Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie herkent dit ?

Pagina's : [1] 2 3

italiaanse
15-05-2003, 12:19

Voorbeeldje : Yassin en Fatima hebben elkaar ontmoet in de stad, en het klikt, ze delen telefoonnummers uit en hij belt haar de volgende dag al op (zo lijkt het alsof ie haar echt niet vergeten is) zij is natuurlijk helemaal blij want Yassir belt haar gelijk. Ze praten een uurtje of twee en hebben de grootste lol, zij smst hem ook en zo gaat dit paar weekjes door. Yassir en Fatima gaan ook een keer naar een cafeetje wat gezellig drinken, en hij neemt haar mee naar de film. Lijkt allemaal wel zo onschuldig.....maar Fatima ziet niet dat hij maar op een doel af is. Fatima houdt niet van stiekem gedoe en zij wil zekerheid, logisch ook voor een Marokkaanse meid. Ze heeft het met hem over de toekomst, verloven, trouwen enz. Ze wil dat hij om haar hand komt vragen zodat ze eindelijk niet stiekem hoeven te doen. Bovendien is ze gewoon helemaal hoteldebotel op hem. Dus, hij komt om haar hand vragen en de toestemming is er. Fatima DOLGELUKKIG natuurlijk. Als ze op een avond samen zijn, begint Yassir handtastelijker te worden dan normaal. Hij zegt, we zijn nu toch verloofd en gaan toch trouwen, nu kunnen we wel samen slapen....Fatima aarzelt, maar híj kijkt haar (zogenaamd) zo liefdevol aan en ja, ze trouwen toch, dus wilt ze dit wel doen met hem. En dan de volgende week.....Fatima heeft niks meer van Yassir gehoord. Huilend probeert ze hem te bereiken maar hij neemt niet op. Wat zou er gebeurd zijn..... Yassir, heeft haar gewoon gebruikt, zij had beter moeten weten volgens hem. En wat nog wel het ergste is, Yassir vind dat het haar fout is omdat zij haar benen spreidt. Hij is een enkel maar een man die behoeftes heeft....Arme Fatima, zij moet zich nog vertonen bij haar familie ??? Wat ik hiermee wil zeggen : Helaas komt dit maar al te veel voor bij veel Marokkaanse meiden...... Meiden, denk na, een jongen die echt van je houdt, zal nooit over seks gaan beginnen.

italiaanse
15-05-2003, 12:26
het is niet grappig !!! Die meiden geloven wat die jongen zegt, en die jongen zit gewoon fout ! Hij beloofd haar van alles, is zelfs verloofd en dan flikt hij haar dat. Die jongen zou ik het liefst voor zijn l ul schoppen. Eraf trekken en dan weggooien zodat hij nooit meer plezier kan maken, Net als in bruiloft aan zee van abdelkader benali.

italiaanse
15-05-2003, 12:27
Origineel gepost door MissOogappeltje :jammer: Mogen Allah onze zuster van zulke duivels beschermen! :goedzo:

PerfectTangawia
15-05-2003, 12:27
Origineel gepost door MijnFansForum hahahahahaha haar verdiende loon ...hahahahahaha weg met de meiden die hun benen te snel spreiden hahahahaha lang leve die gozer die dat gedaan heeft hahahahahaha mijn dag kan niet meer stuk zeg ja inderdaad ja.. hoe dom ben je..jongens testen je maar en maken daar gebruik van. TANGAWIA

italiaanse
15-05-2003, 12:28

Origineel gepost door temsamni Moge Allah s.w.t. onze broeders beschermen tegen de duivelse vrouwen die ons in hun web proberen te strikken! :D :kwaad: grrr....60 sec. regel

italiaanse
15-05-2003, 12:30
Origineel gepost door PerfectTangawia ja inderdaad ja.. hoe dom ben je..jongens testen je maar en maken daar gebruik van. TANGAWIA Dit gebeurd heel veel... Maar stel, die jongen kan zo goed acteren zeg maar, hij is zelfs je hand komen vragen enz. Die jongens hebben het gewoon goed gespeeld.... :( Arme meiden...

fatimaatjee
15-05-2003, 12:31
ik mag wel FATIMA heten maar ik voel me niet aangesproken :D!! en ja meiden alsjeblieft pas op voor deze loozersss en de mannen die hierop leuk en grappig proberen te reageren het kan net zogoed jullie zus zijn dus!! maar nee hoor dan is het meteen :stomp:

touzine
15-05-2003, 12:32
Origineel gepost door MijnFansForum hahahahahaha haar verdiende loon ...hahahahahaha weg met de meiden die hun benen te snel spreiden hahahahaha lang leve die gozer die dat gedaan heeft hahahahahaha mijn dag kan niet meer stuk zeg vieze sukkel.............Wellah als je er nog over denkt den je nix meer waard dan die sukkelige kneusje.............. stelletje kankerlijers...............hoe durf je iemand z´n leven kapot te maken? http://www.opkikkertje.nl/smilies/boos/boos010.gif http://www.opkikkertje.nl/smilies/boos/boos013.gif http://www.opkikkertje.nl/smilies/boos/boos008.gif http://www.opkikkertje.nl/smilies/boos/boos003.gif

XXDUNYAXXX
15-05-2003, 12:33
precies helemaal mee een perfect tangawia!!!!! Het meisje moet zeker goed nadenken en een verloving biedt helemaal geen zekerheid meiden!!! en zulke jongens zijn DUIVELS niet vertrouwen ! gegroet dunya

italiaanse
15-05-2003, 12:33
Origineel gepost door fatimaatjee ik mag wel FATIMA heten maar ik voel me niet aangesproken :D!! en ja meiden alsjeblieft pas op voor deze loozersss en de mannen die hierop leuk en grappig proberen te reageren het kan net zogoed jullie zus zijn dus!! maar nee hoor dan is het meteen :stomp: Hahah nee voel je niet aangesproken ik moest even een naam verzinnen. En ja, zeker het gebeurd dichter bij dan je denkt. Ik ken meiden die het is overkomen...kijk alsjeblieft goed uit. Zodra ze over seks beginnen, is het foute boel...

italiaanse
15-05-2003, 12:35
Die jongens zijn zeker duivels....ze maken echt iemand zijn leven kapot....laten het meisje achter. ze hebben haar waardigheid afgenomen, haar eer, haar alles !

Angel
15-05-2003, 12:38
Origineel gepost door MijnFansForum hahahahahaha haar verdiende loon ...hahahahahaha weg met de meiden die hun benen te snel spreiden hahahahaha lang leve die gozer die dat gedaan heeft hahahahahaha mijn dag kan niet meer stuk zeg dit is een reactie van iemand die of een verdomd laag iq heeft of van iemand die zwaar is misbruikt door een meisje. sorry hoor maar het is een antwoord van niks. Het is namelijk niet iets waar je trots op kan zijn. Zo wel de jongen als het meisje. Die jongen is net zo verkeerd als dat meisje.

fatimaatjee
15-05-2003, 12:38
wollah ile ik wil die jongens dat ding afhakken weten jullie dat!!! dan kennen ze er ook nie meer stoer om doen!!! ze denken dat ze alles zijn omdat ze dat slangetje hebben!!! :jammer:

niniesrien
15-05-2003, 12:41
Origineel gepost door MijnFansForum hahahahahaha haar verdiende loon ...hahahahahaha weg met de meiden die hun benen te snel spreiden hahahahaha lang leve die gozer die dat gedaan heeft hahahahahaha mijn dag kan niet meer stuk zeg ik hoop dat je zusjes hebt en dat dit hun ook over komt en zeg nooit nee dat gebeurd ze niet want ALLAH is er ook. voor je het weet piep je anders

Angel
15-05-2003, 12:45

Origineel gepost door niniesrien ik hoop dat je zusjes hebt en dat dit hun ook over komt en zeg nooit nee dat gebeurd ze niet want ALLAH is er ook. voor je het weet piep je anders Allah istar, zoiets wens je toch iemand niet toe? :rolleyes: wat hebben zijn zusjes er nou mee te maken.

Pagina's : [1] 2 3