Bekijk originele versie : eetlust kwijt
-Bubbels-
21-03-2006, 19:24
ik ben regelmatig mijn eetlust kwijt..dan kan ik echt niks eten..echt de hele dag niet..op zon drink ik bijvoorbeeld alleen maar een blikje drinken thats it..
wie heeft dat ook wel eens:confused:
Droevige_Meid
Heb ik ook vaker
Atlas_Gebergte
ben je niet zwanger?????????
ik ben regelmatig mijn eetlust kwijt..dan kan ik echt niks eten..echt de hele dag niet..op zon drink ik bijvoorbeeld alleen maar een blikje drinken thats it..
wie heeft dat ook wel eens:confused:
Ik heb dat ook wel eens en dan kan ik de hele dag alleen op koffie leven, maar dat heeft dan ook een reden :o
-Bubbels-
21-03-2006, 19:33
ben je niet zwanger?????????
zou kunnen..ga over 2 weken test doen..maar dit heb ik wel vaker en al sinds een jaar heb ik er last van..
Yarabbi ik hoop dat ik dat nu eens een keerttje krijg hihih Begin zo dik te worden :moe:
-Bubbels-
21-03-2006, 20:01
Yarabbi ik hoop dat ik dat nu eens een keerttje krijg hihih Begin zo dik te worden :moe:
beetje vlees aan de botten mag wel ;)
Old_Oem_Ishaaq
21-03-2006, 20:02
Heb dat ook. Je kan Fenegriek capsules halen bij de Tuinen om je eetlust op te wekken. Nam ze eerst in..en kreeg echt trek. Ben er nu mee gestopt, omdat ik zelfs te lui ben om ze in te nemen.
tangiia23
21-03-2006, 20:03
ik had dat vroeger heel erg....ik woog toen zelfs 45 kg en was 19 jaar.....en ik was hoogzwanger van mijn 1e kind en woog 50 kg.
na mijn 2e kind wil ikjuist dat de kilo's eraf zouden vliegen :moe:
-Bubbels-
21-03-2006, 20:06
Heb dat ook. Je kan Fenegriek capsules halen bij de Tuinen om je eetlust op te wekken. Nam ze eerst in..en kreeg echt trek. Ben er nu mee gestopt, omdat ik zelfs te lui ben om ze in te nemen.
:hihi: zo herkenbaar
@tangiia23 dat is echt niet goed als je zwanger bent..
_GoudSterretje_
21-03-2006, 20:31
Ja, ik heb het af en toe.
Dan heb ik het een paar dagen, door stress ofzo, maar daarna eet ik weer normaal alhamdoelillah.
Nu ik getrouwd ben heb ik er geen last meer van merk ik alhamdoelillah.
Ik ben nu echt zoveel bijgekomen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.