Bekijk originele versie : de eerste echo ????
miss__1984
24-03-2006, 01:14
als je 12, 5 weken zwanger bent en je krijgt je eerste echo.. is het dan een inwendige of een uitwendige echo..
het is trouwens niet bij mijn verloskundige zelf. maar omdat ik er nog helemaal niets van af wist, heb ik niet gevraagd of het een inwendige of uitwendige echo is.
ik heb mijn eerste echo morgen inshallah. en ik wil het heel graag van te voren weten..
wie kan me er iets meer over vertellen..
alvast bedankt..
wa salaam wa3alaykom
miss__1984
24-03-2006, 01:54
niemand???????
samorahh
24-03-2006, 02:49
niemand???????
ik ben hier:D
maar helaas je bent nu oflline:hihi:
Bestaat er een inwendige echo dan....
Die is toch altijd uitwendig
Rodelaarster
24-03-2006, 08:29
als je 12, 5 weken zwanger bent en je krijgt je eerste echo.. is het dan een inwendige of een uitwendige echo..
het is trouwens niet bij mijn verloskundige zelf. maar omdat ik er nog helemaal niets van af wist, heb ik niet gevraagd of het een inwendige of uitwendige echo is.
ik heb mijn eerste echo morgen inshallah. en ik wil het heel graag van te voren weten..
wie kan me er iets meer over vertellen..
alvast bedankt..
wa salaam wa3alaykom
Ik denk dat die uitwendig is.
Een inwendige echo krijg je alleen als je nog maar net zwanger bent
en ze willen weten of alles goed met de baby is.
ps, groen puntje komt eraan.:D
badparel
24-03-2006, 09:57
tot en met 8 weken krijg je een vaginale echo, daarna is het gewoon uitwendig, dus je bent nu zo ver dat je een uitwendige echo krijgt;)
stilleverlangen
24-03-2006, 11:20
Ik kreeg bij 12 weken een uitwendige echo. Een inwendige echo doen ze volgens mij alleen als je nog niet zo ver bent en er moet een echo gemaakt worden om bepaalde redenen. Bijvb. als je niet weet hoever je precies bent etc..
hangt ervanf af, als je zelf geen precies idee hebt hoe 'ver' je staat
met de zwangerschap, dan doen ze een inwendige...bij mij was dat
toch zo op 12 weken...nadien een uitwendige
succes... bel anders en informeer ernaar.
;)
miss__1984
24-03-2006, 23:26
jaaaaaaaaah het was een uitwendige echoo... en ooow was dat leuk zeg.. we hebben gewoon ons kindje voor het eerst gezien.. en wat beweegt dat kind veel zeg hahaha.. zit daar helemaal te dansen in mn buik hihi.. leuk man.. ik wens dat iedere vrouw zoiets moois kan mee maken..inshallah
miss__1984
24-03-2006, 23:27
ps, groen puntje komt eraan.:D
thanxxx
groen puntje terug
van wie krijg ik nog een groen puntje.. krijg je natuurlijk ook altijd eentje terug als je je naam bij zet..
samorahh
24-03-2006, 23:40
thanxxx
groen puntje terug
van wie krijg ik nog een groen puntje.. krijg je natuurlijk ook altijd eentje terug als je je naam bij zet..
van mij zeker :D
je krijgt 100000000 van mij ik hou erg van je schat van me:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.