee euro en werkt ook goed
De oogcreme met vitamine a van kruidvat kost nog geen twee euro en werkt ook goed
Hoe zit dat potje eruit als ik vragen mag. En werkt het ook voor wat blauwachtige kringen?
missdreams
25-03-2006, 20:46
DAg meiden...ik heb ook last van donkere kringen...blauwachtig/paars, zoals Asiah ook zei. Ik heb een creme gebruikt van the body shop. Zo'n vitame c gevalletje. Nou die hielp voor geen meter. Nu gebruik ik een andere , ook van THe body, en dat is zo'n LINE MINIMISER. lijkt ook voor donkere kringen te werken. Ik gebruik hem nu al een week of 2/3 en ik merk er eingelijk niet zo heel veel van. Ik kijk na een tijdje wel toe. Het kost 20 euro by the way..
Ik ben benieuwd of jullie cremes wel effect hebben....van mij zullen jullie het ook horen. Lijkt me een goed idee om elkaar op de hoogte te houden.
Byes
lalla_nadoria
25-03-2006, 22:01
die donkere kringen zijn echt erg :jammer:
missdreams
25-03-2006, 22:06
die donkere kringen zijn echt erg :jammer:
je wil niet weten...vooral ik !:(
Ik ben best blank...en dan komen die donkere kringen echt tevoorschijn:moe:
Vooral als ik niet goed heb geslapen ofzo...:moe:
Dus goed uitgerust zijn help wel voor mij.... maar goed het blijft sucks:o
selefie_sister4
25-03-2006, 23:08
Hoe ziet dat potje eruit van de Kruidvat? Ik heb het een beetje maar d8 dat hetw allen waren;hihi; alhoewel ik heel goed uitslaap(ik slaap meer dan 12uur) Dus begreep het ook niet echt..Maar goed...Tipsssssss plieeeezzz...Ennuh geen camouflage of hoe dat spul ook genoemd wordt, draag namelijk een Hidjaab en ben niet echt 'in' wat dat betreft..So help deze Boerin ff: D
Wa Salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.