Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meid gedwongen tot prostituee

Pagina's : [1] 2

Mister1979
21-03-2006, 19:52

Verloren in een wereld die Deetman verkocht Door PERDIEP RAMESAR Een loverboy zorgde ervoor dat Fouzia ging tippelen. Ze bewerkte hem met een mes. Uit de cel keerde ze terug in de prostitutie. ARCHIEFFOTO ad DEN HAAG - Face to face, with the man who sold the world,’ klinkt uit de oude Sony-walkman van Fouzia K. (26). De Marokkaanse straatprostituee luistert naar de unplugged-versie van het lied van Nirvana. Het grunge-idool Kurt Cobain - die zichzelf in 1994 op 27-jarige leeftijd door zijn hoofd knalde - vertolkt de song. „Nog één jaar, dan ben ik ook zo oud. Wie weet waar ik dan ben en wat ik dan doe. Ongetwijfeld sta ik dan ergens anders,’’ zegt de tippelaarster neerslachtig tijdens deze laatste dagen aan de Waldorpstraat. Nu na de sluiting van de tippelzone heeft ze in elk geval haar mobiele nummer aan haar vaste klanten gegeven. „Als ze mij bellen voor een afspraak, kunnen ze mij ergens waar het ze in Den Haag uitkomt oppikken.’’ Haar gemoedstoestand is momenteel net als haar leven. „Van probleem naar probleem en alle hoop door de plee gespoeld.’’ Zo kijkt Fouzia terug op haar afgelopen tien jaar. Ze laat haar achternaam liever achterwege. Anoniem dus, ten eerste om haar familie niet te kwetsen en ten tweede omdat ze niet op straat wil worden herkend. Over haar voornaam is ze wél eerlijk, zegt ze, haar achternaam duidt ze aan met de eerste letter. Dat is een erfenis van haar leven vóór de Waldorpstraat. „Politietaal is dat.’’ Toen ze 16 jaar was - en nog in Amsterdam woonde - ontmoette Fouzia een vriend die haar ’veel liefde’ beloofde. „Helemaal verliefd ging ik in op al zijn avances. Blind van de liefde was ik,’’ zegt ze. De ellende begon toen hij steeds meer eisen stelde aan wat ze met hem deed. „Het begon natuurlijk gewoon met zoenen, maar op een gegeven ogenblik moest ik van alles doen waar vrienden bij waren. Gewoon, seks met hem, terwijl ze toekeken. Walgelijk!’’ In die periode had ze alleen seks met ’haar’ vriend, tot op het moment dat hij haar dwong om met een zogenaamde vriend van hem naar bed te gaan, te strippen op feestjes en daar nog geld voor te vragen ook. „Als ik dat niet deed, ving ik klappen.’’ Contact met haar familie heeft ze al lang niet meer. Soms ziet ze een familielid en voelt ze blijdschap dat het goed met diegene lijkt te gaan. „Die vreugde wordt meteen de grond in gestampt als diegene mij straal negeert.’’ Fouzia ging het huis uit op haar zestiende om met haar loverboy samen te wonen. Sindsdien verloor ze het contact met haar thuisfront. Haar leven raakte in een stroomversnelling: ’hoereren’ op feestjes, in sleazy privéhuizen, tippelen aan de Amsterdamse Theemsweg totdat er iets in haar hoofd knapte. „Op een avond was ik het allemaal zo zat en uit boosheid knapte er iets in me. Ik ging naar huis, pakte een groot mes en stak hem daarmee. Ik weet niet meer hoe vaak, maar ik herinner me dat het verdomd moeilijk was om dat mes diep in dat lichaam te krijgen.’’ In shock bleef ze achter na haar daad tot de politie haar arresteerde. Ze had vanwege haar leven met een loverboy verzachtende omstandigheden. Hij overleed niet, maar was ’slechts’ zwaargewond. „Nu zit hij een straf uit voor allerlei zaken.’’ Fouzia kreeg twee jaar, zat dat uit en kwam verloren uit het gevang. „Ik had niets. Dat dwong me om weer te tippelen, in Den Haag waar ik nu ook woon. Dat is nu ten einde. Cobain had gelijk. Ik sta face to face met hem die m’n wereld verkocht: Deetman.’’ http://www.ad.nl/denhaag/article185473.ece

Arethaaaa
21-03-2006, 20:47
Verloren in een wereld die Deetman verkocht Door PERDIEP RAMESAR Een loverboy zorgde ervoor dat Fouzia ging tippelen. Ze bewerkte hem met een mes. Uit de cel keerde ze terug in de prostitutie. ARCHIEFFOTO ad DEN HAAG - Face to face, with the man who sold the world,’ klinkt uit de oude Sony-walkman van Fouzia K. (26). De Marokkaanse straatprostituee luistert naar de unplugged-versie van het lied van Nirvana. Het grunge-idool Kurt Cobain - die zichzelf in 1994 op 27-jarige leeftijd door zijn hoofd knalde - vertolkt de song. „Nog één jaar, dan ben ik ook zo oud. Wie weet waar ik dan ben en wat ik dan doe. Ongetwijfeld sta ik dan ergens anders,’’ zegt de tippelaarster neerslachtig tijdens deze laatste dagen aan de Waldorpstraat. Nu na de sluiting van de tippelzone heeft ze in elk geval haar mobiele nummer aan haar vaste klanten gegeven. „Als ze mij bellen voor een afspraak, kunnen ze mij ergens waar het ze in Den Haag uitkomt oppikken.’’ Haar gemoedstoestand is momenteel net als haar leven. „Van probleem naar probleem en alle hoop door de plee gespoeld.’’ Zo kijkt Fouzia terug op haar afgelopen tien jaar. Ze laat haar achternaam liever achterwege. Anoniem dus, ten eerste om haar familie niet te kwetsen en ten tweede omdat ze niet op straat wil worden herkend. Over haar voornaam is ze wél eerlijk, zegt ze, haar achternaam duidt ze aan met de eerste letter. Dat is een erfenis van haar leven vóór de Waldorpstraat. „Politietaal is dat.’’ Toen ze 16 jaar was - en nog in Amsterdam woonde - ontmoette Fouzia een vriend die haar ’veel liefde’ beloofde. „Helemaal verliefd ging ik in op al zijn avances. Blind van de liefde was ik,’’ zegt ze. De ellende begon toen hij steeds meer eisen stelde aan wat ze met hem deed. „Het begon natuurlijk gewoon met zoenen, maar op een gegeven ogenblik moest ik van alles doen waar vrienden bij waren. Gewoon, seks met hem, terwijl ze toekeken. Walgelijk!’’ In die periode had ze alleen seks met ’haar’ vriend, tot op het moment dat hij haar dwong om met een zogenaamde vriend van hem naar bed te gaan, te strippen op feestjes en daar nog geld voor te vragen ook. „Als ik dat niet deed, ving ik klappen.’’ Contact met haar familie heeft ze al lang niet meer. Soms ziet ze een familielid en voelt ze blijdschap dat het goed met diegene lijkt te gaan. „Die vreugde wordt meteen de grond in gestampt als diegene mij straal negeert.’’ Fouzia ging het huis uit op haar zestiende om met haar loverboy samen te wonen. Sindsdien verloor ze het contact met haar thuisfront. Haar leven raakte in een stroomversnelling: ’hoereren’ op feestjes, in sleazy privéhuizen, tippelen aan de Amsterdamse Theemsweg totdat er iets in haar hoofd knapte. „Op een avond was ik het allemaal zo zat en uit boosheid knapte er iets in me. Ik ging naar huis, pakte een groot mes en stak hem daarmee. Ik weet niet meer hoe vaak, maar ik herinner me dat het verdomd moeilijk was om dat mes diep in dat lichaam te krijgen.’’ In shock bleef ze achter na haar daad tot de politie haar arresteerde. Ze had vanwege haar leven met een loverboy verzachtende omstandigheden. Hij overleed niet, maar was ’slechts’ zwaargewond. „Nu zit hij een straf uit voor allerlei zaken.’’ Fouzia kreeg twee jaar, zat dat uit en kwam verloren uit het gevang. „Ik had niets. Dat dwong me om weer te tippelen, in Den Haag waar ik nu ook woon. Dat is nu ten einde. Cobain had gelijk. Ik sta face to face met hem die m’n wereld verkocht: Deetman.’’ http://www.ad.nl/denhaag/article185473.ece Heel goed dat ze die klootzak met een mens heeft bewerkt. Vooral Marokkaanse en Turkse meisjes vallen in de handen van loverboys. Dit komt doordat ze makkelijk te chanteren zijn door hun culturele achtergrond. Ik hoop dat deze gemeenschappen dit probleem erkennen en ervoor zorgen dat deze dames uit de handen van die viezerikken blijven.

hafsa_asm
21-03-2006, 20:47
la hawla wal quwata illa billahi ak3alijoe al hadiem

rif_ridster
21-03-2006, 22:04
Wowww wat ergggg.. een wereld vol ellende men o men!! RR.

lemster
21-03-2006, 22:04

Shit zeg..kippevel verhaal...damned wat kan het leven toch verrot lopen voor sommigen..

Islamist
21-03-2006, 22:09
Loverboy/Pooiers moeten allemaal opgehangen worden.

Amira.benali_21
21-03-2006, 22:18
Verloren in een wereld die Deetman verkocht Door PERDIEP RAMESAR Een loverboy zorgde ervoor dat Fouzia ging tippelen. Ze bewerkte hem met een mes. Uit de cel keerde ze terug in de prostitutie. ARCHIEFFOTO ad DEN HAAG - Face to face, with the man who sold the world,’ klinkt uit de oude Sony-walkman van Fouzia K. (26). De Marokkaanse straatprostituee luistert naar de unplugged-versie van het lied van Nirvana. Het grunge-idool Kurt Cobain - die zichzelf in 1994 op 27-jarige leeftijd door zijn hoofd knalde - vertolkt de song. „Nog één jaar, dan ben ik ook zo oud. Wie weet waar ik dan ben en wat ik dan doe. Ongetwijfeld sta ik dan ergens anders,’’ zegt de tippelaarster neerslachtig tijdens deze laatste dagen aan de Waldorpstraat. Nu na de sluiting van de tippelzone heeft ze in elk geval haar mobiele nummer aan haar vaste klanten gegeven. „Als ze mij bellen voor een afspraak, kunnen ze mij ergens waar het ze in Den Haag uitkomt oppikken.’’ Haar gemoedstoestand is momenteel net als haar leven. „Van probleem naar probleem en alle hoop door de plee gespoeld.’’ Zo kijkt Fouzia terug op haar afgelopen tien jaar. Ze laat haar achternaam liever achterwege. Anoniem dus, ten eerste om haar familie niet te kwetsen en ten tweede omdat ze niet op straat wil worden herkend. Over haar voornaam is ze wél eerlijk, zegt ze, haar achternaam duidt ze aan met de eerste letter. Dat is een erfenis van haar leven vóór de Waldorpstraat. „Politietaal is dat.’’ Toen ze 16 jaar was - en nog in Amsterdam woonde - ontmoette Fouzia een vriend die haar ’veel liefde’ beloofde. „Helemaal verliefd ging ik in op al zijn avances. Blind van de liefde was ik,’’ zegt ze. De ellende begon toen hij steeds meer eisen stelde aan wat ze met hem deed. „Het begon natuurlijk gewoon met zoenen, maar op een gegeven ogenblik moest ik van alles doen waar vrienden bij waren. Gewoon, seks met hem, terwijl ze toekeken. Walgelijk!’’ In die periode had ze alleen seks met ’haar’ vriend, tot op het moment dat hij haar dwong om met een zogenaamde vriend van hem naar bed te gaan, te strippen op feestjes en daar nog geld voor te vragen ook. „Als ik dat niet deed, ving ik klappen.’’ Contact met haar familie heeft ze al lang niet meer. Soms ziet ze een familielid en voelt ze blijdschap dat het goed met diegene lijkt te gaan. „Die vreugde wordt meteen de grond in gestampt als diegene mij straal negeert.’’ Fouzia ging het huis uit op haar zestiende om met haar loverboy samen te wonen. Sindsdien verloor ze het contact met haar thuisfront. Haar leven raakte in een stroomversnelling: ’hoereren’ op feestjes, in sleazy privéhuizen, tippelen aan de Amsterdamse Theemsweg totdat er iets in haar hoofd knapte. „Op een avond was ik het allemaal zo zat en uit boosheid knapte er iets in me. Ik ging naar huis, pakte een groot mes en stak hem daarmee. Ik weet niet meer hoe vaak, maar ik herinner me dat het verdomd moeilijk was om dat mes diep in dat lichaam te krijgen.’’ In shock bleef ze achter na haar daad tot de politie haar arresteerde. Ze had vanwege haar leven met een loverboy verzachtende omstandigheden. Hij overleed niet, maar was ’slechts’ zwaargewond. „Nu zit hij een straf uit voor allerlei zaken.’’ Fouzia kreeg twee jaar, zat dat uit en kwam verloren uit het gevang. „Ik had niets. Dat dwong me om weer te tippelen, in Den Haag waar ik nu ook woon. Dat is nu ten einde. Cobain had gelijk. Ik sta face to face met hem die m’n wereld verkocht: Deetman.’’ http://www.ad.nl/denhaag/article185473.ece Moge Allah swt ons beschermen voor zulke mensen en ons leiden op het rechte pad! Verliefd worden is heel makkelijk maar ermee omgaan is een ander verhaal, daarom broeders en zuster kunnen relaties die Allah swt verboden heeft beter niet worden aangegaan. Zo voorkom je veel pijn en ellende!

Agmy
21-03-2006, 22:21
Verloren in een wereld die Deetman verkocht Door PERDIEP RAMESAR Een loverboy zorgde ervoor dat Fouzia ging tippelen. Ze bewerkte hem met een mes. Uit de cel keerde ze terug in de prostitutie. ARCHIEFFOTO ad DEN HAAG - Face to face, with the man who sold the world,’ klinkt uit de oude Sony-walkman van Fouzia K. (26). De Marokkaanse straatprostituee luistert naar de unplugged-versie van het lied van Nirvana. Het grunge-idool Kurt Cobain - die zichzelf in 1994 op 27-jarige leeftijd door zijn hoofd knalde - vertolkt de song. „Nog één jaar, dan ben ik ook zo oud. Wie weet waar ik dan ben en wat ik dan doe. Ongetwijfeld sta ik dan ergens anders,’’ zegt de tippelaarster neerslachtig tijdens deze laatste dagen aan de Waldorpstraat. Nu na de sluiting van de tippelzone heeft ze in elk geval haar mobiele nummer aan haar vaste klanten gegeven. „Als ze mij bellen voor een afspraak, kunnen ze mij ergens waar het ze in Den Haag uitkomt oppikken.’’ Haar gemoedstoestand is momenteel net als haar leven. „Van probleem naar probleem en alle hoop door de plee gespoeld.’’ Zo kijkt Fouzia terug op haar afgelopen tien jaar. Ze laat haar achternaam liever achterwege. Anoniem dus, ten eerste om haar familie niet te kwetsen en ten tweede omdat ze niet op straat wil worden herkend. Over haar voornaam is ze wél eerlijk, zegt ze, haar achternaam duidt ze aan met de eerste letter. Dat is een erfenis van haar leven vóór de Waldorpstraat. „Politietaal is dat.’’ Toen ze 16 jaar was - en nog in Amsterdam woonde - ontmoette Fouzia een vriend die haar ’veel liefde’ beloofde. „Helemaal verliefd ging ik in op al zijn avances. Blind van de liefde was ik,’’ zegt ze. De ellende begon toen hij steeds meer eisen stelde aan wat ze met hem deed. „Het begon natuurlijk gewoon met zoenen, maar op een gegeven ogenblik moest ik van alles doen waar vrienden bij waren. Gewoon, seks met hem, terwijl ze toekeken. Walgelijk!’’ In die periode had ze alleen seks met ’haar’ vriend, tot op het moment dat hij haar dwong om met een zogenaamde vriend van hem naar bed te gaan, te strippen op feestjes en daar nog geld voor te vragen ook. „Als ik dat niet deed, ving ik klappen.’’ Contact met haar familie heeft ze al lang niet meer. Soms ziet ze een familielid en voelt ze blijdschap dat het goed met diegene lijkt te gaan. „Die vreugde wordt meteen de grond in gestampt als diegene mij straal negeert.’’ Fouzia ging het huis uit op haar zestiende om met haar loverboy samen te wonen. Sindsdien verloor ze het contact met haar thuisfront. Haar leven raakte in een stroomversnelling: ’hoereren’ op feestjes, in sleazy privéhuizen, tippelen aan de Amsterdamse Theemsweg totdat er iets in haar hoofd knapte. „Op een avond was ik het allemaal zo zat en uit boosheid knapte er iets in me. Ik ging naar huis, pakte een groot mes en stak hem daarmee. Ik weet niet meer hoe vaak, maar ik herinner me dat het verdomd moeilijk was om dat mes diep in dat lichaam te krijgen.’’ In shock bleef ze achter na haar daad tot de politie haar arresteerde. Ze had vanwege haar leven met een loverboy verzachtende omstandigheden. Hij overleed niet, maar was ’slechts’ zwaargewond. „Nu zit hij een straf uit voor allerlei zaken.’’ Fouzia kreeg twee jaar, zat dat uit en kwam verloren uit het gevang. „Ik had niets. Dat dwong me om weer te tippelen, in Den Haag waar ik nu ook woon. Dat is nu ten einde. Cobain had gelijk. Ik sta face to face met hem die m’n wereld verkocht: Deetman.’’ http://www.ad.nl/denhaag/article185473.ece Verschrikkelijk voor dat meisje... :( Zo'n walgelijke jongen!!! :kwaad: Maar ik moet zeggen dat dat gedrag van haar familie ook allesbehalve is. Hadden zij haar gesteund, dan was ze na haar gevangenisstraf niet opnieuw in de prostitutie beland denk ik... :(

Tiemaatje20
21-03-2006, 22:23
Shitan is in de zevende "hemel" als hij zulke dingen voor mekaar krijgt....

lemster
21-03-2006, 22:46
Aambeien bedoel je?

Tessie
22-03-2006, 00:35
AhaHAHHa je hebt t mis grote vriend..!! de meeste hoeren die slchtoffer zijn geworden van loverboys zijn en blijven pure hollandse meiden met een oerhollandse naam..ik weet niet waar jij je info vandaan haalt..??!?! meestal zijn t hollandse meiden die verliefd worden op een(vaak, jammergenoeg) marokkaanse jongen en die dan voor hem gaan werken.. en ik ken geen 1 turkse meisje en ik heb nog nooit gehoord over een turkse vrouw of meisje die welleens achter de raam heeft gestaan...dus geen vooroordelen over de hardwerkende turk!!!! Jij grote oen tuurlijk hoor jij dat niet. Deze meisjes kennen nergens hun verhaal kwijt en kunnen nergens meer heen. De familie heeft ze al uitgekotst! Dikke kans dat sommige gewoon naar Marokko of Turkije verdwijnen. Niet gewoon verdwijnen maar ECHT VERDWIJNEN. Geen mens in Nederland die het weet. Vervolgens zit het blijf van mijn lijf huis vol met dit soort vrouwen. Loverboys, vrouwen die van hun man afwillen omdat ze mishandeld worden. Je kan het zo gek nog niet noemen.Nogmaals, er zijn ook kaasvrouwen die net zo kut behandeld worden maar die hebben wel familie of vrienden waar ze op terug kunnen vallen. Moslima's niet. Wees blij met dit soort huizen voor je zusters. Ik kots nogmaals op die mannen en sommige vrouwen die elke hulp als een zionistisch complot zien. Als ik een racist was geweest had ik deze vrouwen nooit niet een link gegeven. KOTS EENS OP JULLIE ZELF!!!! (HOEF IK HET NIET TE DOEN!!)

Islamist
22-03-2006, 00:41
Jij grote oen tuurlijk hoor jij dat niet. Deze meisjes kennen nergens hun verhaal kwijt en kunnen nergens meer heen. De familie heeft ze al uitgekotst! Dikke kans dat sommige gewoon naar Marokko of Turkije verdwijnen. Niet gewoon verdwijnen maar ECHT VERDWIJNEN. Geen mens in Nederland die het weet. Vervolgens zit het blijf van mijn lijf huis vol met dit soort vrouwen. Loverboys, vrouwen die van hun man afwillen omdat ze mishandeld worden. Je kan het zo gek nog niet noemen.Nogmaals, er zijn ook kaasvrouwen die net zo kut behandeld worden maar die hebben wel familie of vrienden waar ze op terug kunnen vallen. Moslima's niet. Wees blij met dit soort huizen voor je zusters. Ik kots nogmaals op die mannen en sommige vrouwen die elke hulp als een zionistisch complot zien. Als ik een racist was geweest had ik deze vrouwen nooit niet een link gegeven. KOTS EENS OP JULLIE ZELF!!!! (HOEF IK HET NIET TE DOEN!!) :goedzo:Een Tien voor Taal.

Drolletje
22-03-2006, 01:13
Verloren in een wereld die Deetman verkocht Door PERDIEP RAMESAR Een loverboy zorgde ervoor dat Fouzia ging tippelen. Ze bewerkte hem met een mes. Uit de cel keerde ze terug in de prostitutie. ARCHIEFFOTO ad DEN HAAG - Face to face, with the man who sold the world,’ klinkt uit de oude Sony-walkman van Fouzia K. (26). De Marokkaanse straatprostituee luistert naar de unplugged-versie van het lied van Nirvana. Het grunge-idool Kurt Cobain - die zichzelf in 1994 op 27-jarige leeftijd door zijn hoofd knalde - vertolkt de song. „Nog één jaar, dan ben ik ook zo oud. Wie weet waar ik dan ben en wat ik dan doe. Ongetwijfeld sta ik dan ergens anders,’’ zegt de tippelaarster neerslachtig tijdens deze laatste dagen aan de Waldorpstraat. Nu na de sluiting van de tippelzone heeft ze in elk geval haar mobiele nummer aan haar vaste klanten gegeven. „Als ze mij bellen voor een afspraak, kunnen ze mij ergens waar het ze in Den Haag uitkomt oppikken.’’ Haar gemoedstoestand is momenteel net als haar leven. „Van probleem naar probleem en alle hoop door de plee gespoeld.’’ Zo kijkt Fouzia terug op haar afgelopen tien jaar. Ze laat haar achternaam liever achterwege. Anoniem dus, ten eerste om haar familie niet te kwetsen en ten tweede omdat ze niet op straat wil worden herkend. Over haar voornaam is ze wél eerlijk, zegt ze, haar achternaam duidt ze aan met de eerste letter. Dat is een erfenis van haar leven vóór de Waldorpstraat. „Politietaal is dat.’’ Toen ze 16 jaar was - en nog in Amsterdam woonde - ontmoette Fouzia een vriend die haar ’veel liefde’ beloofde. „Helemaal verliefd ging ik in op al zijn avances. Blind van de liefde was ik,’’ zegt ze. De ellende begon toen hij steeds meer eisen stelde aan wat ze met hem deed. „Het begon natuurlijk gewoon met zoenen, maar op een gegeven ogenblik moest ik van alles doen waar vrienden bij waren. Gewoon, seks met hem, terwijl ze toekeken. Walgelijk!’’ In die periode had ze alleen seks met ’haar’ vriend, tot op het moment dat hij haar dwong om met een zogenaamde vriend van hem naar bed te gaan, te strippen op feestjes en daar nog geld voor te vragen ook. „Als ik dat niet deed, ving ik klappen.’’ Contact met haar familie heeft ze al lang niet meer. Soms ziet ze een familielid en voelt ze blijdschap dat het goed met diegene lijkt te gaan. „Die vreugde wordt meteen de grond in gestampt als diegene mij straal negeert.’’ Fouzia ging het huis uit op haar zestiende om met haar loverboy samen te wonen. Sindsdien verloor ze het contact met haar thuisfront. Haar leven raakte in een stroomversnelling: ’hoereren’ op feestjes, in sleazy privéhuizen, tippelen aan de Amsterdamse Theemsweg totdat er iets in haar hoofd knapte. „Op een avond was ik het allemaal zo zat en uit boosheid knapte er iets in me. Ik ging naar huis, pakte een groot mes en stak hem daarmee. Ik weet niet meer hoe vaak, maar ik herinner me dat het verdomd moeilijk was om dat mes diep in dat lichaam te krijgen.’’ In shock bleef ze achter na haar daad tot de politie haar arresteerde. Ze had vanwege haar leven met een loverboy verzachtende omstandigheden. Hij overleed niet, maar was ’slechts’ zwaargewond. „Nu zit hij een straf uit voor allerlei zaken.’’ Fouzia kreeg twee jaar, zat dat uit en kwam verloren uit het gevang. „Ik had niets. Dat dwong me om weer te tippelen, in Den Haag waar ik nu ook woon. Dat is nu ten einde. Cobain had gelijk. Ik sta face to face met hem die m’n wereld verkocht: Deetman.’’ http://www.ad.nl/denhaag/article185473.ece och wat zielig voor haar, ze kwam verloren uit de gevangenis en is gaan tippelen. alles om de schuld maar niet bij zichzelf neer te hoeven leggen. kotswijf

Trotter
22-03-2006, 01:19
och wat zielig voor haar, ze kwam verloren uit de gevangenis en is gaan tippelen. alles om de schuld maar niet bij zichzelf neer te hoeven leggen. kotswijf Dat zeg ik nu ook iedere keer als ik een verminkt lijf tegen kom in Irak. Eigen schuld dikke bult.

Drolletje
22-03-2006, 01:22

Dat zeg ik nu ook iedere keer als ik een verminkt lijf tegen kom in Irak. Eigen schuld dikke bult. dan deelden wij in ieder geval dezelfde mening toen die beelden rondgingen van dat verkoolde amerikaanse lichaam dat door de straten heen werd gesleurd

Pagina's : [1] 2