Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hongerige baby

Aardbeitje
23-03-2006, 14:22

Ik word nu echt helemaal gek van kleine sharif... Ik denk echt dat hij een hongerige baby is. Hij wil zowat om de 2 uur eten...:maf2: Als ik hem meer geef in zijn flesje, zodat hij het langer uithoud, komt alles er weer uit na 10 minuten. Geef ik hem gewoon de juiste hoeveelheid, dan wil hij na 2 weer de volgende fles..Hij blijft als een gek huilen totdat hij zijn flesje krijgt.. En dit is pas sinds 2 dagen zo...Ik word para...:maf2: Hoe weet ik nou of hij een hongerige baby is???

tangiia23
23-03-2006, 14:32
komt ervan he :hihi: van al die manderijnen en sinaasappels :hihi: grapje :o....

Aardbeitje
23-03-2006, 14:35
Krijgt hij ook, maar helpt geen sodemieter...:moe: waga fiek tangia...:hihi:

Aardbeitje
23-03-2006, 14:36
Misschien moet ik hem maar een sinaasappel geven..wie weet helpt dat..:maf2:

MarriedWoman
23-03-2006, 14:36

Bel het consultatiebureau en vraag om advies.

rbattiiaa
23-03-2006, 14:38
Ik zou inderdaad ook een speentje geven doe ik ook met Manal. Het hoeft geen hongerige baby te zijn, volgens mij hebben bijna alle babys dat de 1ste paar maanden. Manal heeft ook zo een periode gekend en soms nog ik wordt er dan helemaal gek van, soms wil ze zelfs om de 1.5 uur drinken overdag kan ik nog wel geduld opbrengen maar ze had het ook een paar keer snachts. Dit was ook rond haar 1ste maand. Geef je borstvoeding of kunstvoeding?

Aardbeitje
23-03-2006, 14:43
Sharif krijgt alleen kunstvoeding helaas...:jammer: Hij krijgt al een speen, en die houd hij ook vast, maar als hij hard begint te huilen dan spuugt hij die speen eruit en wil hem niet meer. Maar wat betreft de nacht, slaapt hij 8 uurtjes vast achter elkaar door...dus zit ik toch weer met twijfels..als hij een hongerige baby was, dan zou hij ook snachts wakker worden toch???

laila023
23-03-2006, 14:51
Mijn zoontje is nu 1 maand en vraagt ook elke 2/3 uur om voeding. Dit schijnt de eerste paar maandjes heel normaal te zijn. Baby's horen om de 3 uur te komen. Komen ze een uur eerder dus om de twee uur dan mag je ze geven. Maar is dit minder dan 2 uur dan moet je hem bezig zien te houden, met bijvoorbeeld een speentje. Dit is althans wat mijn kraamverzorgende me heeft geleerd. Jeetje wat bof jij dat hij 's nachts doorslaapt. Mijn zoon die wordt 's nachts ook om de 2/3 uur wakker.

Aardbeitje
23-03-2006, 14:55
Mijn zoontje is nu 1 maand en vraagt ook elke 2/3 uur om voeding. Dit schijnt de eerste paar maandjes heel normaal te zijn. Baby's horen om de 3 uur te komen. Komen ze een uur eerder dus om de twee uur dan mag je ze geven. Maar is dit minder dan 2 uur dan moet je hem bezig zien te houden, met bijvoorbeeld een speentje. Dit is althans wat mijn kraamverzorgende me heeft geleerd. Jeetje wat bof jij dat hij 's nachts doorslaapt. Mijn zoon die wordt 's nachts ook om de 2/3 uur wakker. Ja maar dat is zo met borstvoeding...dan mag je hem geven wanneer ze erom huilen! En het heeft geen maximum... Maar met kunstvoeding is het helaas anders...Maar het is idd heerlijk dat hij snachts doorslaapt...;)

boug85
23-03-2006, 14:57
Mijn zoontje is nu 1 maand en vraagt ook elke 2/3 uur om voeding. Dit schijnt de eerste paar maandjes heel normaal te zijn. Baby's horen om de 3 uur te komen. Komen ze een uur eerder dus om de twee uur dan mag je ze geven. Maar is dit minder dan 2 uur dan moet je hem bezig zien te houden, met bijvoorbeeld een speentje. Dit is althans wat mijn kraamverzorgende me heeft geleerd. Jeetje wat bof jij dat hij 's nachts doorslaapt. Mijn zoon die wordt 's nachts ook om de 2/3 uur wakker. Ik denk niet dat je met flesvoeding om de 2 uur flesje mag geven:confused:

een_marokkaanse
23-03-2006, 15:02
Ik denk niet dat je met flesvoeding om de 2 uur flesje mag geven:confused: Volgens mij ook niet, borstvoeding is voeden op verzoek maar met kunstvoeding niet. Maybe heeft ie een allergie? bel anders het cb.

KoezKoez
23-03-2006, 15:06
Misschien zijn het wel krampjes... heb je venkelthee al geprobeerd?

rbattiiaa
23-03-2006, 15:18
ze noemen het trouwens wisseldagen bij het consultatiebureau

rbattiiaa
23-03-2006, 15:24
Sharif krijgt alleen kunstvoeding helaas...:jammer: Hij krijgt al een speen, en die houd hij ook vast, maar als hij hard begint te huilen dan spuugt hij die speen eruit en wil hem niet meer. Maar wat betreft de nacht, slaapt hij 8 uurtjes vast achter elkaar door...dus zit ik toch weer met twijfels..als hij een hongerige baby was, dan zou hij ook snachts wakker worden toch??? nou meid als hij 8 uur achterelkaar doorslaapt dan is het geen hongerige baby hoor, ik wou dat Manal zoveel achterelkaar doorsliep.