Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Van Den Adelpartycentrum

MissNatural
24-03-2006, 10:33

Assalaam a3alaykoem broeders en zusters, Ik heb even een vraagje.. Zijn er mensen aanwezig die ofwel zelf ooit een bruiloft hebben gegeven in Van Den Adelpartycentrum in Amstelveen danwel een bruiloft daar hebben meegemaakt. Is het een mooie zaal? Hoe was het eten? Hoe was de organisatie? Alle commentaar is welkom.. Bijvoorbaat Shokran, Groet,

Lekkerding87
24-03-2006, 11:02
hoi meid ik ga ook mijn bruiloft in de vanadel geven hoe ik heb gehoord zijn ze wel goed het eten dat word door marokkaanse catering gedaan en kwa organisatie weet ik verder ook niks ik hoor positief ding maar de vraag is altijd of zo het ik ben benieuwd maar ik zou opscgieten als je nog geen datum want het is wel volgeboekt bijj hun groetjes karima

suheyla
24-03-2006, 11:11
ik ben daaar geweest en zag er goed uit, en goed geregeld ok, maar de prijzen zou ik ok graag willen weten dus iemand dat weet reageer a.u.b.;) thanks

lailaelmou
24-03-2006, 11:14
het is inderdaad een mooie zaal en het eten is ook :goedzo:

lailaelmou
24-03-2006, 11:20

Dit is hun site http://www.vandenadel.com/

tempted_2_touch
24-03-2006, 11:57
ik heb daar heel vaak een bruiloft meegemaakt... het is een ideale zaal je hoeft je ook niet druk te maken over de inrichting of het eten dat is allemaal door hun geregeld... ze hebben 2 zalen 1 grote 1 kleine maar het kan ook 1 zaal worden... het eten is wel te doen ze hebben een marokkaanse kok/cateraar....Succes met de beslissing:goedzo:

_Ster_
24-03-2006, 12:16
De zaal is toppie, bediening ook er word continue gevraagd of je wat wilt drinken en de meiden zijn heel beleefd. De inrichting is stijlvol. Eten smaakt lekker, slechts een minpunt en dat is dat het plafond erg laag is. Tenminste dat vind ik.