Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik me nu afvraag is.....

-MocroMo-
24-03-2006, 02:18

Salaam Aleikoem Ik vraag me nu af wat is zijn probleem die van Mohammed uit die progamma Geloof, sek en (wan)hoop. Hoe kan hij zogenaamd praten over de koran terwijl hij bezig is zijn zusters te laten ontmagen voor het huwelijk. Dan komt hij met ze excuus ja man moet ook maagd blijven. Je blijft maagd tot je huwelijk voor Allah SWT. Iederen die zich niet daar aanhoud zijn tijd komt nog wel. Dus me vraag is echt waarom hij die ONGELOVIGE (Ingeborg Beugel) helpte om onze zusters een zonde te laten begaan? Waar is je vrees voor Allah SWT ? ZOGENAAMD IK PROBEER DE MAROKKAANSE CULTUUR TE HELPEN. Geloof is belangerijker dan cultuur dat jij dat nog steeds niet inziet jammer maar laat je broeders en zusters in de toekomst met rust.

-MocroMo-
24-03-2006, 03:40
Niet dat ik weet :) ik keek net die progamma op internet en toen vroeg ik het me gewoon af

-MocroMo-
24-03-2006, 03:48
Dan lijd ik zwaar aan geheugen verlies :o ik zal morgen ff langs de dokter gaan want ik kan het me niet herinnere :hihi: ik had gezien dat hij ook m.nl gaat dus ik hoopte dat hij dit ziet want wat hij heeft gedaan

Pebbels
24-03-2006, 03:49
:maf: Sorryy en nou heb ik gelijk het eerste deel van je topic nog verpest ook

-MocroMo-
24-03-2006, 03:49

Laat maar, ik zit weer verkeerd te kijken enzo.. Whahaha Yekkk dus ik ben een gezonde persoon :lekkerpuh:

-MocroMo-
24-03-2006, 03:50
:maf: Sorryy en nou heb ik gelijk het eerste deel van je topic nog verpest ook Maakt niks uit joh;) ben het wel gewend van je dat alles moet verpesten jaloezie gewoon :hihi:

Pebbels
24-03-2006, 03:51
Maakt niks uit joh ben het wel gewend van je dat alles moet verpesten jaloezie gewoon:nerd::o

arbia_hijabia
24-03-2006, 13:11
Salaam Aleikoem Ik vraag me nu af wat is zijn probleem die van Mohammed uit die progamma Geloof, sek en (wan)hoop. Hoe kan hij zogenaamd praten over de koran terwijl hij bezig is zijn zusters te laten ontmagen voor het huwelijk. Dan komt hij met ze excuus ja man moet ook maagd blijven. Je blijft maagd tot je huwelijk voor Allah SWT. Iederen die zich niet daar aanhoud zijn tijd komt nog wel. Dus me vraag is echt waarom hij die ONGELOVIGE (Ingeborg Beugel) helpte om onze zusters een zonde te laten begaan? Waar is je vrees voor Allah SWT ? ZOGENAAMD IK PROBEER DE MAROKKAANSE CULTUUR TE HELPEN. Geloof is belangerijker dan cultuur dat jij dat nog steeds niet inziet jammer maar laat je broeders en zusters in de toekomst met rust. Ik heb het laats nog gekeken wallah had zin om hem wahed mep te verkopen maar hellaas anders beschadig allen me tv. Maar goed hij weet niet wat tie doet rare mens allah jehdih amien. Groetjes :kus:

-MocroMo-
24-03-2006, 22:27
Ik heb het laats nog gekeken wallah had zin om hem wahed mep te verkopen maar hellaas anders beschadig allen me tv. Maar goed hij weet niet wat tie doet rare mens allah jehdih amien. Groetjes :kus: Ik had de zelfde neiging vooral toen hij zij ik probeer hiermee juist ons cultuur te helpen.

nana_
25-03-2006, 15:37
Hij weet echt niet waar hij mee bezig is:jammer:

sielieboy
25-03-2006, 15:44
geef eens de link van dat programma

-MocroMo-
25-03-2006, 15:49
Hij weet echt niet waar hij mee bezig is:jammer: Dat is wel duidelijk

-MocroMo-
25-03-2006, 15:51
geef eens de link van dat programma http://www.krux.nl/generalinfo.asp?lIntEntityId=65