Bekijk originele versie : wat zou je doen?
Wat zouden jullie doen als je iemand kwijt raakt door een mis verstand? terwijl het helemaal niet zo bedoeld maar diegene nu helemaal zwart ziet en totaal NIET meer open staat voor uitleg van de andere kant??.
minous21
14-05-2003, 20:09
Probeer (nogmaals) uit te leggen.....praten is denk ik de enige oplossing!
Succes, inscha allah komt alles goed!
Liefs Minousje
italiaanse
14-05-2003, 20:09
ehm.....gewoon blijven proberen.....niet opgeven. Ervoor vechten zeg maar als diegene echt dierbaar voor je is.
is alles wel goed met jouw :)
=emsoem=
ga om haar hand vragen
oe hanie soek :)
Lady_Cazawia
14-05-2003, 20:21
Hey Abdelhay wa is er jongen..??..:(....:verdriet:..ik zie de laatste tijd alleen maar van zulke topics van jou...:(
ohjah...leg het uit...wil ze het niet snappen...:aftel:
=emsoem=
Meryam20
14-05-2003, 20:25
Als je echt wat voor haar betekend, geef dan de moed niet op. Probeer haar het duidelijk te maken, vecht er voor!!! Praat met een vriendin van haar en leg het haar uit en dat zij het tegen haar kan zeggen!!! Anders weet ik het echt, ik wens je veel succes!!!
loubna_tetuania
14-05-2003, 20:26
Blijven proberen..op een gegeven moment zal ze wel bereid zijn om te luisteren naar wat je te zeggen hebt.....In ieder geval..dat hoop ik voor je....
:zwaai:
mimi3000
14-05-2003, 20:28
Been there.....Damn...dats echt focked up....Kwas er echt kapot van.......Allemaal domme misverstanden en leugens....
Toen hoorde ik iets slechts over die persoon dacht ik bij mezelf jaaaaaaa doei :zwaai:
italiaanse
14-05-2003, 20:29
Gewoon echt doorgaan, kijk, als ze ook redenen ervoor heeft, zal ze eerst wel boos blijven. Maar uiteindelijk...zal ze naar je moeten luisteren want daar heb jij en zij wel recht op toch...zo vind ik het dan tenminste. Nooit zomaar ergens vanuit gaan.
bestook haar met rozen....lief kaartje....en zeg gewoon dat je echt met haar wilt praten. Ik hoop dat het goedkomt.
samira_el
14-05-2003, 20:30
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
ik zou zeggen ajuu de dikke tering voor je.. :D
Ja maar jij bent een aap
Abdelhay, laat het eerst rusten, voordat je wat gaat zeggen
als het de liefde van je leven is........
ga dan om haar hand vragen..........
mimi3000
14-05-2003, 20:35
Oww het gaat om een meisje....Bij mij ging het gewoon om een normale vriend....
Uhm....Wat heb je gezegd? Dat je ni van d'r houdt??.....
Schrijf dan een brief :)
Lady_Cazawia
14-05-2003, 20:35
Origineel gepost door Abdelhay
Mijn hoofd is gaaaaaaaaaaaaaaaar geweest :(
(daarmee bedoel ik)
ik weet niet precies waar het allemaal over gaat, maar ik heb zo'n vermoeden dat het om een meisje gaat.
Als ik me in zo'n situatie zou schetsen, dan had ik graag gewild dat ie jongen mij precies en eerlijk zou uitleggen wat ie ermee bedoelde, en misschien is ze op dat moment een beetje pissed of en wil ze niks horen maar geef haar gewoon de tijd en probeer het later weer uit te leggen, misschien is ze gewoon nog kwaad over hetgene wat je zei en misschien bedoel je het inderdaad niet zo maar tis nou te laat zij heeft het al anders opgevat, dus geef haar gewoon effe de tijd en geef niet op...en insha-allah komt alles weer goed..;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.