Bekijk originele versie : Satan Saddam en zijn gruweldaden!
Zelfkritiek
14-05-2003, 21:28
http://i.cnn.net/cnn/2003/WORLD/meast/05/14/sprj.irq.main/vert.supplicant.ap.jpg
De eerste massagraven worden geopend in Irak. In één van deze graven liggen waarschijnlijk 15.000 moslims, afgeslacht door Saddam en zijn kliek. En zo zullen er -vrees ik- nog meer graven ontdekt worden. Ik hoop dat we deze moslim-slachters snel in de strafbankjes kunnen zien van het Internationale Gerechtshof in Den Haag!
Amazoullou
14-05-2003, 23:38
Origineel gepost door Zelfkritiek
http://i.cnn.net/cnn/2003/WORLD/meast/05/14/sprj.irq.main/vert.supplicant.ap.jpg
De eerste massagraven worden geopend in Irak. In één van deze graven liggen waarschijnlijk 15.000 moslims, afgeslacht door Saddam en zijn kliek. En zo zullen er -vrees ik- nog meer graven ontdekt worden. Ik hoop dat we deze moslim-slachters snel in de strafbankjes kunnen zien van het Internationale Gerechtshof in Den Haag!
Volledig mee eens maar de Amerikanen die dit monster aan de macht hebben geholpen , moeten die ook niet naar Den Haag ? Of gelden de wetten niet voor hen ?
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Ik vrees dat noch Sadam noch Amerika voor de het tribunaal in Den Haag zullen verschijnen. Aangezien beide dit tribunaal niet eens erkennen.
jamila_zina18
15-05-2003, 04:44
Origineel gepost door Zelfkritiek
msekien echt zielig zeg... :verdriet:
Amazoullou
15-05-2003, 18:44
Origineel gepost door wtc
toen de amerikanen saddam in irak aan de macht zetten wisten ze niet wat voor figuur het was. de eerste tijd dat saddam aan de macht was was er nog geen vokeren moord die kwam later en werd langzaam steeds erger. maar volgens mij was dit voor amerika niet de hoofdzaak om saddam weg te halen. men was gewoon bang dat saddam kernwapens zou gaan maken en men had vermoedens dat hij ook teroristen steunde die aanslagen wilde plegen op amerika. (binladen)
Oh Kaaskop dat wist ik niet. Misschien moet ik toch wel eens meer naar de Kaaskopmedia kijken om de juiste versie van de feiten te kennen.
De achtertuin (Zuid-Amerika) van de VS en wat daar met Amerikaanse steun is gebeurt (een vergelijking met Hitlers wandaden is niet overdreven) dat is natuurlijk onzin. Ohlalala Kaaskop.
Jij bent een van de weinige Kaaskoppen die erkent dat Saddam door de VS aan de macht is geholpen. Maar erkennen dat de VS heel de boel gedirigeerd hebben daar is jouw kaaskop nog niet aan toe.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Dus die massamoorden op Irakezen zijn in jouw ogen de schuld van de Amerikanen?
Damaghrabi
16-05-2003, 14:29
uiteindelijk krijgt iedereen z'n verdiende loon op de dag des ordeels...
moge saddam in de hel branden en rest die schuldig is aan mensenmoord
want islam leert ons dat als iemand een gelovige moslim vermoordt dat ie de paradijs echt kan vegeten
Zo denk ik er ook over. Iedereen krijgt uiteindelijk wat ie verdient.
Zelfkritiek
16-05-2003, 15:11
Origineel gepost door D*********
want islam leert ons dat als iemand een gelovige moslim vermoordt dat ie de paradijs echt kan vegeten
als iemand een niet-moslim vermoordt krijgt ie 70 maagden in het paradijs. gezellig zooitje....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.