Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aangetrokken Door een Yasmina Lid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

camjo
25-05-2002, 23:01

Salaam Allemaal... Een vraagje aan de jonge mensen... Wie van jullie voelt zich aangetrokken door een andere lid... Je mag, maar moet niet zeggen over wie het gaat... Wat vind je van hem of haar... Waarom is zij of hij zo speciaal voor jou... Heb je een of ander probleem om hem of haar te benaderen... Klopt je hart sneller, wanneer je merkt dat hij of zij online is... En ben je met je gedachten mee bezig in het gewone dagelijks leven... Vragen...vragen... Hier kun je alleszins anoniem stemmen (zonder je bekend te maken aan je "droompartner" )...

Dida
25-05-2002, 23:11
Nee ik heb helemaal niemand hier waardoor me hartje sneller begint te kloppen. Ciao Baby ;)

nadia81
25-05-2002, 23:17
:Iluvu: :Iluvu: Ik voel me wel tot iemand aangetrokken hier op Yasmina.nl............Hij is gewoon geweldig....ik zou er alles voor doen om met hem een dagje op stap te gaan........ :verliefd: HIJ IS WAAAAAAAAAAAAW......WAaaaaaaaaaaW................W AJAMAAAAAAAAAAAA ....

camjo
25-05-2002, 23:23
Ok, mensen...maar vergeet a.u.b. niet te stemmen... Je mag zeggen wat je wilt over Yasmina...maar de liefde is hier altijd bijna voelbaar...

Dida
25-05-2002, 23:29

Ja ik merk hier ook heel veel liefde tussen vele leden.En ik heb gestemd..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar er is geen enkele connectie tussen mij of een andere lid.Helaas nog niemand gevonden die een CRAZY BOY izz !! Ciao bAby ;)

camjo
25-05-2002, 23:34
Origineel gepost door Crazy_Baby Ja ik merk hier ook heel veel liefde tussen vele leden.En ik heb gestemd..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar er is geen enkele connectie tussen mij of een andere lid.Helaas nog niemand gevonden die een CRAZY BOY izz !! Ciao bAby ;) Nog niemand gevonden...betekent dat je aan het zoeken bent...of niet baby... Ik denk dat vele jongens jou willen...maar weten niet hoe...dat is de indruk die ik kreeg door verschillende reacties te lezen...

Dida
25-05-2002, 23:38
Origineel gepost door Mohammed Justice Nog niemand gevonden...betekent dat je aan het zoeken bent...of niet baby... Ik denk dat vele jongens jou willen...maar weten niet hoe...dat is de indruk die ik kreeg door verschillende reacties te lezen... ik heb nog niemand gevonden..maar ik ben ook niet aan het zoeken. Hmmmm ik heb geen jongens gezien of de indruk gekregen dat ze me willen ofzo.MAar dat is ook helemaal niet erg want ik vind dit een leuk forum om gewoon over onderwerpen te praten..!!!! En wat voor verschillende reactie´s waren dat dan..want ik hebn nietsssss gezien..!! ciao Baby ;)

Stille
25-05-2002, 23:44
Ik voel me aangetrokken tot één van de mannenlijke leden hier.Hij viel me echt op nadat ik hier een paar dagen lid was. Hij kan alles zo mooi verwoorden,lief,verlaagt zich nooit op een lage niveau,intellegent,... Hij is een echte gentleman :Iluvu: waren alle jongens zoals hij :) Mijn hartje klopt zeker sneller als ik hem online zie.Dan ga ik vlug kijken naar de reactie die hij heeft geplaatst. I'm in deep love :verliefd: :Iluvu:

camjo
25-05-2002, 23:45
Origineel gepost door Crazy_Baby ik heb nog niemand gevonden..maar ik ben ook niet aan het zoeken. Hmmmm ik heb geen jongens gezien of de indruk gekregen dat ze me willen ofzo.MAar dat is ook helemaal niet erg want ik vind dit een leuk forum om gewoon over onderwerpen te praten..!!!! En wat voor verschillende reactie´s waren dat dan..want ik hebn nietsssss gezien..!! ciao Baby ;) Ja, baby...ik ben wat ouder...en lees ook tussen de regels...en probeer ik "verborgen" gevoelens uit de reacties te halen... pas op...ik kan ook mis zijn, of het kan mijn verbeelding zijn...maar ik denk dat ik er niet veel naast zit...

camjo
25-05-2002, 23:51
Origineel gepost door Stille Ik voel me aangetrokken tot één van de mannenlijke leden hier.Hij viel me echt op nadat ik hier een paar dagen lid was. Hij kan alles zo mooi verwoorden,lief,verlaagt zich nooit op een lage niveau,intellegent,... Hij is een echte gentleman :Iluvu: waren alle jongens zoals hij :) Mijn hartje klopt zeker sneller als ik hem online zie.Dan ga ik vlug kijken naar de reactie die hij heeft geplaatst. I'm in deep love :verliefd: :Iluvu: Mooi stille...maar, is het ook wederzijds...ik wil bedoelen, weet die persoon dat je op hem verliefd bent...

Dida
25-05-2002, 23:52
Origineel gepost door Mohammed Justice Ja, baby...ik ben wat ouder...en lees ook tussen de regels...en probeer ik "verborgen" gevoelens uit de reacties te halen... pas op...ik kan ook mis zijn, of het kan mijn verbeelding zijn...maar ik denk dat ik er niet veel naast zit... Ja ik begrijp wat je bedoelt..als je reactie´s ziet van andere mensen dan kun je er eerder uit zien en begrijpen wat die persoon bedoelt..Dan dat je zelf diegene bent waar van je van iemand een reactie hebt gekregen. Ciao Baby ;)

Stille
25-05-2002, 23:58
Origineel gepost door Mohammed Justice Mooi stille...maar, is het ook wederzijds...ik wil bedoelen, weet die persoon dat je op hem verliefd bent... Nee ik heb het hem nog niet gezegd.Ik wou het zeggen maar Nadia25 vond het beste dat ik het geheim liet houden tot op 4 juni mijn vejaardag.Dan zal ik het zeggen dan ga ik een speciaal een topic voor hem plaatsen.Ik volg altijd de raad van mijn zuster Nadia25 :) Hij is so sweet my cyberlove :verliefd: :Iluvu:

camjo
25-05-2002, 23:59
Origineel gepost door Crazy_Baby Ja ik begrijp wat je bedoelt..als je reactie´s ziet van andere mensen dan kun je er eerder uit zien en begrijpen wat die persoon bedoelt..Dan dat je zelf diegene bent waar van je van iemand een reactie hebt gekregen. Ciao Baby ;) Ja...ik kan rustig die analyse doen...ben hier ook een tijdje als lid...heb veel nieuwe leden zien komen...en van de meeste regelmatig hun reacties gelezen... @ssia...ik twijfel hoor, dat je niemand op het oog hebt...of is het misschien andersom...

Stille
26-05-2002, 00:01
Origineel gepost door Leeuwenhart Alleen...Mijn probleem is, ik weet nooit wanneer het wel en wanneer het niet gemeend is! En of ik hier een favoriet heb........zeker weten.... :Iluvu: Laat me raden Zin Midar,Nadia81,Leila19,... welke van de drie is de gelukkige :)

dinaatje
26-05-2002, 00:01

Ja...................Tja...............wat zal ik zaggen..................ik ben hier nog maar kort, maar er zijn al wat mensen die me zeer interessant lijken........... Tja...........dat is alles :D kisses dinaatje :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25