Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : pffffffffffffffff

Pagina's : [1] 2

SaMiax
15-05-2003, 13:28

alles gaat fout deze week... :verdriet: mijn hart zit bom vol en ik uit het alleen op een agresieve manier.. k wil het klote gevoel weg hebben!!!!!!!!!! :huil: please some one help me.. :(

Miss_mandalinna
15-05-2003, 13:31
U can noke me down if that helps Liefs mandalinna and hope u feel bether soon in sha ALLAH

SaMiax
15-05-2003, 13:32
no im not gonna noke you down.. je probeert me op te vrolijken... en dat waardeer ik ;) en toch lijkkt het wel alsof mijn hart wilt ontploffen... pfff...

Bario_Woman
15-05-2003, 13:34
Origineel gepost door SaMiax alles gaat fout deze week... :verdriet: mijn hart zit bom vol en ik uit het alleen op een agresieve manier.. k wil het klote gevoel weg hebben!!!!!!!!!! :huil: please some one help me.. :( :koppel: :sjans: feel betteR? :Iluvu:

Mr_Amir
15-05-2003, 13:34

Je concentreert je daar te veel op , zoek gewoon veel afleiding...dus niet op yasmina want die halen het allemaal naar boven ...:p

SaMiax
15-05-2003, 13:35
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik weet wat je bedoelt! Ga een frisse neusje halen en kom terug want dan.................... :D dat hellpt nieeeeeeet :huil: wallah k probeer aan leuke dingen te denken.. te lachen met vriendinnen enso... damnnn k kan het niet meer.. ik kan mezelf niet meer voordoen als een gelukkig meisje... en Grandcharokee... :blauwkus: thnxx meid..

SaMiax
15-05-2003, 13:39
Origineel gepost door MissOogappeltje Kom mijn kant op dan krijg je wa7ed suc6volle therapie :D :eek: tell me tell me :stout:

SaMiax
15-05-2003, 13:42
Origineel gepost door MissOogappeltje Eerst betalen :stout: :eek: gierige marokaan :jammer: hoeveel :o

Afrowoman
15-05-2003, 13:43
he lieve schat!!! wat heb je dan?? ga dan ergens uithuilen?!?!?! misschien dat dat helpt!!! je moet je gevoelens uiten!!!

SaMiax
15-05-2003, 13:46
Origineel gepost door Afrowoman he lieve schat!!! wat heb je dan?? ga dan ergens uithuilen?!?!?! misschien dat dat helpt!!! je moet je gevoelens uiten!!! ja ik weet dat het de beste manier is om je gevoelens te uiten... maar alleen kan ik niet zo snel huilen... tfoeeeeeeeeeeeeeee ik wil liever dat k paar uurtjes achter elkaar huil dan dat ik van binnen brand...

Afrowoman
15-05-2003, 13:50
Origineel gepost door SaMiax ja ik weet dat het de beste manier is om je gevoelens te uiten... maar alleen kan ik niet zo snel huilen... tfoeeeeeeeeeeeeeee ik wil liever dat k paar uurtjes achter elkaar huil dan dat ik van binnen brand... ik had dat ook!!! ik kon en mocht niet huilen (vanmezelf) anders werd mijn moeder verdrietig.... maar als je alles in je blijft proppen ga je om de stomste dingen huilen!!!!! heb ik nu ook!!!!!

SaMiax
15-05-2003, 13:54
Origineel gepost door Afrowoman ik had dat ook!!! ik kon en mocht niet huilen (vanmezelf) anders werd mijn moeder verdrietig.... maar als je alles in je blijft proppen ga je om de stomste dingen huilen!!!!! heb ik nu ook!!!!! :( lgier insha allah..

Pagina's : [1] 2