Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geloven jullie ??

Pagina's : [1] 2

dolfijn1977
23-03-2006, 15:38

Dames geloven jullie in Geesten . Ik wel , en ik geloof ook dat elke huis geesten wonen, Het Kan goeie geesten of Slechte, Zijn jullie bang Ik wel soms durfde ik niet eens alleen naar Douch te gaan...:confused: :confused:

ellae
23-03-2006, 15:42
ik geloof er echt wel innnnnnnnnnn, als ik er aandenk dan pas word ik bang en dan durf ik ook echt niks te doen.. dan hoor ik ook de raarste geluiden die vreemd onbekend zijn:maf2: en ja ik durf te wedden dat er nu geesten om mijn heen staan:huil: safie hou op!!

Rachida84
23-03-2006, 15:50
Allah swt heeft mensen, engelen en djins (geesten) geschapen. Dus ja ze bestaan. Waarom bang zijn? Ik heb ook tijden dat als ik eraan denk dat ik het 'eng' vind, maar dan denk/ zeg ik bij mijzelf A3oedoe Billahi minasjaytani radjiem, Allah heeft ze geschapen.. Dat geeft me een rust en dan denk ik er verder niet meer aan.

-Bubbels-
23-03-2006, 15:50
ik geloof het ook wel..maar hebben jullie wel eens iets meegemaakt??

5150
23-03-2006, 15:54

ikkuh genoeg, in t begin was t wel erg maar, k ben gewend aan ze geraakt. T zijn gewoon schepselen van Allah swt, Hem moet je vrezen. I am not joking :hihi: voor t geval dat jullie denken dat ik weer onzin aan het kramen ben.

Aardbeitje
23-03-2006, 15:57
Geesten bestaan zeer zeker en zijn in elke huis aanwezig. Ze kunnen ook heel dicht bij mensen komen zonder dat je het merkt. Het is daarom aan te raden om altijd gereinigd te zijn..(al-woodo) en vooral te bidden..Zo heb je de optimale bescherming tegen geesten. Ze zeggen ook wel dat als iemand er heel erg bang voor is, en steeds de rillingen ervan krijgt en er zich de hele tijd ermee bezig houd, ze ook werkelijk begint te zien...Maar hierbij zeg ik allahoe a3lem! Het vooral zeer verstandig om je er niet mee bezig te houden en te vertrouwen op allah sbwt...

5150
23-03-2006, 15:59
Geesten bestaan zeer zeker en zijn in elke huis aanwezig. Ze kunnen ook heel dicht bij mensen komen zonder dat je het merkt. Het is daarom aan te raden om altijd gereinigd te zijn..(al-woodo) en vooral te bidden..Zo heb je de optimale bescherming tegen geesten. Ze zeggen ook wel dat als iemand er heel erg bang voor is, en steeds de rillingen ervan krijgt en er zich de hele tijd ermee bezig houd, ze ook werkelijk begint te zien...Maar hierbij zeg ik allahoe a3lem! Het vooral zeer verstandig om je er niet mee bezig te houden en te vertrouwen op allah sbwt... Juist.

Carmee
23-03-2006, 16:02
Allah swt heeft mensen, engelen en djins (geesten) geschapen. Dus ja ze bestaan. Waarom bang zijn? Ik heb ook tijden dat als ik eraan denk dat ik het 'eng' vind, maar dan denk/ zeg ik bij mijzelf A3oedoe Billahi minasjaytani radjiem, Allah heeft ze geschapen.. Dat geeft me een rust en dan denk ik er verder niet meer aan. Helemaal mee eens!

Saloua1978
23-03-2006, 16:24
Ik ben 's nachts, als ik naar de wc moet, altijd bang daarvoor.

lala_sahrouia
23-03-2006, 16:32
wie kijkt er wel een naar discovery channel op woensdag avond. Gaat ook daar over echt eng man

bunty_aur_bably
23-03-2006, 16:34
ik heb er 1 gezien (nare ervaring):traan1: en ook iemand (meskoen) zien praten :wow: :traan1:

KoezKoez
23-03-2006, 16:38
ik heb er 1 gezien (nare ervaring):traan1: en ook iemand (meskoen) zien praten :wow: :traan1: Ik heb GEHOORD dat als je een djin hebt gezien, dat je daar niet over mag spreken.. wa allah a3lem..

bunty_aur_bably
23-03-2006, 16:40
Ik heb GEHOORD dat als je een djin hebt gezien, dat je daar niet over mag spreken.. wa allah a3lem.. Ik weet niet ik was niet alleen, we waren met 5 man.....:(

Kortjakje
23-03-2006, 16:42
:wow: Okeeee, deze topic is mij iets te scary. Ajuus.

5150
23-03-2006, 16:52

wie kijkt er wel een naar discovery channel op woensdag avond. Gaat ook daar over echt eng man Jah k volg t ook altijd. K zou die geesten echt dr uit schoppen, wat denken ze wel kosteloos in mn huis wonen. Get a job damn it!

Pagina's : [1] 2