Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : U Got 7lilisha @!

7lilisha
22-03-2006, 23:15

Hee... Ik was vdaag thuis en vond daar een kortingsbon van wel 50% van de comso vanaf behandelinge van 24.95. Wat ben ik daar blij mee joh! Scheelt me een hoop!! wie hebben nog meer zo een kortingskaart op de post gekregen:rolleyes: xx

Saloua1978
23-03-2006, 09:59
Ik heb hem ook maar ik ga nooit naar Cosmo. Wat laat jij daar doen? Verven doe ik bij houria op de clerkstraat en knippen bij een nederlander is Oost

7lilisha
23-03-2006, 11:01
Ik heb hem ook maar ik ga nooit naar Cosmo. Wat laat jij daar doen? Verven doe ik bij houria op de clerkstraat en knippen bij een nederlander is Oost Ik vind het zooo grappig dat mensen uit adam altijd zegge die bij oost en die in die straat... als iemand dat zegt weet ik altijd direct die komt uit adam! Maar ik ga mijn haren ga k verven knippen ik neem folie en heel verven dnk ik.. xx

Saloua1978
23-03-2006, 12:32
Ik vind het zooo grappig dat mensen uit adam altijd zegge die bij oost en die in die straat... als iemand dat zegt weet ik altijd direct die komt uit adam! Maar ik ga mijn haren ga k verven knippen ik neem folie en heel verven dnk ik.. xx Je hebt gelijk, ik ga er ook altijd vanuit dat iedereen adam kent hahaha.:hihi: Ik woonde vroeger niet in adam maar kende toen al de buurtjes goed en praatte toen ook zo. Maar jij bent tevreden over de cosmo? Ga je er vaker naartoe?

7lilisha
23-03-2006, 12:52

Mijn zusje is cosmo klant ik doe het liever bij de turken en marokanen.. hahhaa ken adam ook erg goed maar viel me altijd op aan adammers haha en jij was weer zo een gevalletje:p

passion4fashion
23-03-2006, 13:11
Ik wil ook zo'n bon :huil: