Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel virendjes heb je nodig voordat je de ware tegen komt ! ! !

Pagina's : [1] 2 3

Miss_mandalinna
14-05-2003, 21:24

Na dat ik er perongeluk achter kwam dat mijn vriend getrouwd was en een babytje had van nog geen 4 maanden oud, ben ik gaan nadenken. Hoeveel vriendjes en min puntjes heb je nodig voor dat je de ware tegen komt. De ware kom je heus wel tegen hoe dan ook (als het voor je bestemd is) dus waarom een vriendje waarom je zelf in de min werken bij ALLAH. Je kunt mensen ook gewoon leren kennen en zodra het word dan leren kennen en gewoon leuk vinden , dan moet de man maar zijn weg naar het huis van het meisjes vinden. Met relaties buiten of zonder huwlijk krijg je alleen ellende. Ten eerste moet je zo veel liegen, over waar je naar toe gaat, met wie je was, waarom je zo laat bent, wat je hebt gedaan. etc etc (ga na hoeveel minpuntjes dit zijn) Daarnaast krijg je nog meer minnetjes door het feit dat je een vriendje hebt en wat je allemaal met hem hebt uit gespookt. 'S avonds in bed denk je aan de dag terug en je krijgt een mega schuld gevoel. na een tijdje krijg je problemen en besluit je uit elkaar te gaan. Wat blijft er over alleeeeeemaaaaaal minpuntjes. Is het dan wel de moeite waard geweest. Begin je dan opnieuw een relatie als je een leuke man tegen komt. Meiden leg grenzen en denk goed na over wat je doet voordat je er spijt van krijgt. Dit geld trouwens even eens voor de mannen. Think about it ! ! ! Mandalinna

Angel
14-05-2003, 21:26
NUL VRIENDJES heb je nodig om er achter te komen :zwaai:

meryem23
14-05-2003, 21:42
Origineel gepost door angel21 NUL VRIENDJES heb je nodig om er achter te komen :zwaai: :goedzo: helemaal mee eens!!!

Miss_mandalinna
14-05-2003, 21:57
Thnx for the reacties dames ! ! ! Dat is precies wat ik bedoel. Begin er niet aan ! ! ! Liefs Mandalinna

fezzia
14-05-2003, 22:02

Origineel gepost door Miss_mandalinna Hoeveel virendjes klinkt leuk zo'n virendje ... zijn deze op bestelling leverbaar... en zijn ze ook op voorraad die virendjes... :p

fezzia
14-05-2003, 22:07
Origineel gepost door mokaltum nul vriendjes... althans heb er geen gehad...en als ik er ooit aan begin dan zal het voor altijd zijn...inshaAllah...:D Insha allah... nad3ie ma3èk

Masriya
14-05-2003, 22:09
Origineel gepost door Miss_mandalinna Na dat ik er perongeluk achter kwam dat mijn vriend getrouwd was en een babytje had van nog geen 4 maanden oud, ben ik gaan nadenken. Hoeveel vriendjes en min puntjes heb je nodig voor dat je de ware tegen komt. De ware kom je heus wel tegen hoe dan ook (als het voor je bestemd is) dus waarom een vriendje waarom je zelf in de min werken bij ALLAH. Je kunt mensen ook gewoon leren kennen en zodra het word dan leren kennen en gewoon leuk vinden , dan moet de man maar zijn weg naar het huis van het meisjes vinden. Met relaties buiten of zonder huwlijk krijg je alleen ellende. Ten eerste moet je zo veel liegen, over waar je naar toe gaat, met wie je was, waarom je zo laat bent, wat je hebt gedaan. etc etc (ga na hoeveel minpuntjes dit zijn) Daarnaast krijg je nog meer minnetjes door het feit dat je een vriendje hebt en wat je allemaal met hem hebt uit gespookt. 'S avonds in bed denk je aan de dag terug en je krijgt een mega schuld gevoel. na een tijdje krijg je problemen en besluit je uit elkaar te gaan. Wat blijft er over alleeeeeemaaaaaal minpuntjes. Is het dan wel de moeite waard geweest. Begin je dan opnieuw een relatie als je een leuke man tegen komt. Meiden leg grenzen en denk goed na over wat je doet voordat je er spijt van krijgt. Dit geld trouwens even eens voor de mannen. Think about it ! ! ! Mandalinna Ey was je vriend toevallig een Egyptenaar, want ik ken wel iemand die kind heeft van nog geen 4 maanden en toen vreemd ging.

AbaHoeCh
14-05-2003, 22:21
ik haat jongens :kwaad:

divalatifa
14-05-2003, 22:24
makkelijker gezegd dan gedaan maar in werkelijkheid werkt t natuurlijk anders he dames, weten jullie ook. Als je eenmaal iemand leuk vind dan ga je er niet vanuit dat er een tijd komt dat je problemen met m zou kunnen hebben. Je wilt m ook gewoon zelf leren kennen, heel goed leren kennen voordat ie naar je huis komt. Het is toch eigenlijk niet genoeg om een jongen alleen maar leuk te vinden?

Miss_mandalinna
14-05-2003, 22:32
fezzia : Ik neem aan dat je interesse hebt . Bestellingen kunne bij mij, let me know welke virentje je wil kleur, maat etc etc. Verder was het geen egytenaar daar doe ik namelijk niet aan. maroccanen zijn erg laat staan egytenaren ! ! ! W.b.t. makkelijker gezegt dan gedaan: Klopt daarom moet je het ook voorkomen. Good luck to u all Mandalinna

Masriya
14-05-2003, 22:35
Origineel gepost door Miss_mandalinna fezzia : Ik neem aan dat je interesse hebt . Bestellingen kunne bij mij, let me know welke virentje je wil kleur, maat etc etc. Verder was het geen egytenaar daar doe ik namelijk niet aan. maroccanen zijn erg laat staan egytenaren ! ! ! W.b.t. makkelijker gezegt dan gedaan: Klopt daarom moet je het ook voorkomen. Good luck to u all Mandalinna Ja man laat staan Egyptenaren, die jongens zijn... :jammer:

Miss_mandalinna
14-05-2003, 22:43
Oeps masriya :schok: maja helaas zo is het wel. Die jongens van jullie zijn inderdaad :maf2: Liefs Mandalinna

Masriya
14-05-2003, 22:44
Origineel gepost door Miss_mandalinna Oeps masriya :schok: maja helaas zo is het wel. Die jongens van jullie zijn inderdaad :maf2: Liefs Mandalinna Niet allemaal, maar als je over de meeste gaat praten dan wel. Jammer genoeg, terwijl ze in Egypte zelf heel normaal zijn, maar hier denken ze echt dat ze wat zijn, terwijl ze gewoon NIKS zijn :jammer:

Miss_mandalinna
14-05-2003, 22:50
Iwwa ja is niet alleen bij jullie wij hebben ook een heleboel stelletje ellendige mannen geloof mij. Mischien licht het gewoon aan het arabische bloed dat we hebben ! ! ! could it be ! ! !

Masriya
14-05-2003, 22:50

Origineel gepost door Miss_mandalinna Iwwa ja is niet alleen bij jullie wij hebben ook een heleboel stelletje ellendige mannen geloof mij. Mischien licht het gewoon aan het arabische bloed dat we hebben ! ! ! could it be ! ! ! Ja het is gewoon dat arabische bloed, die arrogantie bij hun komt echt veels te vaak voor :jammer:

Pagina's : [1] 2 3