Bekijk originele versie : Picketline morgen om 10.00!!!
chadia00
14-05-2003, 21:51
Beste mensen,
Het Palestijnse volk leeft al 55 jaar in onderdrukking en al 55 jaar worden de mensenrechten van de Palestijnse bevolking op allerlei gebieden geschonden!
Daarom beste mensen, is er een picketline georganiseerd voor het Israelische Ambassade in Den Haag!
Verspreid deze oproep aan al je contactpersonen.
Donderdag 15 mei om 10:00 staan wij voor de Israelische Ambassade in Den haag!
Geef gehoor aan deze oproep en herdenk samen met ons de 55 jarige leed en onderdrukking van de Palestijnse bevolking!!
Voor vragen kun je mailen of bellen naar
Jamila 06 483 151 38 of Saida 06 153 245 68
Verspreid deze oproep zoveel mogelijk!!!
Met vriendelijke groet,
IS & AEL & Jongeren voor Palestina
chadia00
14-05-2003, 22:48
Ja.... insha allah...
Hmmm, vanwaar vertrek je sloterdijk?
chadia00
14-05-2003, 23:05
nee utrecht... we kunnen elkaar ontmoeten in denhaag centraal station wij hebben verzameld in utrecht om half 9 we kunnen daar om half 10 ongeveer aanwezig zjin insha allah.... wel komen he!!! en geef het door
Origineel gepost door chadia00
jij?
Ik zou het echt niet weten, ik zit nog te twijfelen.
Ten eerste het is mij te vroeg.
Ten tweede ik heb nog niemand die met me kan gaan, iedereen van mijn vrienden zitten dan op school. :kwaad:
jij?
Ik zou het echt niet weten, ik zit nog te twijfelen.
Ten eerste het is mij te vroeg.
Ten tweede ik heb nog niemand die met me kan gaan, iedereen van mijn vrienden zitten dan op school. :kwaad:
chadia00
14-05-2003, 23:07
... wel kom aub... ik heb eigenlijk ook school maar ik vind dit wel belangrijker!!! kom ook !!!
... wel kom aub... ik heb eigenlijk ook school maar ik vind dit wel belangrijker!!! kom ook !!!
Nee man weet je hoe saai ik het vind om alleen te gaan, het is niet dat ik geen tijd heb ofzo.
Maar... al mijn vrienden zitten op school, en heb geen zin helemaal alleen naar Den-Haag te gaan. :kwaad:
Nee man, ik haat het om ergens alleen naar toe te gaan.
Niet dat ik geen tijd heb ofzo maar... ik wil niet helemaal alleen naar Den-Haag gaan :kwaad:
Wat is dit waarom herhaald mijn pc alles :confused:
chadia00
14-05-2003, 23:22
wel.... er zijn ook meiden die vanuit amsterdam komen ... dus kom nou maar terug weg zal je niet alleen reizen... desnoods ga ik met je mee en ga dan weer terug naar mijn bestemming!!! ok? kom je?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.